Ik denk dat ik voor een volle set van Loop gaquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Indian afkijken, daarna naar Loop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:27 schreef Darkestrah het volgende:
Zijn er nog fans van Papir hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Robert Moog died for our synths
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:27 schreef Darkestrah het volgende:
Zijn er nog fans van Papir hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe album is erg lekker btw.
Wat dacht je van de overlap van Circle en Windhandquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Indian <-> Loop
The Body <-> Comus
Napalm Death <-> The Cult of Dom Keller
Windhand op mainstage ook. Rare keuze. Liever een propvolle greenroom dan een half lege mainstage.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat dacht je van de overlap van Circle en Windhand
Dat zou inderdaad wel wat beter passen jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Windhand op mainstage ook. Rare keuze. Liever een propvolle greenroom dan een half lege mainstage.
Ik ben ook niet zo blij met de doorlopende overlap Corrections House => Conan => ASG => Crowbar op de donderdag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Indian <-> Loop
The Body <-> Comus
Napalm Death <-> The Cult of Dom Keller
Wat is de coupon-code voor fokleden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:28 schreef brooklyndodger het volgende:
Grote kans dat ik dankzij Darkestrah donderdag kekke t-shirtjes sta te verkopen bij de merch,
Circle vond ik een paar jaar terug behoorlijk tegenvallen, dus dat wordt gewoon Windhand voor mijquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat dacht je van de overlap van Circle en Windhand
berenpak2quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Wat is de coupon-code voor fokleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |