quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:31 schreef snakelady het volgende:
Ze toonde interesse in jou, jij toen niet aan haar dus ze vind het wel prima.
Ze wilde waarschijnlijk gewoon een leuke avond met je hebben ( misschien onder invloed van alcohol en de sfeer die avond), meer niet, die kans heb je laten gaan en nu heeft ze dus geen interesse meer.
Alcohol was niet in het spel en ze was zeker niet dronken. De interesse was te groot om zomaar een bevlieging te zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:31 schreef snakelady het volgende:
Ze toonde interesse in jou, jij toen niet aan haar dus ze vind het wel prima.
Ze wilde waarschijnlijk gewoon een leuke avond met je hebben ( misschien onder invloed van alcohol en de sfeer die avond), meer niet, die kans heb je laten gaan en nu heeft ze dus geen interesse meer.
Jij hebt er kijk op. Maar helaas berusten niet alle beelden op jouw zure, verwrongen werkelijkheid.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nee dames, dit is vogeltjesdans. Ze had gewoon teveel drank op en daarna spijt.
Dus, een leuke meis toont interesse in jou, jij hebt ook interesse in haar en dan ga je andere vrouwen aandacht geven en knuuffelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alcohol was niet in het spel en ze was zeker niet dronken. De interesse was te groot om zomaar een bevlieging te zijnOpvallend is inderdaad dat haar interesse verdween nadat ik met die andere meiden heb staan te kletsen, dus dat zou een en ander verklaren. Ze heeft zich tijdens dat gesprek ook duidelijk zichtbaar 'in mijn richting geposteerd', om het zomaar te zeggen.
Verder hebben andere vrouwen en ik nog wat geknuffeld enzo, maar dat mag geen naam hebben.
Ja ik had een soort van 'dat komt nog wel' idee, maar dat pakte dus even anders uit. Stom inderdaad, ik weet hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus, een leuke meis toont interesse in jou, jij hebt ook interesse in haar en dan ga je andere vrouwen aandacht geven en knuuffelen.
En dan ben je verbaasd dat ze de interesse is verloren?
Je hebt gewoon je kand laten gaan, deal with it.
I lolled.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
De interesse was te groot om zomaar een bevlieging te zijn
Nou ja afslaan... Ik had het heel gezellig met haar totdat ik dus even elders ging. Hoewel ik geen op haar gedrag reagerende move heb gemaakt, moet ze toch gemerkt hebben dat ik haar ook wel leuk vond? Vrouwen voelen dat soort dingen toch altijd aan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef CruisinDen het volgende:
Iemand toont overdreven veel interesse, jij niet in haar. Logisch dat ze daar enorm op afknapt.
Ze deed d'r best en jij sloeg het als het wijze af, dat is kut.
Tja, wie weet. Maar de uitleg van snakelady verklaart wel veel. Ik had alleen geen idee dat zij zo resoluut zou reageren op dat ik met andere vrouwen aan het kletsen was. En als ik dan daarna terugkom via haar vriendin met het signaal dat ik haar wel leuk vind, dan weet ze toch dat ik wel interesse heb?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Woelwater het volgende:
Zou het niet kunnen zijn dat die vriendin het haar zelf niet eens heeft gevraagd en gewoon bang is haar vriendin kwijt te raken?
Beta > alfa.quote:
Vandaar dat ze nu geen interesse meer in je heeft, zelfs niet nadat je zo enorm gewild leek bij andere vrouwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij hebt er kijk op. Maar helaas berusten niet alle beelden op jouw zure, verwrongen werkelijkheid.
Ik snap het verband tussen die quote en je reply niet, doe es uitleggen wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu geen interesse meer in je heeft, zelfs niet nadat je zo enorm gewild leek bij andere vrouwen.
Dat MoBlo gewoon weer eens gelijk heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik snap het verband tussen die quote en je reply niet, doe es uitleggen wat je bedoelt?
Feest jongen, feest in pak. En aan die stropdas heeft ze me naar zich toe getrokken en me gekustquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef BeamofLight het volgende:
Ze realiseerde zich achteraf dat je een stropdas om had. In je vrije tijd. Welke pipo draagt nu vrijwillig een stropdas.
O vast. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat MoBlo gewoon weer eens gelijk heeft.
Je maakt jezelf wijs dat ze interesse in je had en dat ze dat niet meer heeft omdat je met anderen aan het praten wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alcohol was niet in het spel en ze was zeker niet dronken. De interesse was te groot om zomaar een bevlieging te zijnOpvallend is inderdaad dat haar interesse verdween nadat ik met die andere meiden heb staan te kletsen, dus dat zou een en ander verklaren. Ze heeft zich tijdens dat gesprek ook duidelijk zichtbaar 'in mijn richting geposteerd', om het zomaar te zeggen.
Verder hebben andere vrouwen en ik nog wat geknuffeld enzo met elkaar, maar dat mag geen naam hebben. Geen idee of ze dat gezien heeft en daar wat bedenkingen bij heeft.
kon het niet beter verwoordenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:05 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wijs dat ze interesse in je had en dat ze dat niet meer heeft omdat je met anderen aan het praten was
Je komt aardig onzeker over en je probeert haar krampachtig bij je te houden omdat je waarschijnlijk niet zo handig bent met de vrouwtjes.
Ik geef gewoon de feiten weer. Daar is dit immers R&P voor. Ik stelde die vraag omdat ik haar gedrag niet begreep, en nu is dat verklaard, en wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:05 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wijs dat ze interesse in je had en dat ze dat niet meer heeft omdat je met anderen aan het praten was
Je komt aardig onzeker over en je probeert haar krampachtig bij je te houden omdat je waarschijnlijk niet zo handig bent met de vrouwtjes.
Er is zelfs een kleine kans dat ik haar vanavond weer ziequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:09 schreef Evi_90 het volgende:
Dat is leuk, heb je contact met leuke jongen gaat ie daarna andere meiden knuffelen en mee staan kletsen. Volgens mij zijn de meeste vrouwen best een tikkeltje jaloers aangelegd en dat ze daarom niks meer van je wil weten.
Maar misschien heeft het even tijd nodig en dat ze zich later toch bedenkt.
Welnee, dat maken ze zichzelf alleen maar wijs om zich superieur te voelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vrouwen voelen dat soort dingen toch altijd aan?
Nou... jaloersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:09 schreef Evi_90 het volgende:
Dat is leuk, heb je contact met leuke jongen gaat ie daarna andere meiden knuffelen en mee staan kletsen. Volgens mij zijn de meeste vrouwen best een tikkeltje jaloers aangelegd en dat ze daarom niks meer van je wil weten.
Maar misschien heeft het even tijd nodig en dat ze zich later toch bedenkt.
Je geeft hier het antwoord op je eigen vraag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Verder hebben andere vrouwen en ik nog wat geknuffeld enzo met elkaar, maar dat mag geen naam hebben. Geen idee of ze dat gezien heeft en daar wat bedenkingen bij heeft.
En kon hij een keer een meisje krijgen, was hij te onzeker om door te pakkenquote:
En dan ook nog met droge ogen beweren dat ze teveel interesse toonde om het zomaar een bevlieging te laten zijn. TS heeft duidelijk niet zoveel ervaring met vrouwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:16 schreef BeamofLight het volgende:
Waarschijnlijk is het zo ongeveer gegaan:
meisje heeft weddenschap aangegaan dat ze de eerste de beste knaap met stropdas moest gaan zoenen. Zo gezegd, zo gedaan. Nu wordt ze echter gestalked door hem omdat hij niet doorheeft hoe het eigenlijk echt zit.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:
Krampachtige poging om geliefd bij fokvrouwen over te komen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef Parzival het volgende:
soms heb je dat.. een vlaag van verstandsverbijstering.. en dan de volgende ochtend denk je.. eeeuh slecht ideeee!...
dat had zij waarschijnlijk ook ..
Hij tracht een player te zijn maar valt vrijwel direct door de mandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dan ook nog met droge ogen beweren dat ze teveel interesse toonde om het zomaar een bevlieging te laten zijn. TS heeft duidelijk niet zoveel ervaring met vrouwen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef ulq het volgende:
Ze was dronken en kwam er naderhand achter hoe lelijk je eigenlijk bent.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat ze jou niet leuk (genoeg) vindt. Eigenlijk zoals ze zelf zegt: geen interesse. Jammer, op naar de volgende.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er is zelfs een kleine kans dat ik haar vanavond weer zie
Je hebt het moment verkloot. Op dat moment wilde ze wel omdat ze in een rebound of zo zat. Nu is ze weer samen met die kerel en wilt ze niets meer van jou weten. Ze wilde enkel een vluggertje toentertijd en nu hoeft het al niet meer. Met andere woorden je hebt je kaarten verspeelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op een groot oud op nieuw feest een leuke meid ontmoet. Ze vond mij ook leuk, tenminste daar ga ik vanuit als ze me aan mijn stropdas naar haar toe trekt en me kust, tijdens dansen veel aan me zit en veel tegen me lacht. Ik heb echter nog niet dezelfde interesse naar haar getoond (die overigens wel wederzijds was).
Later op de avond ben ik haar echter uit het oog verloren omdat ik met gewone vriendinnen zat te praten. Ik had ook geen telefoonnummer van haar, maar wel van een vriendin van haar. Dus ik zo via die vriendin naar haar informeren.
Krijg ik bericht terug dat de interesse niet wederzijds isDat was met oud op nieuw wel behoorlijk anders, dus ik vraag me af van wtf. Is ze soms de interesse 'verloren' omdat ik ook met andere meiden aan het kletsen was en het daardoor leek dat ik niet in haar geinteresseerd was?
Iemand een idee wat dit vrouwmens bezielde?
Alcohol/drugs.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op een groot oud op nieuw feest een leuke meid ontmoet. Ze vond mij ook leuk, tenminste daar ga ik vanuit als ze me aan mijn stropdas naar haar toe trekt en me kust, tijdens dansen veel aan me zit en veel tegen me lacht. Ik heb echter nog niet dezelfde interesse naar haar getoond (die overigens wel wederzijds was).
Later op de avond ben ik haar echter uit het oog verloren omdat ik met gewone vriendinnen zat te praten. Ik had ook geen telefoonnummer van haar, maar wel van een vriendin van haar. Dus ik zo via die vriendin naar haar informeren.
Krijg ik bericht terug dat de interesse niet wederzijds isDat was met oud op nieuw wel behoorlijk anders, dus ik vraag me af van wtf. Is ze soms de interesse 'verloren' omdat ik ook met andere meiden aan het kletsen was en het daardoor leek dat ik niet in haar geinteresseerd was?
Je bent gewoon een faler., iedereen wist het eigenlijk wel maar dit sneue topic bevestigt het nogmaals.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op. Maar helaas berusten niet alle beelden op jouw zure, verwrongen werkelijkheid.
Perfect gezegd. Als ik dat zou doen en n man reageert zo ongeinteresseerd dan keek ik hem nooit meer aan. Zelfs al blijkt hij later mij wel leuk te vinden, dan is het toch een enorme afknapper als hij niet lekker gek meedoet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef -Buttercup het volgende:
Als iemand het lef heeft je nuchter aan je stropdas te trekken en te zoenen en jij kijkt vervolgens ongeïnteresseerd en gaat met een andere vrouw staan kletsen, dan moet je ego van goede huize komen wil diegene ooit nog aandacht aan je besteden.
Toen ik nog single was deed ik dat ook wel, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef fathank het volgende:
Jij bent zon lekker gekke spontane meid?
Niet zeuren vogeltjesdans, deze hele miseré is een soort van eigen gegraven graf. Vervelend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is
Het gebash even daargelaten: het klinkt toch vrij logisch wat hier verder staat. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand 'interesse' toont op een feestje en zich een dag later bedenktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is
Als je dit soort domme topics maakt vraag je er toch om man....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef wickedmen het volgende:
Wat een kneuzenfestijn hier.
Laat ik effe meedoen.
TS is maagd.
TS is lelijk.
TS is onzeker.
TS is beta.
TS draagt een stropdas
TS heeft geen ervaring.
Effe alles ingekopt, wat ingekopt kon worden, kunnen we weer on-topic gaan? KLB is paar subforums verder op.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar dat is zuiver vriendschappelijk, binnenkort bij haar eten![]()
Nuchter was je blijkbaar voor haar toch niet zo aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef ulq het volgende:
Jij bent gewoon jaloers dat jij geen prominente kerel in pak aan de haak hebt geslagen met oud en nieuw.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nee dames, dit is vogeltjesdans. Ze had gewoon teveel drank op en daarna spijt.
Vind het meer zielig voor de vrouwquote:
dit, wat een faalactie. Als het idd komt doordat je met die andere meiden bezig was kun je het alleen nog proberen te fixen door extra moeite voor haar te doen en het niet gelijk na 1 keer op te geven. ( maar ook niet gaan stalken hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
je lijkt wel een wijf vogeltjesdans....
Je krijgt het op een presenteerblaadje aangereikt (wat veel chicks al niet eens durven), doet er vervolgens niks mee, gaat tot overmaat van ramp wel naar andere meiden.... maar later zeg je...ohh jaaa...ik wou toch wel.
Het het mooiste is dat je de volledige schuld bij haar neer legt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |