quote:
Ach, het is gewoon omdat jullie daar nieuw zijn. Gaat vanzelf wel weer over.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
Uhuh, ik had hier de reacties van de vaste sc'ers geplaatst, dus dit argument gaat i.i.g. niet meer op:
[..]
Ja inderdaad, zijn meer andere users die gaan huilen, aanstellers. Het is nu toch voorbij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef Nikmans het volgende:
Het volk in de SC is ook helemaal niet leuk, maar voor zover ik weet wordt nachtbagger toch tot op zekere hoogte gedoogd. Niet dat ik er vaak aan meedoe, overigensmaar nachtbagger bestaat al jaren en zolang het geen echte topics vernaggelt (en er wordt opgetreden zodra dat wel gebeurt) zie ik eigenlijk niet in waar zo panisch over wordt gedaan.
Ehm, ik was geband omdat ik iets gespoilerd zou hebben over GOT, en de mods doen vroiijk mee?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Hij verkracht en vermoord Sansa in seizoen/boek 4.
Als er had gestaan dat hij sos nam en haar vuistneukte had je het ook geloofd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehm, ik was geband omdat ik iets gespoilerd zou hebben over GOT, en de mods doen vroiijk mee?
Dat geloven we zelfs als het jou gebeurt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als er had gestaan dat hij sos nam en haar vuistneukte had je het ook geloofd?
Ik ben vriendelijker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehm, ik was geband omdat ik iets gespoilerd zou hebben over GOT, en de mods doen vroiijk mee?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
TL;DR, dit is niet mijn lantaarnpaal-topic.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
He e TS WE GAAN JE TOPIC SLOPE
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]je verneukt het. ik ben snel weg voordat de blauw komt
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Nee man we fucken hem gewoon even.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja man maar volgens deadprez moet ik die blauw joinen dus zit nu in een identiteitscrisis.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef john-hert het volgende:
[..]
Guus, je zei gisteren dat je geen vogel was maar een gans.
Maar onder je username staat dan weer: "geluksvogel"
Wat is het nou?
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef john-hert het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie zijn holmaten?
quote:
Bedankt alvast als een mod ze eens hierop aan kan spreken. Ze hebben gisteren ook al het topic van Hoas verkloot, dat terwijl ze gewoon een slowchat hebben waar ze erop los kunnen gaan.Want dit heeft helemaal niets met het topic te maken en middagbagger bestaat niet geloof ik... Ik heb een serieus topic gemaakt met een serieuze klacht. Toestemming om te sluiten/heropenen zou ik ook goed vinden, jullie hoeven niet alles individueel te verwijderen dat is helaas te veel werk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, gewoon maten.
Als je weet wat dat zijn tenminste.
Let vooral maar op jezelf en breek je tere hoofdje maar niet over de bans van anderen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Kunnen we dan ook even aankaarten dat Spongeboss een kloon is van de gebande user Argo? Dat is ook in strijd met de reglementen van Fok!
En terecht, verder dient FB hier niet voor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Yvonne houdt een voorjaarsschoonmaak?
Ondanks dat je zelf ook best een vervelende user bent net zoals al je kloontjes, ben ik het wel eens dat dat inteeltclubje van die paar rellende wannabe mocropubers wel eens wat ingedamt mag worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef Spongeboss het volgende:
Kunnen mods iets doen tegen deze kliek die gisteren ook aan het kloten was? Ze verpesten gewoon topics.
Ik heb een TLDR gezet en krijg nog reacties als:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt alvast als een mod ze eens hierop aan kan spreken. Ze hebben gisteren ook al het topic van Hoas verkloot, dat terwijl ze gewoon een slowchat hebben waar ze erop los kunnen gaan.Want dit heeft helemaal niets met het topic te maken en middagbagger bestaat niet geloof ik... Ik heb een serieus topic gemaakt met een serieuze klacht. Toestemming om te sluiten/heropenen zou ik ook goed vinden, jullie hoeven niet alles individueel te verwijderen dat is helaas te veel werk.
Update: Het gaat gewoon door en mijn topic is verpest.
Bedankt Opa!
Er is al actie op ondernomen. Nogmaals, we houden het in de gaten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat je zelf ook best een vervelende user bent net zoals al je kloontjes, ben ik het wel eens dat dat inteeltclubje van die paar rellende wannabe mocropubers wel eens wat ingedamt mag worden.
Net een groepje jochies in de speeltuin die elkaar hier ook steeds moeten uitdagen en steeds verdetr gaan. fucking sneu.
Geband worden, gelijk weer nieuwe kloons maken, mods uitdagen omte bannen e.d. hoe sneu ben je als je zulk haantjes gedrag vertoond op een fucking forum maar je wel op je stinkende slaapkamer vertoefd de hele dag
Misschien kun jij nog wat oefenen op werkwoordspelling, als we dan toch feedback aan het geven zijn:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat je zelf ook best een vervelende user bent net zoals al je kloontjes, ben ik het wel eens dat dat inteeltclubje van die paar rellende wannabe mocropubers wel eens wat ingedamt mag worden.
Net een groepje jochies in de speeltuin die elkaar hier ook steeds moeten uitdagen en steeds verdetr gaan. fucking sneu.
Geband worden, gelijk weer nieuwe kloons maken, mods uitdagen omte bannen e.d. hoe sneu ben je als je zulk haantjes gedrag vertoond op een fucking forum maar je wel op je stinkende slaapkamer vertoefd de hele dag
Goed bezig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er is al actie op ondernomen. Nogmaals, we houden het in de gaten.
Mijn feedback naar jou is dan; verwijder jezelf maar als je niks beters te doen hebt dan spelling controleren op een forum.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:47 schreef OeJ het volgende:
[..]
Misschien kun jij nog wat oefenen op werkwoordspelling, als we dan toch feedback aan het geven zijn:
ingedamd
vertoont
vertoeft.
Dan zwijg ik nog over die overbodige spatie.
Je zo weinig aantrekken van taalconventies heeft ook met een stukje respect naar je lezers toe te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn feedback naar jou is dan; verwijder jezelf maar als je niks beters te doen hebt dan spelling controleren op een forum.
Flikker toch op johquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:53 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je zo weinig aantrekken van taalconventies heeft ook met een stukje respect naar je lezers toe te maken.
Is al opgeschoond.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:16 schreef hoas het volgende:
Wederom worden er topics verkloot en zelfs door users met een kloon van 3 uur oud.
KLB / Kut webshops die snelle levering claimen te hebben.
Ook niet als je er nog eens op klikt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ach, het is gewoon omdat jullie daar nieuw zijn. Gaat vanzelf wel weer over.
En ik verwijderde per ongeluk jouw reactie Donnie, als je per ongeluk op dat dingetje drukt voor verwijderen kan 'ie niet teruggezet worden.
Aha. Weer wat geleerd. Bedankt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook niet als je er nog eens op klikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |