Momenteel is pro-Europa financieel gezien vooral anti-Nederlandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
En anti-EU bedoel je? Of anti-islam, of waar heb je het over?
En wat is dan volgens jou de oplossing? Uit de EU en de gulden terug!1einz?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:42 schreef hugecooll het volgende:
Momenteel is pro-Europa financieel gezien vooral anti-Nederland
Er wordt al genoeg aandacht besteed aan integratieprojecten. Volgens mij is het probleem vooral dat een deel van de bevolking integratie niet genoeg vindt, maar doorgaan met janken tot allochtonen zich gaan assimileren. Dat lijkt me niet wenselijk.quote:En niet per se anti-islam maar meer pro-integratie, i.p.v. dat wij worden geacht ons vanuit onze zogenaamde tolerante cultuur aan te passen aan andere culturen
Naja, het vervelende is dat het op lange termijn op zich een goede visie is, maar de timing en uitvoering gewoon kut zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:46 schreef arjan1112 het volgende:
de pvda gaat anders aardig mee met het integratie verhaal van de vvd
en of het financieel gezien slim is om bij te dragen aan europese projecten in andere landen, zoals snelwegen in polen enz.
+ meebetalen aan het redden van landen die de euro hebben en anders failliet zouden gaan
daar zijn zoveel meningen over, daar kom je gewoon niet uit
kun je dat soort dingen timen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja, het vervelende is dat het op lange termijn op zich een goede visie is, maar de timing en uitvoering gewoon kut zijn
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 06:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
kun je dat soort dingen timen dan?
nahquote:Op zaterdag 4 januari 2014 06:42 schreef Stokfiguur het volgende:
Ik neem aan dat deze politieke discussie een euphanism is voor het trainen in de sportschool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |