huh?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef Catch22- het volgende:
Dit zou eens andersom gedaan koeten worden. Dan is t land te klein
Als het waarheid is zal er weinig gebeuren denk ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Plofkipje het volgende:
![]()
Hoewel ik er om moet lachen, vraag ik me toch af hoe het zou zijn als zoiets zou gedaan worden met buitenlanders, als in Mocros be like o.i.d.
Ik denk dat je dan toch wel het gezeur krijgt "racisme, discriminatie, kankerland".quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als het waarheid is zal er weinig gebeuren denk ik?
Is het toch ook?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:19 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch wel het gezeur krijgt "racisme, discriminatie, kankerland".
ik vind t wel vermakelijk. Maar als nederlanders zulke shit over mocros of antis gingen posten vliegen de doodsbedreigingen over t web.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
mensen die gaan janken
, heb een beetje humor en neem niet alles zo persoonlijk
Goed topic
ach, verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vind t wel vermakelijk. Maar als nederlanders zulke shit over mocros of antis gingen posten vliegen de doodsbedreigingen over t web.
Zulke plaatjes zijn vaak genoeg over allochtonen gepostquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vind t wel vermakelijk. Maar als nederlanders zulke shit over mocros of antis gingen posten vliegen de doodsbedreigingen over t web.
Dit dus. Bovendien als je naar de topics kijkt hier zie je genoeg bash topics over allochtonen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zulke plaatjes zijn vaak genoeg over allochtonen gepost
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:55 schreef Nestalgie het volgende:
Zulke plaatjes zijn vaak genoeg over allochtonen gepost
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef AMAR420 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder een vriend(in) van haar zoon/dochter die aan de deur komt om te spelen maar dat de ouders zo doen. Ik heb het vaak meegemaakt vroeger dat ik later maar moest terugkomen...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:22 schreef lamber het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik dan wel weer heel pauper, een of andere gast die blijkbaar langs de deuren gaat verkopen. natuurlijk krijg je dan deze reactie en je bent dan ook kut bezig.
Dit moet je allemaal niet serieus nemen, er worden toch ook zo veel grapjes gemaakt over negers?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:17 schreef Geralt het volgende:
Ik zie weinig Nederlanders hier moeilijk over doen.
Maar Zwarte Piet dat kan dus echt niet meer want racisme en alles.
Godsklere
WAAROM NEMEN DIE NEGERS HEEL DAT ZWARTE PIET DAN WEL SERIEUS?!?!?!?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:18 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Dit moet je allemaal niet serieus nemen, er worden toch ook zo veel grapjes gemaakt over negers?
Bij lange na niet allemaal hoor, juist de meeste 'negers' vinden dat gezeik bullshitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
WAAROM NEMEN DIE NEGERS HEEL DAT ZWARTE PIET DAN WEL SERIEUS?!?!?!?![]()
Waar zie jij google afbeeldingen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Leuke foto, maar google afbeeldingen
Deze is ook wel heel typisch/herkenbaar. Dit plaatje laat overigens heel goed de overlegcultuur (Poldermodel) van Nederland zien.quote:
In feite doe jij nu moeilijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:17 schreef Geralt het volgende:
Ik zie weinig Nederlanders hier moeilijk over doen.
Maar Zwarte Piet dat kan dus echt niet meer want racisme en alles.
Godsklere
beetje te moeilijk weer, zeker..quote:Op zondag 5 januari 2014 00:18 schreef Trollscience het volgende:
ik snap het niet maar volgens mij is het ook niet grappig
Precies dit. En als het op zwarte piet aan komt moet men maar niet zo zeiken en snel oprotten 'naar hun eigen land'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
mensen die gaan janken
, heb een beetje humor en neem niet alles zo persoonlijk
Goed topic
die eerste is wel helaas waarquote:Op zondag 5 januari 2014 14:30 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'tattas be like' intypen bij google afbeeldingenquote:
nee wat moet ik daar zoeken?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zit jij toevallig bij het marokko forum
Nee kom niet op.facebookquote:Op zondag 5 januari 2014 15:41 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Doe je dan ook even een TR voor deze pagina:
https://www.facebook.com/AllochtoonBeLike
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |