KLB is daardoor gewoon grappiger dan R&P ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk is dat zo. Maar soms vraag ik me af of users daar niet moe van worden. Het zijn meestal niet eens de topics die al kut zijn, maar de reacties die het kansloos maken. Het is eigenlijk niet een vanzelfsprekend iets dat er meteen negatief gereageerd wordt in klb. En nee dat is wel waar, jullie zijn niet altijd negatief.
Die mogelijkheid bestaat, ik kan elke FOK!er zijn die niet meer actief is. Maar ik heb nooit veel bijgedragen en schenkstroop heeft dat wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh je bent dus echt schenkstroop.
ik dacht dat guus 65 was ofzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:20 schreef stoereboii het volgende:
Dus omdat je op je 16de nog maagd bent kan je geen baas wezen?
Oh als het om mij gaat mag dat altijd hoor. Is geen meet voor nodig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wat zou ik graag naar een meet komen en een aantal van deze users op hun plaats zetten. Maar dat heb ik er niet voor over.
Ik vind de bagger topics vermoeiender dan de bagger reacties. Ook al is het op iets van 'ik kan niet slapen', dan kan er nog steeds leuker/interessanter gereageerd worden dan 'kuttopic'. Dat is namelijk het enige wat ik constant lees. En op zo'n manier wordt er ook gereageerd op de serieuzere klachten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De topics zijn bagger de laatste tijd.
Klacht: ik kan niet slapen.
Klacht: moet gras maaien van ouders.
En er wordt teveel verzonnen maak eens wat echte klachten. Maar sommige willen gewoon die legendarische status van Haan33 van 10 topics op een dag maken. En op de keper beschouwd was elk haan33 topic een topic dat wel ongeveer hetzelfde was.
[..]
Waarom kloon je als iedereen weet wie je bent? Zie er het nut niet van in.
Gast, wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik dacht dat guus 65 was ofzo
Ja maar die klote reacties vloeien voort uit klote topics. Als mensen enkel kwaliteitstopics maakte zouden de reacties ook goed zijn. Maar de topics 'ik kan niet slapen.' komen iedereen de neus uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind de bagger topics vermoeiender dan de bagger reacties. Ook al is het op iets van 'ik kan niet slapen', dan kan er nog steeds leuker/interessanter gereageerd worden dan 'kuttopic'. Dat is namelijk het enige wat ik constant lees. En op zo'n manier wordt er ook gereageerd op de serieuzere klachten.
Meloewa had een imago waarmee ik niet meer geassocieerd wil worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De topics zijn bagger de laatste tijd.
Klacht: ik kan niet slapen.
Klacht: moet gras maaien van ouders.
En er wordt teveel verzonnen maak eens wat echte klachten. Maar sommige willen gewoon die legendarische status van Haan33 van 10 topics op een dag maken. En op de keper beschouwd was elk haan33 topic een topic dat wel ongeveer hetzelfde was.
[..]
Waarom kloon je als iedereen weet wie je bent? Zie er het nut niet van in.
Nou, ik zag je volgens mij laatst al maar ik was echt brak en was met een vriend. Maar boeiend verder wie jij bent en wat je voorstelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh als het om mij gaat mag dat altijd hoor. Is geen meet voor nodig.
Dan kijk je toch niet goed, want er wordt heus wel normaal gereageerd op topics.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind de bagger topics vermoeiender dan de bagger reacties. Ook al is het op iets van 'ik kan niet slapen', dan kan er nog steeds leuker/interessanter gereageerd worden dan 'kuttopic'. Dat is namelijk het enige wat ik constant lees. En op zo'n manier wordt er ook gereageerd op de serieuzere klachten.
Fipo, tl;dr, plas in zijn kont, kuttopic, slotje etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom moet ze wakker zijn? Net alsof ze niet slapend kan genieten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vraagje, stel dat indo jochie wilt seks met je maar je slaapt en hij maakt je wakker.
Hoe weet hij dan wanneer je wakker bent? De stand van je wenkbrauwen blijven hetzelfde.
Niet iedere 16jarige is een dom, onderontwikkeld pubertje zoals jij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik zie jou eerlijk gezegd niet voor 16 aan.
Ik vond altijd dat je al de verkeerde kant op ging, heb je meerdere malen willen helpen maar je nam het nooit aan. Succes met je nieuwe imago hoewel je nog steeds heel erg op Meloewa lijkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Meloewa had een imago waarmee ik niet meer geassocieerd wil worden.
Ik FOK! nu bijna niet meer ( heel klein beetje) . Dit is een mannelijk account. Dus lekker voordelig, hier post ik ook niet alleen op.
Oi dat is niet netjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedere 16jarige is een dom, onderontwikkeld pubertje zoals jij.
Laatst zat je ex er ook nog weer op, beetje mij pesten met echte privé.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Meloewa had een imago waarmee ik niet meer geassocieerd wil worden.
Ik FOK! nu bijna niet meer ( heel klein beetje) . Dit is een mannelijk account. Dus lekker voordelig, hier post ik ook niet alleen op.
Oh god, gaan we weer hoor. Waarom zoek jij elke keer ruzie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedere 16jarige is een dom, onderontwikkeld pubertje zoals jij.
Ik zoek helemaal geen ruzie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Oh god, gaan we weer hoor. Waarom zoek jij elke keer ruzie?
Mooi, kom dan ook niet popiejopie doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nou, ik zag je volgens mij laatst al maar ik was echt brak en was met een vriend. Maar boeiend verder wie jij bent en wat je voorstelt.
Wat een belediging weer Spongeboss, niet van je verwacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vond altijd dat je al de verkeerde kant op ging, heb je meerdere malen willen helpen maar je nam het nooit aan. Succes met je nieuwe imago hoewel je nog steeds heel erg op Meloewa lijkt.
[..]
Oi dat is niet netjes.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom moet ze wakker zijn? Net alsof ze niet slapend kan genieten.
Misschien was ik het wel. Niemand zal het ooit weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst zat je ex er ook nog weer op, beetje mij pesten met echte privé.
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn. Die zijn er ook, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet goed, want er wordt heus wel normaal gereageerd op topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |