Haha, je hebt Supersof toegevoegd aan je sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Als hij maar betaalt, dan zijn de meisjes tevreden.
Daar zeggen ze enkel 'in Ezell we trust'..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, je hebt Supersof toegevoegd aan je sig.
Minachting van Ezell dit. Hoewel het op waarheid gebaseerd is en ik je volledig steun zeggen ze in de VS ook niet "In God & Ezell we trust"
Dat spreekt voor zich. Eigentijdse baas van de wereld die je bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar zeggen ze enkel 'in Ezell we trust'..
Ik overweeg al tijden om Supersof weer uit de sig te verwijderen. Ezell verdient het om in haar eentje in mijn sig te staan. Waar overigens alleen maar waarheden en feiten hebben gestaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, je hebt Supersof toegevoegd aan je sig.
Minachting van Ezell dit. Hoewel het op waarheid gebaseerd is en ik je volledig steun zeggen ze in de VS ook niet "In God & Ezell we trust"
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik overweeg al tijden om Supersof weer uit de sig te verwijderen. Ezell verdient het om in haar eentje in mijn sig te staan. Waar overigens alleen maar waarheden en feiten hebben gestaan.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef Ezell het volgende:
dat je dat moet overwegen terwijl de logische beslissing overduidelijk is
quote:
Je reinste godslastering dit. Muto zal branden in het hellevuur voor zijn ongeloof.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef Ezell het volgende:
dat je dat moet overwegen terwijl de logische beslissing overduidelijk is
Hè wat?quote:
Maar jij staat in mijn fobo, ezell niet.quote:
vanavond bij jou eten?quote:
Uhuh. Uhuh..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoi Ess. Wat straal je weer veel positieve energie uit vandaag
Hoe was het karten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef supersof het volgende:
Ik kom terug, levend en wel, en dan wordt er zo over mij gepraat.
Trutten.
Nog uit de bocht gevlogen /quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef supersof het volgende:
Trutten.
Jij hebt zelf al genoegquote:
Niks negatiefs. Ik erkende je grootsheid. Maar Jezus staat ook in een andere klasse tot God net zoals jij ten opzichte van Ezell.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef supersof het volgende:
Trutten.
Sof is mijn dochter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks negatiefs. Ik erkende je grootsheid. Maar Jezus staat ook in een andere klasse tot God net zoals jij ten opzichte van Ezell.
Ezell is een overkoepelende grootsheid daar waar jij tussen het volk staat en ons direct met problemen weet te helpen.
Ik ben maar wat blij dat jij niet voor onze zonden bent overleden bij het karten. Wat heb ik mij zorgen gemaakt.
LEUKquote:
Goed opgelost.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef Muto het volgende:
Ik kon geen partij kiezen. Allebei een eigen regeltje. Hoeven jullie het niet eens te delen.
JA!!!quote:
Zwakkeling.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef Muto het volgende:
Ik kon geen partij kiezen. Allebei een eigen regeltje. Hoeven jullie het niet eens te delen.
Wij zijn allemaal kinderen van je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |