Krasjes zijn zo klein dat ze niet op de foto zijn te zetten. Beschadiging van de rand is op de eerste 2 foto's te zien.quote:
Kras is op (uitvergrote) foto 2 goed te zien: Onder de bolletjes bij Vodafone linksboven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Krasjes zijn zo klein dat ze niet op de foto zijn te zetten. Beschadiging van de rand is op de eerste 2 foto's te zien.
Het is absoluut geen barst. Zoals ik al zei, bij gebruik is er helemaal niks van te zienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:49 schreef jaspernl het volgende:
[..]
Kras is op (uitvergrote) foto 2 goed te zien: Onder de bolletjes bij Vodafone linksboven.
Lijkt een barst, klopt dat TS?
Klopt, maar ik ga nooit op een bod in dat ¤ 55 lager is dan het hoogste bod. Ik ben Gekke Henkie niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef jurgen112 het volgende:
Oké maar vind je die prijs niet te hoog voor zo een oud model en je hebt er jaren gebruik van gemaakt
Het bod van ¤ 205 staat vast. Je bent welkom om meer te bieden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:22 schreef jurgen112 het volgende:
Als je geen bod meer krijgt hoor ik graag van je
Wees maar niet bang hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef jurgen112 het volgende:
is goed ik zou dat bod maar nemen voor die persoon een ander toestell vind
dat vind ik ook het toestel is 1.5 jaar in gebruik geweest en is best wel een oud model 2 nieuwere modellen en waarschijnlijk een nieuwe op komstquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:40 schreef Grijsbaard het volgende:
Vind hem wel mooi.. Nog nooit een iphone of iets gehad, alleen vind ik boven de 200 euro teveel.. Wie Schade... je kan niet alles hebben!
Hij kan er heus wel ¤200,- voor krijgen dus stop met lastig doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:44 schreef jurgen112 het volgende:
jah
[..]
dat vind ik ook het toestel is 1.5 jaar in gebruik geweest en is best wel een oud model 2 nieuwere modellen en waarschijnlijk een nieuwe op komst
En Apple verkoopt het 8gb-model nog altijd voor ¤ 400,-quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:44 schreef jurgen112 het volgende:
jah
[..]
dat vind ik ook het toestel is 1.5 jaar in gebruik geweest en is best wel een oud model 2 nieuwere modellen en waarschijnlijk een nieuwe op komst
Ik had het tegen Jurgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:24 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik doe toch niet lastig? Mijn pot is geheel zonder verwijten oid.
ik doe niet lastig maar ik kijk gewoon naar de informatie maja het word nu weer te OTquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |