Scharrel wil me niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
t is maar van wie je ze wilt he?
komt t?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag niet over seks praten![]()
[..]
Scharrel wil me niet meer![]()
Ik verplicht je om over seks te praten. Dit hele topic vol. Over alle standjes waarin je genomen bent de afgelopen dagen, over hoe vaak je bent klaargekomen, en waar je allemaal gekrabd, gebeten, geslagen en geknepen bent.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verplicht je om over seks te praten. Dit hele topic vol. Over alle standjes waarin je genomen bent de afgelopen dagen, over hoe vaak je bent klaargekomen, en waar je allemaal gekrabd, gebeten, geslagen en geknepen bent.
Nu beginnen!
Dan kun je toch gewoon de afgelopen paar topics teruglezen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verplicht je om over seks te praten. Dit hele topic vol. Over alle standjes waarin je genomen bent de afgelopen dagen, over hoe vaak je bent klaargekomen, en waar je allemaal gekrabd, gebeten, geslagen en geknepen bent.
Nu beginnen!
En maak jij nou gvd es een tietenfoto van jezelf en stuur die door naar Hup zodat zij haar belofte aan mij kan inlossen.quote:
Teruglezen is voor mensen zonder leven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:55 schreef fietsie het volgende:
Dan kun je toch gewoon de afgelopen paar topics teruglezen?
waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En maak jij nou gvd es een tietenfoto van jezelf en stuur die door naar Hup zodat zij haar belofte aan mij kan inlossen.
Momentje ik hang ff aan de foon!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu beginnen!
Om vast te leggen hoe mooi je tieten er eigenlijk uit zagen voordat je er plastic tennisballen van liet maken.quote:
Kan jij nog wat van lerenquote:
Ik denk ook wel dat dit haar definitief overtuigt ja.quote:
Ik geloof er niets vanquote:
Oh dat vast welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat dit haar definitief overtuigt ja.
Slaap lekker!quote:
Ik heb jou nooit zo smooth zien doenquote:
Slaap lekkerquote:
Tot op heden is het resultaat hetzelfde, geen tietenfoto van GvsE.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb jou nooit zo smooth zien doen
Dat heb ik toch helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit zo smooth zien doen
daar heb ik ook foto's van, maar waarom zou ik het jullie makkelijk maken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om vast te leggen hoe mooi je tieten er eigenlijk uit zagen voordat je er plastic tennisballen van liet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |