Ja nou heue, ik vind alles prima maar ik ben geen man en ik laat m'n ass ook niet zien op de cam.quote:
als je een man was, was ik ook totaal niet geïnteresseerd in jouw assquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja nou heue, ik vind alles prima maar ik ben geen man en ik laat m'n ass ook niet zien op de cam.
Is onderzoek niet best moeilijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Studenten high-five
Ik heb er 4, onderzoek, inkoop, verkoop en business English
Marktonderzoek is het makkelijkste vak sinds de geschiedenis van de geschiedenisquote:
Hoe heet ik dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
O
maar jij heet heul geen Laura.![]()
mijn oprechte excuses ditdat
Oquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Marktonderzoek is het makkelijkste vak sinds de geschiedenis van de geschiedenis
Is het niet, welke studie doet u juffrouw?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O. Lijkt mij kut. Engels ook trouwens.
Ik had tot afgelopen week nog nooit van ehm gehoordquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Adames is wel een bigstar op den foks.
Hoiquote:
Die ken ik ook nietquote:
het geheime wapen wordt hij ook wel genoemdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had tot afgelopen week nog nooit van ehm gehoord
Oh, naja, ik bklijf er bij dat mijn vriendje > adamesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het geheime wapen wordt hij ook wel genoemd
TT trok mijn aandacht, maar ik ben weleens vaker hier geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar chai, ben jij nou speciaal voor laura hier?
niet heel vaak andersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
TT trok mijn aandacht, maar ik ben weleens vaker hier geweest.
Ik denk niet dat ik je ooit eerder heb gezien hier eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
TT trok mijn aandacht, maar ik ben weleens vaker hier geweest.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar supersof herkent mij iig wel, die was met mij op tc.
maar wiens schuld is dat danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had tot afgelopen week nog nooit van ehm gehoord
ik geniet sowieso van jullie websitequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
jullie zijn vanavond allemaal uitgenodigd bij mij, ik woon in woensel west, naast kees.
De jouwe denk ikquote:
Jij was die knappe toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar supersof herkent mij iig wel, die was met mij op tc.
Slijmjurk gespotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je hebt toch wel eens een foto in US gepost?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slijmjurk gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Was een sof dis.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
there is nothing groovy about my kind of neighbourhoodquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik geniet sowieso van jullie website
http://www.woensel-west.com/
Ah, dus ik had eigenlijk gesoft moeten typenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens een foto in US gepost?
[..]
Nee hoor. Was een sof dis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |