tsja. Zat bij t huis he.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG.. wat moet je ermee?
Ik vind die van ons al groot, en die is +/- 50 m2
Kippenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tsja. Zat bij t huis he.
Is wel lekker in de zomer hoor. We hebben een terras, zitkuil en tuinhuisje (half chalet, is 4x4 ofzo). En daarachter nog een terras en een stuk. Daar komen de kippen komende lente.
gaaf zijn die he.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kippen![]()
Neem ook wat rotspinguïns dan!
Omg.. Ik dump René en kom bij jou wonen, ok?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gaaf zijn die he.
Ik wil ook een geit. En een hangbuikzwijn. En een alpaca.
nee. Rene heeft je meer nodig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omg.. Ik dump René en kom bij jou wonen, ok?
Ohquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee. Rene heeft je meer nodig.
Hoop ik.
dat mag wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OhDat weet ik wel zeker. Mag ik je geitje komen aaien dan een keer?
Ach gras doet wonderen, toch? moet je wel iedere week op de grasmaaier... of je betegelt het allemaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij is zon 550m2. Wel netjes, maar alleen bijhouden is al een redelijke klus.
grasmaaien kost me een half uur tot drie kwartier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ach gras doet wonderen, toch? moet je wel iedere week op de grasmaaier... of je betegelt het allemaal
Dan wordt het tijd voor techniekquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef Catch22- het volgende:
grasmaaien kost me een half uur tot drie kwartier.
Maar we hebben ook nog een behoorlijke haag, bijelkaar zon 50-60 meter.
dan liever een stofzuigrobot eerst maar. Dat is het hele jaar relevant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor techniek
[ link | afbeelding ]
vrouw *kuch* lolquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Catch22- het volgende:
dan liever een stofzuigrobot eerst maar. Dat is het hele jaar relevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Schuur en Cementquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie nog grote aanraders voor Eurosonic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reünie Splitsing en de Jazzpolitie op Eurosonic
En vermijd grote namen en afstanden van locaties (drukte) (Eurosonic is juist 1 lange ontdekkingstocht)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
hihahoquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:32 schreef Chandler het volgende:
[..]
vrouw *kuch* lol
En je huis is toch geen 500m2?tenminste leek mij niet
Dat vertelde je toen ja, dus ging al uit van een niet al te groot huis met een lap grond zeg maarquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Catch22- het volgende:
hihaho
Ik ben verhuisd. Huis is een stuk groter, maar de tuin is vooral erg groot.
Sjeezus. Pis bijna in m'n broek van het lachen xDquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie nog grote aanraders voor Eurosonic?diff. Weet alleen niet waar ze spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Die heb ik. Topaankoop! Ik heb een Samsung want die reviews waren beter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan liever een stofzuigrobot eerst maar. Dat is het hele jaar relevant.
wel goed om te weten dat allochtonen wél vroeg op kunnen staanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wie doet er nou een overval om 08:30... dan is er alleen maar nog wisselgeld in de kassa's >.>
Ging het niet om een blanke man?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wel goed om te weten dat allochtonen wél vroeg op kunnen staan
OH NO HE DIDNT
Voelt idd niet heel fijn. Vooral omdat hier nogal vaak in korte tijd ingebroken is in het blok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef Catch22- het volgende:
Das naar.
Vanavond begin gemaakt met mijn bescheiden racesimulator. Stuur is binnen, zondag racestoel halen, van t weekend de audio even afstellen, beamer goed instellen en dan rammen
ja das kut. In ons oude huis vond iemand t een keer leuk om ziek hard op de ruiten te bonsen toen ik bijna sliep, heb ik echt een hekel aan. Kanker gewoon op bij andermans huisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Voelt idd niet heel fijn. Vooral omdat hier nogal vaak in korte tijd ingebroken is in het blok.
Haha vind het altijd wel mooi dat mensen zo enthousiast kunnen worden van racespelletjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef Catch22- het volgende:
Das naar.
Vanavond begin gemaakt met mijn bescheiden racesimulator. Stuur is binnen, zondag racestoel halen, van t weekend de audio even afstellen, beamer goed instellen en dan rammen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha vind het altijd wel mooi dat mensen zo enthousiast kunnen worden van racespelletjes.
Wij zijn van stad hequote:Op woensdag 15 januari 2014 09:37 schreef Iwanius het volgende:
Morgen Groningen. Alles wel daar en zijn gangetje? Of staan er interessante dingen op stapel dat de rest van Nederland alvast moet weten.
Klopt!quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]Ieder zijn ding he. Ik vind het mooi als ik jou als een wilde los zie gaan op je bliepjesmasjientjes
Nee dat niet. Maar daarom is het wel kut. Heb die fiets nog geen jaar. En heb hem dagelijks nodig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef MCH het volgende:
Het is niet alsof je fiets overleden is hè.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef Renesite het volgende:
Heb een fiets aangereden vandaag. Pfff
Sinds wanneer heet jij geen René meer en werk je ineens bij Atos?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef Renesite het volgende:
Heb een fiets aangereden vandaag. Pfff
Atos staat onder mijn bewind en ik heb een alias.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:22 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij geen René meer en werk je ineens bij Atos?
Aii.. jij verder ok?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef Albert86 het volgende:
Verdamme. Net op weg van werk naar huis aangereden door een auto. Voorwiel goed verbogen. Heb wel z'n gegevens voor de rekening, maar baal wel. Fiets is nog geen jaar oud.
[ afbeelding ]
Ik heb gelukkig niks. wel blij met de onbekende jongedame die mij met fiets naar huis heeft gereden in de auto.quote:
marktplaatsquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
hoi
wie weet waar ik goedkoop een fiets kan scoren? heb een nieuwe nodig.
Zo'n klein stukje vanaf de Atos? Johquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niks. wel blij met de onbekende jongedame die mij met fiets naar huis heeft gereden in de auto.
Ik wil geen gejatte fiets.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de markt bij de Akerk over het algemen
ik heb overal college.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:46 schreef Renesite het volgende:
Ow, als je een splinternieuwe wil moet je maar naar een fietsenzaak.
Op zo'n markt staat gewoon iemand die fietsen opknapt en zo.
Heb je volgend blok colleges elders of zo (ivm fiets)
that caaaashflooooowquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo geld innen voor mn verloren jas bij stadsgarderobe
kan ik weer eten van kopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
that caaaashflooooow
we need it on timeee i'm talking big moooo meh monies meh monies allesss
Genoeg vrouwen van jouw leeftijd die er early bird tickets voor de Libelle zomerweek van kopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan ik weer eten van kopen
#student #stufialweerop #thug
kom maar bij mij eten, dan eet ik jouquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan ik weer eten van kopen
#student #stufialweerop #thug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |