Ik ken jou niet, dus ik neem aan dat jij mij ook niet kent misschien enkel van horen zeggen. Dus daar heb je weinig aan.quote:
Ik voel me niet geroepen.quote:
Dan moet je ook niet janken.quote:
Waar jank ik dan? Zeg enkel dat het niveau gedaald is, als mensen als feynoordfan92 denken dat zij opeens de bazen van klb zijn die de lakens uitdelen. Dan is dit een trieste plek geworden. Waar is Mr Cooper of Zolder?quote:
Dit zeg je puur om mij niet bang te maken, zodat ik naar de meet kom en ik de eerste ben die je met de grond gelijk kan maken. Stiekem ben ik je meest gehate, bloed onder de nagels halende teef!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik je wss wel besparen.
MrCooper is alweer terug hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar jank ik dan? Zeg enkel dat het niveau gedaald is, als mensen als feynoordfan92 denken dat zij opeens de bazen van klb zijn die de lakens uitdelen. Dan is dit een trieste plek geworden. Waar is Mr Cooper of Zolder?
Mr.Cooper post juist weer wat meer de laatste tijd heb ik het idee, zolder zie ik ook niet zo vaak meer inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar jank ik dan? Zeg enkel dat het niveau gedaald is, als mensen als feynoordfan92 denken dat zij opeens de bazen van klb zijn die de lakens uitdelen. Dan is dit een trieste plek geworden. Waar is Mr Cooper of Zolder?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Groepsapp hebben met mensen van FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Dit zeg je puur om mij niet bang te maken, zodat ik naar de meet kom en ik de eerste ben die je met de grond gelijk kan maken. Stiekem ben ik je meest gehate, bloed onder de nagels halende teef!
Kijk dat is dan wel nog iets van niveau.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
MrCooper is alweer terug hoor.
Ja maar nu Meloewa onder een account van een of andere hipster man gaat posten. Ik weet niet ik vind het wel jammerlijk misschien had ik weg moeten blijven van fok. Zoveel heb ik toch nooit toegevoegd in mijn loopbaan hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mr.Cooper post juist weer wat meer de laatste tijd heb ik het idee, zolder zie ik ook niet zo vaak meer inderdaad.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ik wordt hier ook dagelijks voor kankerhond e.d. uitgemaakt, dat is gewoon KLB.
Tuurlijk is dat zo. Maar soms vraag ik me af of users daar niet moe van worden. Het zijn meestal niet eens de topics die al kut zijn, maar de reacties die het kansloos maken. Het is eigenlijk niet een vanzelfsprekend iets dat er meteen negatief gereageerd wordt in klb. En nee dat is wel waar, jullie zijn niet altijd negatief.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet altijd negatief. En je moet ook niet vergeten dat je in klb bent, lijkt me niet meer dan normaal dat users hier vaker negatief reageren.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
HahahahaDit is wel een mooie post van je.
De topics zijn bagger de laatste tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk is dat zo. Maar soms vraag ik me af of users daar niet moe van worden. Het zijn meestal niet eens de topics die al kut zijn, maar de reacties die het kansloos maken. Het is eigenlijk niet een vanzelfsprekend iets dat er meteen negatief gereageerd wordt in klb. En nee dat is wel waar, jullie zijn niet altijd negatief.
Waarom kloon je als iedereen weet wie je bent? Zie er het nut niet van in.quote:
Tsja, tijden veranderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef Spongeboss het volgende:
Ja maar nu Meloewa onder een account van een of andere hipster man gaat posten. Ik weet niet ik vind het wel jammerlijk misschien had ik weg moeten blijven van fok. Zoveel heb ik toch nooit toegevoegd in mijn loopbaan hier.
Maar stiekem zou ik me heel nonchalant en arrogant gaan gedragen zodat jouw mind fucked up raakt.quote:
Ja dat is zo, misschien ben ik te oud geworden voor FOK! Want de tijd gaat steeds sneller voor ik het weet zijn mijn petekinderen oud genoeg om te FOK!en en dan ben ik een oude man. Midlife crisis is zwaar.quote:
Dat niet hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Groepsapp hebben met mensen van FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezien motorbloempje daar mod is gaat dat echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Terechte klacht, ze mogen daar bij R&P de users harder aanpakken die weer eens grappig willen doen bij topics waarbij mensen echt een probleem hebben.
Oh je bent dus echt schenkstroop.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat is zo, misschien ben ik te oud geworden voor FOK! Want de tijd gaat steeds sneller voor ik het weet zijn mijn petekinderen oud genoeg om te FOK!en en dan ben ik een oude man. Midlife crisis is zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |