SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel en ja dat ben ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Iwanius het volgende:
Ja Sylvana (ben jij dat op de foto?) van harte.
Ben zelf ook peet-suiker e.d. oom van 3.
Wat een lief idee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik wist dat er ergens zo'n topic moest zijn. Lange leve google --> "FOK! Ooms en tantes OUD". Geen idee verder of dit de goeie plek is, maar ik dacht: laat ik 't eens proberen.
Ik heb dus 'sinds kort' een neefje en een nichtje. 2.5 en 4.5 jaar oud. We wonen in het buitenland, dus we zien ze niet zo vaak. Wel komen ze kerst hier bij ons vieren dit jaar. Dus misschien dat ik tegen die tijd nog weer eens terug kom hier om om raad te vragen, want ik weet 'shit all' van kinderen en wat je voor ze kunt kopen.
Nu heb ik het attente idee opgevat (voelt aan voorhoofd) om ze binnenkort uit 't niets een klein pakketje te sturen, een schoenendoos elk, met daarin wat kleine leuke dingetjes. Ze gaan namelijk binnenkort verhuizen, en krijgen voor 't eerst allebei hun eigen kamer, en we kunnen ook al niet op de housewarming komen.
Dus een leuk naambordje voor op de deur gaat er sowieso in de schoenendoos. Een kleurboek en wat stiften potloden is ook niet zo moeilijk te bedenken, maar nu ben ik dus op zoek naar wat lichte kleine dingen die in een schoenendoos passen samen met wat andere kleinigheidjes om te versturen. Ze zijn iig niet echt into de hele Frozen/commerciele business voor zover ik weet, dus ik ben gewoon op zoek naar leuke dingetjes 'die wij vroeger ook gewoon leuk vonden', ofzo.
Help!
Thanks to Dora.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, slingers was ik ook al tegengekomen op ebay na wat kort zoeken op kinderkamerdingen! Dat is dus niet raar?
Een engels woordenboekje voor de oudste is misschien wel leuk. We hebben haar een tijd geleden ook al een boekje gekocht in het Engels, heel simpel, voorleesding, en ze is er helemaal weg van. En ze kan al tot 10 tellen in het EngelsNog even en we drinken samen pints in de pub (de beste leeftijd
)
stuiterballen en ander buitenspeelgoed zoals waterballonnen, misschien? weegt niet zo veel, en zorgt altijd wel voor 'n hoop lol.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik wist dat er ergens zo'n topic moest zijn. Lange leve google --> "FOK! Ooms en tantes OUD". Geen idee verder of dit de goeie plek is, maar ik dacht: laat ik 't eens proberen.
Ik heb dus 'sinds kort' een neefje en een nichtje. 2.5 en 4.5 jaar oud. We wonen in het buitenland, dus we zien ze niet zo vaak. Wel komen ze kerst hier bij ons vieren dit jaar. Dus misschien dat ik tegen die tijd nog weer eens terug kom hier om om raad te vragen, want ik weet 'shit all' van kinderen en wat je voor ze kunt kopen.
Nu heb ik het attente idee opgevat (voelt aan voorhoofd) om ze binnenkort uit 't niets een klein pakketje te sturen, een schoenendoos elk, met daarin wat kleine leuke dingetjes. Ze gaan namelijk binnenkort verhuizen, en krijgen voor 't eerst allebei hun eigen kamer, en we kunnen ook al niet op de housewarming komen.
Dus een leuk naambordje voor op de deur gaat er sowieso in de schoenendoos. Een kleurboek en wat stiften potloden is ook niet zo moeilijk te bedenken, maar nu ben ik dus op zoek naar wat lichte kleine dingen die in een schoenendoos passen samen met wat andere kleinigheidjes om te versturen. Ze zijn iig niet echt into de hele Frozen/commerciele business voor zover ik weet, dus ik ben gewoon op zoek naar leuke dingetjes 'die wij vroeger ook gewoon leuk vonden', ofzo.
Help!
Ja! Dat soort dingen!quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:49 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
stuiterballen en ander buitenspeelgoed zoals waterballonnen, misschien? weegt niet zo veel, en zorgt altijd wel voor 'n hoop lol.
Dit soort dingen doen het altijd wel goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Ballonnen, bellenblaas, stoepkrijt, emmertje/schepje voor in zandbak, stickers en gekleurde blaadjes etc om te knutselen
Echt superleukquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, het was een hele bevalling () maar het is gelukt! Althans, we moeten ze nog opsturen, maar de schoenendoosjes zitten vol met allerhande leuke dingetjes, vonden we zelf!
Alles is apart ingepakt, en het varieert van een naambordje voor op hun kamerdeur tot aan een Great British Kleurboek met potloden, en van een waterpistooltje tot een scheetkussen! Bedankt voor 't meedenken in elk geval!
Ze gaan morgen op de bus als 't meezit!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |