Jammer is dat. Ik had gehoopt dat dit een 'schoon' programma zou zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Er is net een streamlock geweest, dus het wordt nu allemaal een tandje opgevoerd. Dramatische verhalen, roddel en achterklap, zagen van stoelpoten, enz.
Keep on dreamin'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik had gehoopt dat dit een 'schoon' programma zou zijn.
naar mijn idee niet. Ik weet wel wie ik er als eerste uit zo slaan als ik meedeedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:41 schreef Disana het volgende:
Heeft Hakim vandaag nog iets anders gedaan dan voortdurend op mensen in praten over kaasboertjes en pannenkoeken?
Ik wacht op het moment dat de twee alfamannetjes tegenover elkaar komen te staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:41 schreef Jian het volgende:
De grote leider is zijn personeel weer aan het masseren, hij heeft er een dagtaak aan, Hakim
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:42 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar even drie van de grootste nietsnutten gezellig bij elkaar,
Giebelkut Charlotte
Grijze Muis Lindy
en
Vannessa Bemoeial
Vervelen zich de tyfus,
[ afbeelding ]
Kees ...., je miste Peterquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las even mee... Hoe zit dat met die kaasboer? Die koeien zijn al van hem en nu moet hij de melk ook nog eens kopen van z'n eigen koeien?
http://glamora.ma/2013/12/kaasboer_dumpt_koeien_op_utopi.html
Nou de bewoners nog allemaal een fijne overall aan met Klaver Kaas op de rug en het verhaaltje is compleet.
Godver, die koeien zijn gewoon van dat "kaasboertje" , krijg nou watquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las even mee... Hoe zit dat met die kaasboer? Die koeien zijn al van hem en nu moet hij de melk ook nog eens kopen van z'n eigen koeien?
Nou de bewoners nog allemaal een fijne overall aan met Klaver Kaas op de rug en het verhaaltje is compleet.
Dat wist ik niet. Er klopt steeds minder aan dit programma.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:
en dan ben je vernoemd naar een Ikea kastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef houdjemond het volgende:
Haha, Billy kan nog geen plank vasthouden.
Ik zeg maar niets, heb werkelijk alleen maar gelezen, geluisterd en koffie gedronkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga eerst maar even wat doen hier, anders zit ik hier vanavond nogHet is toch wel verslavend ICM met jullie
Doos Merci gespot.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter heeft een leuke reetveter, zingt één van de meiden.
Ze moesten eens weten wat voor kleur.........
[ afbeelding ]
Kortom, dat briefje kwam helemaal niet van hem ( vandaar dat hij zo verbaasd reageerde). Allemaal doorgestoken kaart dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Godver, die koeien zijn gewoon van dat "kaasboertje" , krijg nou wat
Jahh die ook..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Wat een kul...noem dan Hakim, Harold en Aike
Nog mensen die denken dat ze echt zonder geld komen te zitten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:51 schreef Injetta het volgende:
[..]
Kortom, dat briefje kwam helemaal niet van hem ( vandaar dat hij zo verbaasd reageerde). Allemaal doorgestoken kaart dus.
Ja, want rellen is goede tv.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog mensen die denken dat ze echt zonder geld komen te zitten?
Dat geen geld in de echte wereld van Rienk komt vaak neer op dat hij van alles krijgt zonder zich te beseffen dat het tot stand komen daarvan geld heeft gekost.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef Niki.P het volgende:
Rienk vind het raar dat niet iedereen al zijn meubels zelf maakt....
Dat is waar, maar dat wordt gerealiseerd door kunstmatige schaarste, ze gaan echt niet volledig door het ijs.quote:
Het is niet zozeer het roddelen, maar de manier waarop mensen elkaar dingen duidelijk maken.:Pquote:
Heb je zo'n hekel aan me dat je jezelf maar quote?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het roddelen, maar de manier waarop mensen elkaar dingen duidelijk maken.:P
Dat was even ter verduidelijking wat ik met mijn vorige post bedoeldequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je zo'n hekel aan me dat je jezelf maar quote?![]()
Dan moet ze niet meedoen roept lotje.. helemaal mee eens, zeiken? dan moet ze maar oprotten..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:59 schreef Jian het volgende:
Isabella, issues, issues, issues, mens ga naar een psychiater
Tja een RLS is natuurlijk ook wel vaak een narcistentuin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:01 schreef waxmask het volgende:
De persoonlijkheid van Isabella is opgebouwd met hoe men haar ziet...Meid live your own life!
Welneequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
Rienk en Andrea zijn Paradijsvogels..ik hoop dat ze zuinig op ze zijn
Met slijkt besmeurde zeemeeuwen bedoel je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
Rienk en Andrea zijn Paradijsvogels..ik hoop dat ze zuinig op ze zijn
Hecht te veel waarde aan wat anderen van je vinden en je wordt hun slaafquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:01 schreef waxmask het volgende:
De persoonlijkheid van Isabella is opgebouwd met hoe men haar ziet...Meid live your own life!
Hoi, ik ben Jian, leuk dat je hier ook komt posten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er weer een beetje.Van alles gemist natuurlijk maar leuk om te kijken nu.
Een beetje? hoeveel precies dan kunnen we daar rekening mee houden...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er weer een beetje.Van alles gemist natuurlijk maar leuk om te kijken nu.
Ik ben herstellende van keelontsteking, niet van acute dementie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Jian, leuk dat je hier ook komt posten.
Ohhw, dan is je kop houwe de beste remediequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben herstellende van keelontsteking, niet van acute dementie.
Leek verdacht veel op 'wegpleuren'.quote:
Tot nu toe nog een melk-berg van 150 liter wat er weggegooid wordt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leek verdacht veel op 'wegpleuren'.
Ooh, ja. Heet leek meer dat het een reden hadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leek verdacht veel op 'wegpleuren'.
Niet gehoord, maar zou dat iemand van thuis zijn of een psych?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:11 schreef Injetta het volgende:
Hebben anderen dat ook gehoord?
Er komt blijkbaar iemand aan en Vanessa zegt: ik denk dat het voor Lin is. Arme meid.
Ze doet zo haar best, de doet zoveel bladiebla.
En hoeveel pannenkoeken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een ruime pleurbeweging over het veld, vast wel 10 plakken kaas weer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:11 schreef Injetta het volgende:
Hebben anderen dat ook gehoord?
Er komt blijkbaar iemand aan en Vanessa zegt: ik denk dat het voor Lin is. Arme meid.
Ze doet zo haar best, de doet zoveel bladiebla.
Omdat ze gewoon alles buiten bestellen, geld zat, het kan niet op .......quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom maken ze voor zichzelf geen pannenkoeken met die melk? Dat is krachtvoer en dat kun je wel gebruiken als je de hele dag buiten bent.
Hoe willlen ze hem elke keer vullen ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
En de douche is klaar..
Hoe zet je 'm aan en uit vraagt Ruud.. niet dus
[ afbeelding ]
Hmmm, zit ik wel in het goede topic? Dit is toch de COS van Utopia?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon alles buiten bestellen, geld zat, het kan niet op .......
Laptop, tablet, smartphone, gewoon gedownload via playstore ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef MPC60 het volgende:
Hoe kijken jullie de streams? Ik kan die #$*¤ app niet downloaden op mn tablet.....
In Utopia kwam een mol langs en die heeft 10.000 euro op dag 1 gedropt...have fun...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, zit ik wel in het goede topic? Dit is toch de COS van Utopia?
Het is een éénmalige douche, een paar gaatjes erin klaar volgens Peterquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe willlen ze hem elke keer vullen ?
Ja helaas wel; we kunnen niet vertrouwen op wat we te zien krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef waxmask het volgende:
Maar Lin is dus gebroken maar de streamers mogen het niet mee krijgen maar wordt "achter" opgelost. Het is dus weer gewoon als vanouds.
Ben ook heel benieuwd hoe ze hem met warm water gaan vullen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een éénmalige douche, een paar gaatjes erin klaar volgens Peter
Ik heb een galaxy tab2, 1 van de meest verkochte tablets in Nederland en krijg de melding dat mijn apparaat niet geschikt is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Laptop, tablet, smartphone, gewoon gedownload via playstore ?
Hier hetzelfde, moet Android 4.3 op draaien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb een galaxy tab2, 1 van de meest verkochte tablets in Nederland en krijg de melding dat mijn apparaat niet geschikt is.
En als het op is vliegt die F16 piloot over en die dropt nog wat extra.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
In Utopia kwam een mol langs en die heeft 10.000 euro op dag 1 gedropt...have fun...
Ik heb een Samsung S3, evenveel verkocht en is ook ongeschiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb een galaxy tab2, 1 van de meest verkochte tablets in Nederland en krijg de melding dat mijn apparaat niet geschikt is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen John de Mol bij Jinek. Ben benieuwd of hij weet vol te houden dat het programma zo geworden is als hij zich voorgesteld had en hij het ons de afgelopen maanden heeft willen verkopen.
Via de pc..met tablet lukt mij ook niet...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef MPC60 het volgende:
Hoe kijken jullie de streams? Ik kan die #$*¤ app niet downloaden op mn tablet.....
Heb ik vaker gelezen, een eventuele oplossing is je android updaten, daar gaat het nog al eens op mis.. (Maar ik ben iOS gebruiker)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit is Utopia 2.0, veel regels en verboden en volledig gesponsordquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, zit ik wel in het goede topic? Dit is toch de COS van Utopia?
Handig, die verwachten veel geld te gaan verdienen? Nou ja ik heb iig jullie commentaar nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, moet Android 4.3 op draaien.
Ik kijk via tablet (ipad mini). Daar doet de app het erg goed. Maar ik had liever via m'n laptop gekeken alleen kan dat ding niet tegen silverlight ofzo want hij crasht steedsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef MPC60 het volgende:
Wat is je Android versie? Op mijn Galaxy s4 (smartphone) werkt hij perfect, dat is Android 4.3 Wellicht draait hij alleen vanaf versie X , wel raar, maar .....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Aha ik heb 4,0.4 maar ga geen update doen.. dan werkt 'ie straks helemaal niet meer..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is je Android versie? Op mijn Galaxy s4 (smartphone) werkt hij perfect, dat is Android 4.3 Wellicht draait hij alleen vanaf versie X , wel raar, maar .....
Doetie nog iets nuttigsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:24 schreef waxmask het volgende:
Laat Hakim maar stapelen, is meditatie voor hem!
Die kon niet, dus in plaats daarvan hebben we nu een vergelijkbaar alternatief in de vorm van Haroldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als het op is vliegt die F16 piloot over en die dropt nog wat extra.
Warm water in het bad stoken ... De jongens rennen dan heen en weer om het water bij te vullen terwijl de meisjes 1 voor 1 onder de douche mogen .....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd hoe ze hem met warm water gaan vullen.
Diegene was toch ook de moeder van de groep?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:25 schreef ach het volgende:
Degene die net stond "af te wassen" aaide een beetje met een sponsje door de glazen heen
Geen drol....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef md89 het volgende:
Waarom hebben ze niet gewoon zo'n Dixi douche besteld? Kost toch niks.
Dat is een peperduur rekwisiet die mag niet verder roesten!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef Estherdv het volgende:
waarom gooien ze de tractor net naar buten
kost geen drolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Hout te kort voor de bedden . Paul, ff bellen
LOLquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt goed uit want met jou is geen rekening gehouden...
Lindy is gebroken, dus misschien wil de Febo ze ook wel toneelhaken (dierengekkies? de boer die 150liter melk ziet weggooien? )quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw gehaktballen..Is er al een koe ingeleverd?
dat hout was ook voor de wandjes he en gipsplaten en kruiwagen en toiletpot zat hier ook bij in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Injetta het volgende:
Hout voor bedden incl. Schroeven en gereedschap was 1600.
Matrassen 280.
Is bijna 2000.
Nog meer hout nodig: zeg 500 euro.
Dan hebben ze 15 bedden voor 2500 = 166 euro per bed.
Volgens mij hadden ze dus ook kant en klare bedden voor dat geld kunnen krijgen of niet?
Aii Lindy's enige bestaansrecht toneelhaken? tsja dat doet wat met je...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lindy is gebroken, dus misschien wil de Febo ze ook wel toneelhaken (dierengekkies? de boer die 150liter melk ziet weggooien? )
Ik kijk via de laptop...kan dan typen en luisteren tegelijk.Maar kan ook kijken via ios.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:22 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik kijk via tablet (ipad mini). Daar doet de app het erg goed. Maar ik had liever via m'n laptop gekeken alleen kan dat ding niet tegen silverlight ofzo want hij crasht steeds
Legerdump stretchers bestellen, goedkoop en liggen lang niet verkeerd. En overdag kan je ze inklappen wat weer ruimte scheelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Injetta het volgende:
Hout voor bedden incl. Schroeven en gereedschap was 1600.
Matrassen 280.
Is bijna 2000.
Nog meer hout nodig: zeg 500 euro.
Dan hebben ze 15 bedden voor 2500 = 166 euro per bed.
Volgens mij hadden ze dus ook kant en klare bedden voor dat geld kunnen krijgen of niet?
Nadat het zwembad in de tuin is geplaatst ......quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Gipsplaten? Echt? Wanneer gaan ze de boel daar behangen?
Andrea met haar mest handen aan de handdoek in de keuken...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Niet teveel balle in zo'n klein pannetje? die krengen worden al zo rottig gaar..
[ afbeelding ]
Balletje draaien, vingertje likken... balletje draaien, vingertje likkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Niet teveel balle in zo'n klein pannetje? die krengen worden al zo rottig gaar..
[ afbeelding ]
Je kan die dingen toch ook in sessies bakken. Wat een sufkutquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst een pannenkoekmachine voor Hakim...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nadat het zwembad in de tuin is geplaatst ......
Als ze met zijn allen overeenstemming hebben gevonden over de kleur en het dessinquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Gipsplaten? Echt? Wanneer gaan ze de boel daar behangen?
Scheutje water erbij en 3uur op de kweek.. is het toilet al klaar trouwens?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Balletje draaien, vingertje likken... balletje draaien, vingertje likken
Wel attent van zequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Warm water in het bad stoken ... De jongens rennen dan heen en weer om het water bij te vullen terwijl de meisjes 1 voor 1 onder de douche mogen .....
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Balletje draaien, vingertje likken... balletje draaien, vingertje likken
Een drol op schilderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:37 schreef Mallika het volgende:
[..]
Als ze met zijn allen overeenstemming hebben gevonden over de kleur en het dessin
Lekkerste balletje is toch eerst beetje aanbakken en dan uren in een braadpan lekker laten sudderen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:38 schreef nachtzuster het volgende:
Vanessa's balluh
Telkens dat vingers aflikken![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft de éénmaaldouche uitgevonden, wat lul je nou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Danny het volgende:
Die Peter Nanninga komt ook niks uit he?
Meestal tegen de avond met de juiste mensen. Maar hij laat inderdaad nog een beetje over hem heenlopen. Maar r zijn ergere kandidaten om je te irriteren aan Peter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Danny het volgende:
ik irriteer me tot nu toe aan allemaalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meestal tegen de avond met de juiste mensen. Maar hij laat inderdaad nog een beetje over hem heenlopen. Maar r zijn ergere kandidaten om je te irriteren aan Peter.
Jij bent gewoon gekleurd waar het Peter betreft, die jongen is nu al de revelatie van Utopia!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:43 schreef Danny het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gekleurd waar het Peter betreft, die jongen is nu al de revelatie van Utopia!
Waarom?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gekleurd waar het Peter betreft, die jongen is nu al de revelatie van Utopia!
Kijk daar ga je al: Peter zou daar nooit over beginnen want die heeft geen spiraaltje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef Danny het volgende:
Omg, too much info van die drie mokkels die het hebben over wie wel of niet een spiraaltje in heeft
Soms duurde het weken voor we wat details kregen, nu worden we op dag 4 al met horror verhalen ondergedompeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef Danny het volgende:
Omg, too much info van die drie mokkels die het hebben over wie wel of niet een spiraaltje in heeft
Ja, dat vind ik ook. In SV had hij het hoogste woord en nam hij vaak het initiatief om de kijkers te vermaken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik vindt ook dat er niets uit komt bij hem...
maar als het aan Peter ligt heeft hij binnen mum van tijd mooi wel een wokkeltongquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al: Peter zou daar nooit over beginnen want die heeft geen spiraaltje.
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al: Peter zou daar nooit over beginnen want die heeft geen spiraaltje.
dat is om straks op tv tussen de beelden door te tonen zodat het nog lijkt alsof er daadwerkelijk iets gebeurt daarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is precies de reden van dat stenen verplaatsen en opstapelen? Is dat omdat ze anders niks aan die kruiwagens zouden hebben?
Een carnavalsplaat die ergens in mei uitgebracht wordtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Danny het volgende:
Nanninga en die bolle hebben het over een plan dat ze samen hebben, waarover ze niet kunnen spreken. Die zullen straks wel een single ofzo maken met vlemmix.
vraag me af of die constructie betrouwbaar gaat zijn. Beetje schuiven en dat voeteind klapt om.quote:
Ze hebben ook twee scheppen om hoopjes aarde te maken, wat ze met de kuiltjes aanmoeten gaan nog centraal overleggen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is precies de reden van dat stenen verplaatsen en opstapelen? Is dat omdat ze anders niks aan die kruiwagens zouden hebben?
Wanneer komt de Plus weer voor 250 E aanvullen? Vandaag nog ? Morgen is het zondag en dan zie ik ze niets afleverenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef waxmask het volgende:
Eten is dus op? Maar we flikkeren wel 150 liter melk over het land uit...
Johan komt, daar is al over gesprokenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Danny het volgende:
Nanninga en die bolle hebben het over een plan dat ze samen hebben, waarover ze niet kunnen spreken. Die zullen straks wel een single ofzo maken met vlemmix.
nanninga bekt lekkerderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Johan komt, daar is al over gesproken![]()
En hij heet Nuninga, niet dat je dat niet weet .......
Dat is toch vriendendienst? en dat mag niet, ofzoietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Johan komt, daar is al over gesproken![]()
En hij heet Nuninga, niet dat je dat niet weet .......
En als ze cht iets met die stenen gaan doen moeten ze allemaal weer teruggesjouwd worden, dat is weer een item van 3 minutenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:52 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is om straks op tv tussen de beelden door te tonen zodat het nog lijkt alsof er daadwerkelijk iets gebeurt daar
Er is een streamverslagentopic....ergens bovenin ;-)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh oh, ik ga vanmiddag borrelen omdat manlief achter de bar staat, dat wordt vannacht heel veel nalezen, of is er ook iets van een samenvatting?
Johan doet niets voor niets ......quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat is toch vriendendienst? en dat mag niet, ofzoiets
Zou ik ook doen als ik hele dagen in de buurt van Lindy wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:40 schreef PeterPastoor het volgende:
Lol. Ze zit idd elke keer der vingers af te likken
Nee, een zakenman, een beetje gekke...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nee, is ook echt een top-ster
dank je wel. Ik heb geen tijd om alle topics te lezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is een streamverslagentopic....ergens bovenin ;-)
Die linker, is dat de arts of de F16 piloot?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef waxmask het volgende:
Hakim dringt zijn Utopia nog maar eens op bij anderen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die linker, is dat de arts of de F16 piloot?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ufo-bestuurder.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Even serieus, ben nu een uur weggeweest, heeft Harold ook maar IETS gedaan?
Volgens mij staat er in je paspoort een teller die aftelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:00 schreef Mallika het volgende:
Hakim is geloof ik steeds de enige die over de te verdelen punten begint. Die is alvast begonnen met te zorgen dat iedereen 3 punten krijgt.
Weet iemand wanneer de eerste nominaties zijn? Is dat 1 keer per maand?
Dat is de astronoom.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de amandelolie hopelijk voor de instralingen en healingsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef Mallika het volgende:
Ah daar hebben we Plus met de boodschappen
Maakt het uit, kost geen drolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:07 schreef aarontje112 het volgende:
Voor hoeveel hebben ze besteld aan boodschappen?
Ze zijn bezig met een moestuin, staat gepland voor 2016 ....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ze hebben dus nog niets gedaan om zelf meer eten te produceren. Alleen maar manieren om geld te verdienen en dan boodschappen te doen?
Dit is toch wel een heel ander programma dan we verwacht hadden, of niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik ook een krat pils.
Ze hebben voornamelijk zitten brainstormen over geld verdienen. Concreet hebben ze 11 bezoekers à een tientje gehad, en verder niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ze hebben dus nog niets gedaan om zelf meer eten te produceren. Alleen maar manieren om geld te verdienen en dan boodschappen te doen?
Jemig, hadden ze hout teveel of was het de bedoeling om een dragende muur te bouwen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:08 schreef waxmask het volgende:
Daar zie ik Lindy weer en ze heeft haar hoekje al als eerste ingericht!
[ afbeelding ]
Ja zal wel voor vanavond zijn dan..quote:
Totaal anders. En ik vermaak me wel, maar ik had het graag anders gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is toch wel een heel ander programma dan we verwacht hadden, of niet?
Dus als over een paar weken het geld op is wordt het pas leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben voornamelijk zitten brainstormen over geld verdienen. Concreet hebben ze 11 bezoekers à een tientje gehad, en verder niets.
Maar boodschappen doen van het geld in de kluis kunnen ze als de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |