abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135058596
Hay,

Helaas zit ik met een veel voorkomend probleem. Mijn relatie van 2,5 jaar is afgelopen zaterdag stukgelopen. Via een voicemail werd er een punt achter gezet. De dag daarna had ik een dubbel gevoel, aan de ene kant vond ik het verschrikkelijk en wilde ik dit absoluut niet. Aan de andere kant was ik een héél klein beetje opgelucht, onze relatie was namelijk al lang niet meer wat het was geweest aan het begin, en elke vorm van interactie moest mijn initiatief zijn, dat was best wel kwetsend. Vorige jaar, ook vlak voor de feestdagen zijn we ook even uit elkaar geweest, dat was ook zijn beslissing, maar mijn ex kreeg spijt en zijn we na een weekje weer bij elkaar gekomen. Dat was toen even goed voor onze relatie, maar de enthousiasme, vooral van zijn kant, verdween dus weer na driekwart jaar. De grootste factor die hierin meespeelt is denk ik zijn hobby, muziek. Iets wat hij ook studeert. Ik had het idee dat ik mijn vriendje moest delen met het begrip “muziek”, die 75% van hem kreeg, en ik de rest.
Maar nu, voel ik me ongelofelijk eenzaam en kan ik alleen denken aan de dingen in onze relatie die wel geweldig waren en die ik ontzettend mis. Wat moet ik doen? Proberen hem terug te winnen? En zo ja hoe? Of moet ik niets doen en hopen dat dit gevoel snel weer verdwijnt.

Nog een paar andere dingen die misschien handig zijn om te weten:

- We zitten in dezelfde vriendengroep, dus we komen elkaar vroeg of laat weer tegen.
- Ik heb hem als laatste gezien op een feest, 5 dagen geleden, het was erg ongemakkelijk, vooral omdat we wel steeds elkaars blikken vingen.
- Ik heb hem sinds toen niet meer gesproken, we zitten wel in dezelfde groeps-App met een stuk of 12 andere vrienden waar ik wel eens wat zeg maar nooit tegen hem.
- Hij zei dat hij vrienden wilde blijven.

Ik wilde graag weten, van een neutrale partij, aangezien al mijn vrienden mijn ex ook kennen, wat mijn kansen nog zouden kunnen zijn. En of ik het wel moet proberen of door moet gaan met leven, volgend schooljaar ga ik studeren en alles, dus misschien kan ik me dan beter afleiden. Hoe lang duurt het om een relatie als deze heen te komen?

X-Littlelightson
One day, we will find a place where our dreams and reality collide.
pi_135058720
Vergeet die lul, en ga lekker rondneuken. Bij voorkeur een van z'n maten ^O^
pi_135058734
Via een voicemail? Na 2.5 jaar? Houd je dat voor als je het er even lastig mee hebt en je zou je alweer een stuk beter moeten voelen.
Ja doei.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:15:24 #4
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135058757
Via een voicemail, lekker stijlloos.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_135058769
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Via een voicemail? Na 2.5 jaar? Houd je dat voor als je het er even lastig mee hebt en je zou je alweer een stuk beter moeten voelen.
Precies. Voicemail. :')
Beter kwijt dan rijk. Zou er geen energie meer in steken...
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_135058804
Ja, ik was ook verbaasd, een voicemail.. Dat laat ook weer zien hoe weinig het hem kon schelen. Ik wou dat ik hem niet miste, dat ik kwaad was en alles, maar niets blijkt te werken, ik snap ook niet waarom ik zijn aandacht nog wil..
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:17:49 #7
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135058806
Overigens is het heel normaal dat je nu denkt aan alle goede dingen die je had en dat gaat missen. Dat zal voorlopig nog wel even zo blijven. Zo werkt het mensenlijk brein nu eenmaal. De remedie ligt in het zoeken van voldoende afleiding, leuke dingen doen en elkaar in het begin een beetje uit de weg gaan. "Vrienden blijven" kan heus, maar daar heb je beide wel wat tijd voor nodig.

Samenvatting: tijd heelt alle wonden. Rustig verder gaan met je leven.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_135058830
Probeer eerst zelf gelukkig of tevreden te worden en laat dat niet van anderen afhangen, dan heb je ook stabielere relaties.
rikker de flikker
pi_135058850
Jezelf inderdaad niet langer als n voetveeg laten gebruiken die op commando klaar staat (of ligt ;) ). Dit soort situaties kent 1 oplossing: negeren en verder gaan. Als hij er iets om geeft komt ie op dat moment (dat jij uit jouw rol gaat) naar jou. En dan heb ik t niet over na een weekje

Overigens via de voicemail...geen ballen dus. hoe weet je zo zeker dat het een 'hij' is en geen nagemaakte?
pi_135058867
Niemand noch jijzelf kan voorspellen hoelang het duurt voordat je over je verdriet heen bent. Probeer in ieder geval de nodige afleiding te zoeken met vrienden en andere sociale contacten, want thuis zitten kniezen maakt dat je er nog meer last van krijgt. Echter maak van je hart geen moordkuil en ga af en toe spuien bij iemand wanneer het je teveel is.

Blijf wel bij jezelf. Als je al weet dat jullie relatie gedoemd is te mislukken, maak het dan niet later weer aan omdat je hem zo gemist hebt. Daarmee hou je het in stand dat je continue teleurgesteld gaat worden.

Sterkte ermee.
pi_135058869
Het na 2,5 jaar uitmaken via een voicemail???

Vergeet die gast. :{w
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:22:29 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_135058885
Dat gevoel is heel begrijpelijk. Maar dat betekent niet dat je weer bij hem terug zou moeten of dat dat de beste oplossing voor jou is. Waarom kijk je zelf niet verder? (na dit allemaal verwerkt te hebben, en soms is een rebound-relatie ook wel even lekker :P)

Zoals je hem omschrijft zijn er veel andere dingen belangrijk in zijn leven en een relatie per voicemail vind ik ook niet bepaald respectvol.

Zijn er geen betere vissen in de zee voor je?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:22:53 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_135058890
Waarom zou je opeens wel genoeg aandacht van 'm krijgen als je weer met hem doorgaat?

Zoek lekker iemand anders die wel tijd voor je heeft.
pi_135058958
Waarschijnlijk werd mijn ex de vorige keer gewoon eenzaam, en was ik de beste oplossing op dat moment, het doet best pijn om toe te geven dat ik hem blijkbaar altijd belangrijker vond dan hij mij. Ik ben niet zo goed met relaties denk ik.. Ik ben nu 18, en het twee lange relaties gehad van 2 tot 3 jaar. Ik hecht me moeilijk, maar als dat is gebeurd maak ik me moeilijk los. Het raarste van alles is, dat je iemand zo goed denkt te kennen, en alles deelt, het opeens out of nowhere (dat is niet helemaal waar want ik kreeg wel eens signalen enzo..) uitmaakt, en opeens een compleet vreemde is, het moeilijkste van alles. Bovendien is alles om hem heen, zijn moeder bv. waar ik gek op was, me ook afgenomen.

Het liefst zit ik alleen maar om me vrienden heen, wat ik de afgelopen dagen ook heb gedaan, maar maandag begint school weer, waar ik alle tijd krijg om alleen te zijn met mijn gedachte en dat vind ik toch een beetje eng..
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:27:54 #15
54408 Parzival
Where it happens
pi_135058967
fool me once, fool me twice..

logisch dat je nog wat voelt en door wilt gaan en denkt aan alle leuke momenten.. maar vergeet de slechte momenten ook niet nu.. even slikken en weer doorgaan.. het leven weer tegemoed gaan lachen en gelukkig worden met jezelf.. en daarna met iemand anders..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_135058992
2 relaties van 2 tot 3 jaar voor je 18e? Mens, ga lekker leven, focus je niet op het verkrijgen van een (nieuwe) relatie en duik er alleen in als je ineens een toffe gozer tegenkomt. Studeer je al?
Ja doei.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:30:44 #17
38496 Perrin
pi_135059020
Wow, 18 en dan al twee serieuze relaties achter de rug.. Misschien is het best een goed idee om jezelf wat tijd te gunnen 'je eigen kracht' terug te vinden.
pi_135059022
Ik denk dat ik voorlopig geen relaties meer wil/kan hebben, want deze nasleep duurt vast nog wel even. Ik ga volgend jaar studeren, een dikke 2 uur en 3 kwartier van huis af, lekker weg van dit alles.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:31:25 #19
38496 Perrin
pi_135059033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:30 schreef littlelightson het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig geen relaties meer wil/kan hebben, want deze nasleep duurt vast nog wel even. Ik ga volgend jaar studeren, een dikke 2 uur en 3 kwartier van huis af, lekker weg van dit alles.
Idd, je gaat de leukste tijd van je leven tegemoet :Y
pi_135059037
Misschien moet ik gewoon 'afkicken' van het hebben van een relatie, en doet dat het meeste pijn.
pi_135059039
Precies, nieuwe frisse start, leuke nieuwe mensen leren kennen in een nieuwe omgeving. ^O^
Ja doei.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:32:13 #22
38496 Perrin
pi_135059045
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Precies, nieuwe frisse start, leuke nieuwe mensen leren kennen in een nieuwe omgeving. ^O^
motorbloempje weet er vermoedelijk alles van :P :@
pi_135059061
Er over praten opent wel ogen. Niet te geloven, was ik vorig jaar maar nergens op in gegaan, dan was dit al voorbij geweest.
pi_135059068
Schade, schande, dit-dat-alles! :) Al had ik pas mijn eerste vriendje toen ik 17 was. Hij maakte het uit per email geloof ik :')
Ja doei.
pi_135059085
E-mail is ook best wel een schande..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')