abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135062747
Zwangerschap & geboorte

2014

07 januari: Vanyel (jongetje)
14 januari: Oksel (papa)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
17 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
20 februari: Gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongen)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi
16 juli: Sunshine1982
27 juli: Twinkle20

3 augustus: Sugarsnap
***7 augustus: Mereltje & Forno***
12 augustus: cholula
17 augustus: gewoonmezelf87
18 augustus: Ongeduldig
20 augustus: Dyre

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 05-01-2014 11:30:42 ]
♥ J & S
pi_135062795
Oneeee! Mijn eerste keer starter van het topic, als dat maar goed gaat :') !

Ik geloof dat wijzigingen en dergelijke geroepen mogen worden, dan passen we dat even aan!
♥ J & S
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:57:46 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135062884
chanty; mja. Denk dat ik dan nog liever thuis zit met dr :+ :)
Woaaahhh leuke kleertjes! O+
Over kleertjes; ik koop gewoon wat ik leuk vind.. en niet te duur. H&M, Hema vooral. Soms ook zeeman. Is maar net wat ik tegenkom.. Heb laatst wel replay schoentjes gekocht voor mn dochter terwijl ik altijd het hardste riep dat ik geen merkkledig zou kopen :') Maar dat waren na een paar keer schoenshoppen (drama's) de enige die goed zaten :+ dus ja.
Moet zeggen dat ik niet zo thuis ben in de stoffen die in kleren zitten etc. Ik weet wel dat H&M kleding etc niet sjofel is, waar kopen jullie dan bijv. bio & eco kleding?

BlueEyes jeutje dat klinkt idd ook druk :o :* rustig aan hoor!

Dyre spannend he.. vond ik ook hoor, die eerste echo!

Klaproos jeetje jij gaat ook hard.. 31 weken alweer ruim!! :D
Wij hebben hier een luvion platinum 2 (beeldbabyfoon). Erg fijn. :) Kunnen ook meerdere camera's op dus straks voor de tweede gaat dat ook. We hebbn al een extra camera. :)
Ik heb het wel geprobeerd eentje met geluid alleen maar wilde haar graag ook zien :+ :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_135064212
Wij krijgen echt zakken vol kleding waarvan het meeste nog goed is en onze smaak. Als ik al nieuwe kleding koop is het bij de Zeeman/Hema/H&M.

Vind het zo zonde omdat ze er maar kort in zitten.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:14:44 #5
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135065561
Ik ben dus niet een compleet ontaarde moeder als ik mijn kinderen niet in dure biologische kleding van 30 euro stop gelukkig :P

Ik let er wel op dat het volledig of helemaal katoen is zodat het goed ademt en niet broeierig wordt. En ik wil nog een keer duiken in het hele gifstoffen verhaal (ben ik al mee bezig maar niet mbt kleding). Of het verantwoord gemaakt is, is altijd lastig. Ik kijk bv als er angora inzit wel waar het vandaan komt, maar zoiets staat niet altijd in de kleding vermeld. En tweedehandskleding heb ik ook totaal geen moeite mee :)

Maar die vriend kwam met biologische kleding want je moet je kind niet alleen leuk kleden, maar ook warm en ademend. Dan denk ik: dat kan ook met niet biologisch katoen of ben ik nou gek.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_135065753
Ik ben totaal ontaard want ik kijk dus nergens naar als ik kleding koop. Ik heb broekjes nodig, prima, stap ik even de Hema binnen.
Tralalalaaa
pi_135066035
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben totaal ontaard want ik kijk dus nergens naar als ik kleding koop. Ik heb broekjes nodig, prima, stap ik even de Hema binnen.
Ik ben geloof ik net zo. Zit me af en toe te verbazen over van alles dat ik wel eens denk dat ik wereldvreemd ben.
pi_135066399
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
+1
S. 2014
J. 2016
pi_135066773
Rooss, hopelijk komt niewe proefdruk vandaag!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135067348
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef DJMomo het volgende:
Rooss, hopelijk komt niewe proefdruk vandaag!
Spannend *O*
♥ J & S
pi_135068230
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:14 schreef Chanty het volgende:

Maar die vriend kwam met biologische kleding want je moet je kind niet alleen leuk kleden, maar ook warm en ademend. Dan denk ik: dat kan ook met niet biologisch katoen of ben ik nou gek.
Heeft die vriend zelf ook kinderen?
Het is toch ontzettend zonde om alleen maar dure, biologische kleding te kopen vooral als ze zo klein zijn en ze maar 3 weken ergens inpassen :+
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef Enfermera het volgende:

Dyre spannend he.. vond ik ook hoor, die eerste echo!
Nou, dit wordt inmiddels al de tweede echo, maar die is voor mij zelfs nog spannender dan de eerste afgelopen maandag, omdat de VK toen niet kon zien of alles wel in orde was en woensdag een nieuwe echo wil maken.

Bij mij op het werk gaan bij iedere nieuwe zwangere zakken vol met kleding rond van collega op collega. Bijna niemand hoeft iets te kopen :D Maar vrijwel iedereen vertelt of ze een jongetje of meisje krijgen, wat het kledingwisselen wel wat makkelijker maakt. Neutrale kleding is toch minder in de omloop hier, maar ik twijfel of wij het willen vertellen tegen die tijd of niet. Vertellen jullie allemaal het geslacht aan familie/vrienden/werk als jullie het zelf weten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 04-01-2014 16:23:37 ]
pi_135068306
Wij willen het zelf wel graag weten maar verder houden we het voor ons denk ik.
pi_135068339
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:59 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Spannend *O*
-O- niet dus. :{
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135068410
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef Dyre het volgende:

Vertellen jullie allemaal het geslacht aan familie/vrienden/werk als jullie het zelf weten?
Ja, ook als zíj het niet willen weten. :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135068612
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:21 schreef DJMomo het volgende:

[..]

-O- niet dus. :{
Grmpf :*!
♥ J & S
pi_135068792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Grmpf :*!
Nou. Horrormonen weer not amused. :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135068838
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij willen het zelf wel graag weten maar verder houden we het voor ons denk ik.
Hier hetzelfde, wij weten het geslacht maar verder niemand.. Behalve de mensen hier in het topic. Wij willen het geheim houden, omdat de verrassing voor anderen nog groter zal zijn :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:32:28 #18
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135068841
Even zonder bijlezen want drukke boodschappen visitedag vandaag:

M'n baas zet me terug naar 4 x 4 u werken en ik ga ipv 7 feb op 31 jan met verlof wegens ziekte. (En eigenlijk stelt dat me teleur want ik werk nu ook nog maar 4 x 5). Als dit geen resultaat heeft ga ik nog verder terug. Maar ik denk dat ik er dan gewoon mee kap. En bij minder positief nieuws van gyn ook.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_135069362
Maar lieverd, als het je teleurstelt dan zeg je toch gewoon dat je liever minder doet? Het zijn jouw grenzen, die moet je zelf aangeven, dat kan je leidinggevende niet voor je doen :) Je moet toch ook veel reizen? Dan lijkt mij een volle dag minder sowieso al een beter plan dan een paar losse uurtjes...
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:47:09 #20
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135069498
Dat is ook zo. Jeetje wat ben ik eigenlijk een stomme tut ook. Ik heb teruggemaild dar ik hoop dat het wat oplevert omdat t feitelijk maar een uurtje pd minder is, maar als ik dit rotgevoel houdt dan kaart ik het dinsdag nog een keer aan (heb toch een overleg gepland staan met m)

Reizen valt goed mee! Een volle dag werken zou ik echt niet meer trekken :@
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_135070347
KP wat jammer dat je baas niet met het voorstel is gekomen waar je op hoopte. Meer dan aangeven dat het jouw lijf is en jouw keuze als je eerder wilt stoppen kan ik niet doen helaas. Succes ermee. :*

Ik ben bang dat ik voor eenzelfde soort keuze kom te staan binnenkort. Ik wil heel graag nog 6 weken werken (= nog 24×9 uur), maar als ik nu naar mijn formaat buik kijk en hoe bagger ik 50% van de nachten slaap weet ik echt niet of het gaat lukken. Maar ik voel me al schuldig als ik aan eerder stoppen denk. :@ En ik weet dat het onzin is, er zitten twee babies in mijn buik die energie gebruiken en moeten groeien en ik heb het nu al tot 30 weken fulltime volgehouden. Maar toch knaagt het aan me.
Ik las gisteren iets over: "wat zou je je vriendin aanraden in deze situatie". Die zin hou ik in gedachten voor als ik een dergelijk gesprek met mijn leidinggevende aan moet gaan.

En over kleertjes. Ik doe tegenwoordig ook tweedehands. Iets met voortschrijdend inzicht zullen we maar zeggen. Dochter heeft sommige dingen maar zo kort gebruikt dat ik het achteraf echt zonde van het geld vind. Zonen krijgen nu een mix van nieuw en tweedehands. Veel tweedehands kleding ziet er echt nog uit als nieuw. Schoenen koop ik wel altijd nieuw in verband met voetbed enzo. We hebben overigens ook veel andere spullen tweedehands gekocht ditkeer, zoals doomoo seats, bedjes, commode, tummy tub, kinderwagen, wikkeldoeken etc. Zolang iets gewassen kan worden of schoongemaakt kan worden vind ik tweedehands echt geen probleem.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:16:09 #22
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_135070871
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef klaprooss het volgende:
Oneeee! Mijn eerste keer starter van het topic, als dat maar goed gaat :') !

Ik geloof dat wijzigingen en dergelijke geroepen mogen worden, dan passen we dat even aan!
Nieuwe datum hier: 20 februari

niet dat het veel scheelt :P

Wij hebben de rest ook verteld wat het wordt, en vele kopen ook al kleertjes etc.... Das wel jammer, want zo heb je dingen dubbel/teveel/staat je niet aan.... of het past niet als de kleine geboren wordt.
pi_135071601
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef gateway het volgende:

[..]

Nieuwe datum hier: 20 februari

niet dat het veel scheelt :P

Wij hebben de rest ook verteld wat het wordt, en vele kopen ook al kleertjes etc.... Das wel jammer, want zo heb je dingen dubbel/teveel/staat je niet aan.... of het past niet als de kleine geboren wordt.
Aangepast :)
♥ J & S
pi_135073544
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Kimpossible het volgende:
Dat is ook zo. Jeetje wat ben ik eigenlijk een stomme tut ook. Ik heb teruggemaild dar ik hoop dat het wat oplevert omdat t feitelijk maar een uurtje pd minder is, maar als ik dit rotgevoel houdt dan kaart ik het dinsdag nog een keer aan (heb toch een overleg gepland staan met m)

Reizen valt goed mee! Een volle dag werken zou ik echt niet meer trekken :@
je kunt je hele.leven nog werken,.maar je bent hooguit een paar keer zwanger... je lijf schreeuwt om rust, en ik vrees dat het ene uurtje je niet gaat helpen...
klaar=klaar!!

kennen jullie het bakerpraatje dat een meisje de schoonheid van moeder wegneemt... ik heb vandaag een oud collega gezien waarbij dit zeker opgaat... :@
S. 2014
J. 2016
pi_135073844
quote:
kennen jullie het bakerpraatje dat een meisje de schoonheid van moeder wegneemt... ik heb vandaag een oud collega gezien waarbij dit zeker opgaat... :@
Laat ons hopen dat het bij mij toch het geval niet zal zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')