Je moet het niet te lang(dradig) maken, maar met wat knip- en plakwerk kun je die twee wel neerzetten als figuren waarbij een kijker zich afvraagt waar dat heen moet gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet niet of het wijsheid is om dat reli geneuzel van Andrea en Rienk de uitzendingen te laten halen. Als ze nog een beetje kijkers willen tenminste.
Hij houd alleen van de grote verlosser, en dat is hijzelfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef Grunge. het volgende:
Je bent nog steeds narcistisch, Rienk.
Weet je wie ook op iedereen neer keek?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Gatverdamme. En dan die zelfverzekerde kop erbij. Hij kijkt op iedereen neer.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Bidden als je kanker heb. Geen chemo
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is een valse melding m.b.t. het admin panel van Plesk.
Heulll kort dan ;-).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet het niet te lang(dradig) maken, maar met wat knip- en plakwerk kun je die twee wel neerzetten als figuren waarbij een kijker zich afvraagt waar dat heen moet gaan.
quote:
dat bidden als je kanker hebt doet me meteen denken aan Jomanda met Sylvia Millecamquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Bidden als je kanker heb. Geen chemo
+1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef Grunge. het volgende:
Ik had Rienk zelf nog niet zo meegemaakt maar nu begrijp ik wat jullie bedoelen.
De familie Jochems in Wassenaar fokt ze. Als je over de A44 op de grens met Den Haag rijdt kan je z\e zien staan.quote:
Oh, dan hoeft hij alleen mijn posts maar te doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, maar hij wil niet al het gezever dus ik denk alleen de goeie ideen
Ik dacht een New-Age type, maar het bleek een jesusfreak...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef Grunge. het volgende:
Ik had Rienk zelf nog niet zo meegemaakt maar nu begrijp ik wat jullie bedoelen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan hoeft hij alleen mijn posts maar te doen
En die van N, maar dat was vd week per ongeluk ook een post van mij
Ik ook. Geen tijd om overdag te kijken en stream verslagen heel blij mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:26 schreef Grunge. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |