abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:10:35 #1
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135047436

Hollyoaks is een Engelse soapserie, begonnen op 23 oktober 1995. In deze dagelijkse serie volgen we de levens, liefdes en andere gebeurtenissen van een groep inwoners van het fictieve plaatsje Hollyoaks - ook wel bekend als 'Oaksters - in Chester, waar alles kan gebeuren en vaak ook daadwerkelijk gebeurt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 04-01-2014 18:19:12 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:12:06 #2
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135047519
Het is gelukt hoor. *) De foto's zijn nu veel mooier.

En ondanks de dood van Browning en Doug vond ik de foto's toch erg mooi. We kunnen ze beter nu gebruiken dan wanneer niemand ze meer kent straks. :9
pi_135047552
Weer een mooie title card luftersel _O_ _O_ _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_135048137
Wel opvallend dat Digital Spy bij het artikel over de nieuwe producers de oude titlecard uit 2012 nog gebruikt :D Alsof de redacteuren ook terugverlangen naar die tijd _O-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:27:48 #5
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135048356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
Wel opvallend dat Digital Spy bij het artikel over de nieuwe producers de oude titlecard uit 2012 nog gebruikt :D Alsof de redacteuren ook terugverlangen naar die tijd _O-
Dat dacht ik dus ook al. :') De schrijvers van het artikel brengen het ook niet echt vol overtuiging naar voren dat er nieuwe producers zijn aangesteld. Meer van: ja, van Krakwood moesten we dit melden, maar waarom eigenlijk?
pi_135048586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook al. :') De schrijvers van het artikel brengen het ook niet echt vol overtuiging naar voren dat er nieuwe producers zijn aangesteld. Meer van: ja, van Krakwood moesten we dit melden, maar waarom eigenlijk?
Omdat ze anders geen toestemming meer krijgen voor het afnemen van interviews met de cast en geen exclusieve scoops meer krijgen? :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:34:51 #7
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135048721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Omdat ze anders geen toestemming meer krijgen voor het afnemen van interviews met de cast en geen exclusieve scoops meer krijgen? :')
"Exclusieve scoops" _O-
Hoeveel interviews van James Sutton en Kieth Rice (of hoe je die k*tnaam dan ook schrijft) over de verkrachting hebben ze al wel niet geplaatst? :') Ze brengen tegenwoordig vaker dingen naar voren die we allang weten dan echt nieuws.
pi_135049052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef luftersel het volgende:

[..]

"Exclusieve scoops" _O-
Hoeveel interviews van James Sutton en Kieth Rice (of hoe je die k*tnaam dan ook schrijft)
Bijna goed, het is Keith :P

quote:
over de verkrachting hebben ze al wel niet geplaatst? :') Ze brengen tegenwoordig vaker dingen naar voren die we allang weten dan echt nieuws.
Ook dat ja :') Maar is het je ook niet opgevallen dat Krakwood in bijna ieder interview door de cast wordt opgehemeld alsof het God zelf is? :') Het is haast lachwekkend _O-
pi_135049715

Mooie laatste scènes tussen Esther en Tilly _O_ Arme Esther :'(
Goodbye Tilly :W

Verder:
Carmel ;(
Theresa :r :r :r
Jim _O- _O- _O-
Dodger ;(
Robbie :r :r :r
John Paul _O-
Diane :') :r
Sam :D _O_ _O-
Fraser :')
pi_135050365
Ik zie trouwens twee interessante vacatures staan op de site van Lime Pictures:

quote:
Script Editors - Hollyoaks

Hollyoaks has just celebrated its 18th Birthday and we are looking for experienced, passionate SCRIPT EDITORS to bolster our award-winning editorial team as we look to maintain and build on the high standards that have brought us to this important milestone.

Successful candidates will ideally have experience in continuing drama but must certainly love soap and have a proven track record as a script editor. Essential attributes include:
- A brilliant instinct for the balance of comedy, high drama and heart-breaking human stories that define the show.
- An excellent grasp of script structure and story, both within episodes and longer narrative arcs.
- The ability to work calmly to tight deadlines and high standards within the demanding environment of high-volume drama, which requires rock-solid organisational and time-management skills.
- Excellent interpersonal skills and the ability to have honest, tough conversations while maintaining the friendly, supportive environment on which we pride ourselves.
- The confidence and creativity to take global notes on scripts and work with writers to implement them imaginatively and independently.
- A good awareness of the production elements of making drama for television.

Salary is dependent on experience but will be between £35,000 to £45,000.

Please send your CV and a cover letter to recruitment@limepictures.com.
quote:
Assistant Script Editor

Hollyoaks is looking for an organised, hard-working and ambitious ASSISTANT SCRIPT EDITOR to join the editorial team. The successful candidate will attend script meetings and participate in editorial discussions; they will also work with the other Assistant Script Editors in processing and issuing script amendments and will provide general support, as required, to the script editors.

Successful candidates will ideally have experience in continuing drama, but must certainly love soap. Essential attributes include:
Excellent organisational skills and the ability to work quickly and accurately to very tight, conflicting deadlines.
An instinct for (or experience of) storytelling and speech to allow them to contribute in editorial discussions, as required.
Excellent interpersonal skills and the ability to have honest, tough conversations while maintaining the friendly, supportive environment on which we pride ourselves.
Excellent IT skills. A thorough knowledge of production, script and story processes and procedures.
The ability to be flexible and work independently.
An excellent command of written and spoken English.

Salary is dependent on experience.

Please send your CV and a cover letter to recruitment@limepictures.com.
Hm, het is dat ik voorlopig niet weg kan, anders had ik misschien wel een poging gewaagd :9
Misschien iets voor jou luftersel? :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 10:12:41 #11
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135057940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens twee interessante vacatures staan op de site van Lime Pictures:

[..]

[..]

Hm, het is dat ik voorlopig niet weg kan, anders had ik misschien wel een poging gewaagd :9
Misschien iets voor jou luftersel? :P
Haha meen je dat serieus? Het klinkt anders verrekte moeilijk. En ik denk niet dat ik daarop zou solliciteren; zo goed is mijn Engels ook weer niet en zo geweldig in het bedenken van verhalen ben ik ook niet. Maar zou jij het echt doen als 't kon? :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 10:47:48 #12
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135058310
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef PeterKelder het volgende:

Mooie laatste scènes tussen Esther en Tilly _O_ Arme Esther :'(
Goodbye Tilly :W

Verder:
Carmel ;(
Theresa :r :r :r
Jim _O- _O- _O-
Dodger ;(
Robbie :r :r :r
John Paul _O-
Diane :') :r
Sam :D _O_ _O-
Fraser :')
Heb de aflevering net gezien, inderdaad wéér een goede aflevering. Alleen dat van Tilly/Chloe/Esther ging me echt té snel. Dat hadden ze beter moeten voorbereiden.

Dat gedoe met Finn/Diane/John-Paul vind ik ook maar niks, het is té toevallig. Welke moeder doet nou zoiets? :') Alleen Diane... Nog iets wat we aan haar lijstje van slechte beslissingen kunnen toevoegen.

En tja, dat van Theresa/Carmel/Jim vond ik eigenlijk wel grappig. :9 Ik hoop wel dat ze Dodger nog gaan betrekken in dit verhaal, want anders snap ik niet waar hij voor nodig was.
pi_135059886
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha meen je dat serieus? Het klinkt anders verrekte moeilijk. En ik denk niet dat ik daarop zou solliciteren; zo goed is mijn Engels ook weer niet en zo geweldig in het bedenken van verhalen ben ik ook niet. Maar zou jij het echt doen als 't kon? :P
Nou ja, een kans wagen zou ik misschien nog wel doen als het kon. De kans dat ze iemand uit The Netherlands aannemen voor zo'n functie is toch vrij ondenkbaar, maar het is altijd weer een nieuwe ervaring nietwaar? :P
pi_135060038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Heb de aflevering net gezien, inderdaad wéér een goede aflevering. Alleen dat van Tilly/Chloe/Esther ging me echt té snel. Dat hadden ze beter moeten voorbereiden.

Dat gedoe met Finn/Diane/John-Paul vind ik ook maar niks, het is té toevallig. Welke moeder doet nou zoiets? :') Alleen Diane... Nog iets wat we aan haar lijstje van slechte beslissingen kunnen toevoegen.

En tja, dat van Theresa/Carmel/Jim vond ik eigenlijk wel grappig. :9 Ik hoop wel dat ze Dodger nog gaan betrekken in dit verhaal, want anders snap ik niet waar hij voor nodig was.
Dronken Jim was echt geniaal _O- _O- _O-
Theresa kots ik nu echt uit :r Ik kijk echt uit naar haar exit, het is denk ik geen dag te vroeg :N Maar wat de rol van Dodger hierin is geweest... Misschien om te laten zien hoe ver Theresa kan gaan om te krijgen wat ze wil en om Carmel een reden te geven Sonny te waarschuwen?

En Sam had ook eindelijk haar triomf om Trevor een hak te zetten :D Ik gun het haar wel :Y
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:36:32 #15
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135060520
WAUW
Ik weet dat je geen fan bent van EastEnders, maar de scène vanaf 22:22 is echt grote klasse. _O_ Danny Dyer (en zijn onscreen zoon) lieten me bijna huilen, zo goed deden ze het. En ik weet dat je fan bent van Danny. :D

Waren er maar vaker zulke scènes in Hollyoaks, dat hebben ze echt nodig...
pi_135060730
Hm, in de reacties op Digital Spy bij het artikel over de nieuwe producers zie ik een aantal mensen de suggestie geven om Kathleen Beedles aan te stellen ter vervanging van Krakwood. Zij schijnt in haar periode bij Hollyoaks goed werk te hebben verricht. Maar toen bijna twee jaar geleden bekend werd dat ze het Hollyoaks-team zou gaan versterken, waren de mensen nog gematigd enthousiast.

Maar goed, mensen waren ook enthousiast toen bekend werd dat Krakwood terug zou keren bij Hollyoaks, omdat-ie in zijn eerste periode zulke goede dingen had verricht. En als je leest hoe ze nu over hem denken... :D
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:55:00 #17
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135061014
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
Hm, in de reacties op Digital Spy bij het artikel over de nieuwe producers zie ik een aantal mensen de suggestie geven om Kathleen Beedles aan te stellen ter vervanging van Krakwood. Zij schijnt in haar periode bij Hollyoaks goed werk te hebben verricht. Maar toen bijna twee jaar geleden bekend werd dat ze het Hollyoaks-team zou gaan versterken, waren de mensen nog gematigd enthousiast.

Maar goed, mensen waren ook enthousiast toen bekend werd dat Krakwood terug zou keren bij Hollyoaks, omdat-ie in zijn eerste periode zulke goede dingen had verricht. En als je leest hoe ze nu over hem denken... :D
Zoiets las ik ook al inderdaad. En velen vonden het ook al niet fijn dat de oude producer van EE die in 2010 de serie kapotmaakte nu aangesteld is als producer bij Hollyoaks. We zullen maar gewoon moeten afwachten, want ze zullen echt niet ontslag nemen vanwege reacties van fans. :')
pi_135061417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:55 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zoiets las ik ook al inderdaad. En velen vonden het ook al niet fijn dat de oude producer van EE die in 2010 de serie kapotmaakte nu aangesteld is als producer bij Hollyoaks. We zullen maar gewoon moeten afwachten, want ze zullen echt niet ontslag nemen vanwege reacties van fans. :')
Het lijkt er sowieso wel op dat Krakwood iets minder invloed uit gaat oefenen op het verhaal. De functie van Series Producer is ongeveer hetzelfde als de functie van Creative Producer/Inhoudelijk Uitvoerend Producent, oftewel een producer die zich bezighoudt met het inhoudelijke plaatje (personages, verhalen, casting etc.).
Een Executive Producer houdt zich dan weer bezig met de algehele productie, dus meer met het budget, de werknemers achter de schermen etc. Ook houdt die zich bezig met de inhoudelijke kant van de productie, maar dat is slechts een klein onderdeel van diens werkzaamheden.

Het afgelopen jaar vervulde Krakwood zowel de functie van Series als Executive Producer onder een algehele laatste omschrijving van de werkzaamheden. Dat er nu aparte Series Producers zijn aangesteld zou dus kunnen betekenen dat Krakwood zich meer wil focussen op één gedeelte van zijn werkzaamheden - of zoals we al konden lezen in reacties op DS een beetje inspiratieloos aan het worden is en dit wil tegengaan. Pin mij er niet op vast, het is een vermoeden dat ik heb. En een vermoeden waarvan ik stiekem hoop dat het waar is :9
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:22:25 #19
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135061733
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het lijkt er sowieso wel op dat Krakwood iets minder invloed uit gaat oefenen op het verhaal. De functie van Series Producer is ongeveer hetzelfde als de functie van Creative Producer/Inhoudelijk Uitvoerend Producent, oftewel een producer die zich bezighoudt met het inhoudelijke plaatje (personages, verhalen, casting etc.).
Een Executive Producer houdt zich dan weer bezig met de algehele productie, dus meer met het budget, de werknemers achter de schermen etc. Ook houdt die zich bezig met de inhoudelijke kant van de productie, maar dat is slechts een klein onderdeel van diens werkzaamheden.

Het afgelopen jaar vervulde Krakwood zowel de functie van Series als Executive Producer onder een algehele laatste omschrijving van de werkzaamheden. Dat er nu aparte Series Producers zijn aangesteld zou dus kunnen betekenen dat Krakwood zich meer wil focussen op één gedeelte van zijn werkzaamheden - of zoals we al konden lezen in reacties op DS een beetje inspiratieloos aan het worden is en dit wil tegengaan. Pin mij er niet op vast, het is een vermoeden dat ik heb. En een vermoeden waarvan ik stiekem hoop dat het waar is :9
Op dít gebied ben jij dan weer expert. :D Haal het nu al allemaal door de war. _O- En ik zal denk nooit echt begrijpen welke functie nou wat met zich meebrengt. Afgezien van die je nu hebt genoemd dan.
pi_135062019
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:22 schreef luftersel het volgende:

[..]

Op dít gebied ben jij dan weer expert. :D Haal het nu al allemaal door de war. _O- En ik zal denk nooit echt begrijpen welke functie nou wat met zich meebrengt. Afgezien van die je nu hebt genoemd dan.
Nou ja, expert... Ik weet er iets van af :P Maar als je mij zou vragen wat nou een Co-Executive Producer is denk ik dat ik het antwoord schuldig zou blijven, dat is ook voor mij (nog) een raadsel _O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:26:02 #21
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135063913
Ik zit net weer even Sienna's Last Stand te kijken en kom ineens dit tegen:

Wat een prachtig shot is dat zeg. :o Had ik eerder niet eens gezien denk ik.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:51:25 #22
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135064999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:26 schreef luftersel het volgende:
Ik zit net weer even Sienna's Last Stand te kijken en kom ineens dit tegen:

[ afbeelding ]
Wat een prachtig shot is dat zeg. :o Had ik eerder niet eens gezien denk ik.
Was je dat niet opgevallen? :o Het is inderdaad echt een prachtig shot _O_ Sowieso was Maxine echt prachtig in die aflevering O+ Dit shot vooral:

En dan te bedenken dat ze al bijna 30 is :o
pi_135065033
quote:
Die was wel geinig ja _O- Ook het jaar 2013 in tweets vond ik wel leuk om te zien :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:13:20 #25
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135065519
Ik kreeg ineens inspiratie. 8-)

Misschien kunnen we die ooit nog wel eens gebruiken. Het geeft precies het goede dramagehalte van Hollyoaks weer vind ik. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')