Ik ben geloof ik net zo. Zit me af en toe te verbazen over van alles dat ik wel eens denk dat ik wereldvreemd ben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben totaal ontaard want ik kijk dus nergens naar als ik kleding koop. Ik heb broekjes nodig, prima, stap ik even de Hema binnen.
+1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben totaal ontaard want ik kijk dus nergens naar als ik kleding koop. Ik heb broekjes nodig, prima, stap ik even de Hema binnen.
Spannendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef DJMomo het volgende:
Rooss, hopelijk komt niewe proefdruk vandaag!
Heeft die vriend zelf ook kinderen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:14 schreef Chanty het volgende:
Maar die vriend kwam met biologische kleding want je moet je kind niet alleen leuk kleden, maar ook warm en ademend. Dan denk ik: dat kan ook met niet biologisch katoen of ben ik nou gek.
Nou, dit wordt inmiddels al de tweede echo, maar die is voor mij zelfs nog spannender dan de eerste afgelopen maandag, omdat de VK toen niet kon zien of alles wel in orde was en woensdag een nieuwe echo wil maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef Enfermera het volgende:
Dyre spannend he.. vond ik ook hoor, die eerste echo!
Ja, ook als zíj het niet willen weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef Dyre het volgende:
Vertellen jullie allemaal het geslacht aan familie/vrienden/werk als jullie het zelf weten?
Hier hetzelfde, wij weten het geslacht maar verder niemand.. Behalve de mensen hier in het topic. Wij willen het geheim houden, omdat de verrassing voor anderen nog groter zal zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij willen het zelf wel graag weten maar verder houden we het voor ons denk ik.
Nieuwe datum hier: 20 februariquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef klaprooss het volgende:
Oneeee! Mijn eerste keer starter van het topic, als dat maar goed gaat!
Ik geloof dat wijzigingen en dergelijke geroepen mogen worden, dan passen we dat even aan!
Aangepastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef gateway het volgende:
[..]
Nieuwe datum hier: 20 februari
niet dat het veel scheelt
Wij hebben de rest ook verteld wat het wordt, en vele kopen ook al kleertjes etc.... Das wel jammer, want zo heb je dingen dubbel/teveel/staat je niet aan.... of het past niet als de kleine geboren wordt.
je kunt je hele.leven nog werken,.maar je bent hooguit een paar keer zwanger... je lijf schreeuwt om rust, en ik vrees dat het ene uurtje je niet gaat helpen...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Kimpossible het volgende:
Dat is ook zo. Jeetje wat ben ik eigenlijk een stomme tut ook. Ik heb teruggemaild dar ik hoop dat het wat oplevert omdat t feitelijk maar een uurtje pd minder is, maar als ik dit rotgevoel houdt dan kaart ik het dinsdag nog een keer aan (heb toch een overleg gepland staan met m)
Reizen valt goed mee! Een volle dag werken zou ik echt niet meer trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |