Jammer is dat. Ik had gehoopt dat dit een 'schoon' programma zou zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Er is net een streamlock geweest, dus het wordt nu allemaal een tandje opgevoerd. Dramatische verhalen, roddel en achterklap, zagen van stoelpoten, enz.
Keep on dreamin'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik had gehoopt dat dit een 'schoon' programma zou zijn.
naar mijn idee niet. Ik weet wel wie ik er als eerste uit zo slaan als ik meedeedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:41 schreef Disana het volgende:
Heeft Hakim vandaag nog iets anders gedaan dan voortdurend op mensen in praten over kaasboertjes en pannenkoeken?
Ik wacht op het moment dat de twee alfamannetjes tegenover elkaar komen te staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:41 schreef Jian het volgende:
De grote leider is zijn personeel weer aan het masseren, hij heeft er een dagtaak aan, Hakim
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:42 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar even drie van de grootste nietsnutten gezellig bij elkaar,
Giebelkut Charlotte
Grijze Muis Lindy
en
Vannessa Bemoeial
Vervelen zich de tyfus,
[ afbeelding ]
Kees ...., je miste Peterquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las even mee... Hoe zit dat met die kaasboer? Die koeien zijn al van hem en nu moet hij de melk ook nog eens kopen van z'n eigen koeien?
http://glamora.ma/2013/12/kaasboer_dumpt_koeien_op_utopi.html
Nou de bewoners nog allemaal een fijne overall aan met Klaver Kaas op de rug en het verhaaltje is compleet.
Godver, die koeien zijn gewoon van dat "kaasboertje" , krijg nou watquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las even mee... Hoe zit dat met die kaasboer? Die koeien zijn al van hem en nu moet hij de melk ook nog eens kopen van z'n eigen koeien?
Nou de bewoners nog allemaal een fijne overall aan met Klaver Kaas op de rug en het verhaaltje is compleet.
Dat wist ik niet. Er klopt steeds minder aan dit programma.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:
en dan ben je vernoemd naar een Ikea kastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef houdjemond het volgende:
Haha, Billy kan nog geen plank vasthouden.
Ik zeg maar niets, heb werkelijk alleen maar gelezen, geluisterd en koffie gedronkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga eerst maar even wat doen hier, anders zit ik hier vanavond nogHet is toch wel verslavend ICM met jullie
Doos Merci gespot.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter heeft een leuke reetveter, zingt één van de meiden.
Ze moesten eens weten wat voor kleur.........
[ afbeelding ]
Kortom, dat briefje kwam helemaal niet van hem ( vandaar dat hij zo verbaasd reageerde). Allemaal doorgestoken kaart dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Godver, die koeien zijn gewoon van dat "kaasboertje" , krijg nou wat
Jahh die ook..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Wat een kul...noem dan Hakim, Harold en Aike
Nog mensen die denken dat ze echt zonder geld komen te zitten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:51 schreef Injetta het volgende:
[..]
Kortom, dat briefje kwam helemaal niet van hem ( vandaar dat hij zo verbaasd reageerde). Allemaal doorgestoken kaart dus.
Ja, want rellen is goede tv.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog mensen die denken dat ze echt zonder geld komen te zitten?
Dat geen geld in de echte wereld van Rienk komt vaak neer op dat hij van alles krijgt zonder zich te beseffen dat het tot stand komen daarvan geld heeft gekost.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef Niki.P het volgende:
Rienk vind het raar dat niet iedereen al zijn meubels zelf maakt....
Dat is waar, maar dat wordt gerealiseerd door kunstmatige schaarste, ze gaan echt niet volledig door het ijs.quote:
Het is niet zozeer het roddelen, maar de manier waarop mensen elkaar dingen duidelijk maken.:Pquote:
Heb je zo'n hekel aan me dat je jezelf maar quote?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het roddelen, maar de manier waarop mensen elkaar dingen duidelijk maken.:P
Dat was even ter verduidelijking wat ik met mijn vorige post bedoeldequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je zo'n hekel aan me dat je jezelf maar quote?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |