Karina is omver geblazen door mijn WoW versiertrucquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Karina is niet erg actief nog dit jaar
horetjes zijn niet zo duur hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee jij kunt met je ww niemand raken
Dat duurt lang danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kater van alle drank die naar binnen is gegaan.
Ah ja, fair enoughquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dagelijkse dingen moeten weer beginnen. Zoals de actualiteitenprogramma's en het voetbal, dan trekt dat wel weer bij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh ik dacht al
dan is het wel een leuk verhaaltje
Enige en laatste keer dat ik er twee tergelijk heb gehad. En eigenlijk was het niet echt vreemdgaan, dat wijf zat ver weg en ik zag er eens per twee maanden. Dat is geen relatie meer maar een neukvakantie danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh ik dacht al
dan is het wel een leuk verhaaltje
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Ik heb echt hele erge ruzie met Tjacka in de pm.
Misschien kan je hem voor zijn verjaardag een kussen geven waar hij zijn tranen in kwijt kan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Hopelijk heeft hij nu geen wallen onder zijn ogen van het huilen tijdens zijn sollicitatiegesprek voor de vuilophaal
Bedankt voor het delen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Hopelijk heeft hij nu geen wallen onder zijn ogen van het huilen tijdens zijn sollicitatiegesprek voor de vuilophaal
dem pickupsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina is omver geblazen door mijn WoW versiertruc
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Toch denk ik dat je mijn tip niet moet negeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina is omver geblazen door mijn WoW versiertruc
true, truequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Enige en laatste keer dat ik er twee tergelijk heb gehad. En eigenlijk was het niet echt vreemdgaan, dat wijf zat ver weg en ik zag er eens per twee maanden. Dat is geen relatie meer maar een neukvakantie dan
Of hij begon laat, de kater. Ik had er pas 's avonds last van op 1 januariquote:
quote:
Een kussen met de print van een foto van LR en wat Japanse accessoires zou dat werken denk je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je hem voor zijn verjaardag een kussen geven waar hij zijn tranen in kwijt kan.
Sterker nog, als ik zn mongool ben die dat ooit bij dr zou doen zouden de volgende dag mn ballen los van me op de tafel liggen, en dat is dan nog voor dat ik het gezegd kan hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
true, true
als je bij deze vreemd gaat ben je echt een debiel
top wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |