Tja, ik zei al eerder dat het een crimineel was, dus dat jatten verbaast me niks.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn bekendste liedje heeft hij gejat van Bruce Hornsby. Meer weet ik er ook niet van.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Nee ik geloof daar niet in man. Dood is dood.
Je komt dus pas uit de wieg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man, hij was al dood voordat ik geboren werd en ik luister ook geen rap fzo.
Gesampled ja. Niet gejat.....heeft daar gewoon toestemming voor gekregen.....maar als je überhaupt de muziekwereld al niet begrijpt post dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Tja, ik zei al eerder dat het een crimineel was, dus dat jatten verbaast me niks.
Ik denk dat jij degene bent die niet goed van begrip is.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Gesampled ja. Niet gejat.....heeft daar gewoon toestemming voor gekregen.....maar als je überhaupt de muziekwereld al niet begrijpt post dan gewoon niet.
vertel....alleen beetje je mening roepen schiet niet echt op he.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij degene bent die niet goed van begrip is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
arme jongen, je doet zo hard je best om grappig te zijn maar niemand vind je grappig.
Iedereen haat je, je ouders hebben je afgestoten en je word elke avond achter het station geneukt in je reet voor een tientje om je drugs te kopen.
Niemand mag je, je hebt het gevoel dat je alleen bent en dat ben je ook.
Spring voor een trein of snij je polsen door zodat wij verlost zijn van jou.
Amen
super thug!quote:
Hij zit nu op de Bahamas wijn te drinken met MJ en Elvis.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Maar ik zou hem wel terug willen..
Mos Def moet het alleen wel bij rappen houden, complete faalhaas zonder mic.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef PeZu het volgende:
Doom
Method man
Mos deff
Gza
En dan nog een bunch oldskool gasten skinny boys, fat boys, epmd, pff man teveel goede rappers
Pac is ook ovrhyped man
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Mos Def moet het alleen wel bij rappen houden, complete faalhaas zonder mic.
madlibquote:
Heel veel Amerikanen geloven ditquote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef PizzaDelivery het volgende:
[..]
Hij zit nu op de Bahamas wijn te drinken met MJ en Elvis.
(Denken dat hij echt dood is)
https://www.google.nl/url(...)VFcIbhBe9xoCmiSXwVmAquote:Op maandag 7 juli 2014 22:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat ik niet eens wist dat ie dood is geeft denk ik wel aan hoe onderbelicht producers zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |