Dat betekent dat ik in mijn missie ben geslaagd.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ziet er weer goed uit
Ik ben haast niet te houden en zou het nu allemaal willen gaan kijken
Oké!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit was de officiële verklaring:
[..]
Dat was het. Maar ze wilde na ruim anderhalf jaar verder en waarschijnlijk niet te lang blijven plakken. Slim van haar, jammer voor ons.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik waag me er nog niet aan.![]()
Hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik in mijn missie ben geslaagd.
Dat vrijwel iedere Hollyoaks-fan haar ontzettend mistquote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!
Valt wel wat voor te zeggen ja.![]()
![]()
Haha, dank jequote:Veel plezier met Hollyoaks 2012 trouwens!
quote:
Ik vraag me af of veel mensen die hetzelfde hebben meegemaakt zich melden.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: John Paul, Finn rape story to feature in police campaign
Dat vind ik wel een goede zaak
Veel kijkplezier!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Koosnaam het volgende:
Even doorzetten vanavond en we zijn weer helemaal bij met de afleveringen.
Die zullen we (proberen te) beantwoorden met liefde.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dank u!
De vragen/ opmerkingen komen nog wel.
Heel fijn!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die zullen we (proberen te) beantwoorden met liefde.
Opnieuw ellende voor Nancy..quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Nancy's naked accident
Weet niet wat ik hiervan moet vinden.![]()
En blijkbaar wordt dít Brownings zoon Alex:
[ afbeelding ]
Kan ik op zich wel mee leven.Wel vreemd dat deze zoon in 2012 nog tussen de 13-15 jaar oud was toen Browning werd geďntroduceerd, terwijl hij hier al 20 lijkt of zo.
Maar, zo lang hij kan acteren en geen 'baddie' is, kan hij de verhaallijn misschien nog redden.
Mercedes kan er toch niet mee blijven wegkomen...
Ik wel: NANCY!!!!!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Nancy's naked accident
Weet niet wat ik hiervan moet vinden.
Mwah, hij lijkt wel op zijn soapvader qua uiterlijk, dus dat scheelt al. Nu is het inderdaad maar te hopen dat-ie kan acteren en dat zijn rol ervoor zorgt dat Mercedes eens flink op haar plek wordt gezetquote:En blijkbaar wordt dít Brownings zoon Alex:
[ afbeelding ]
Kan ik op zich wel mee leven.Wel vreemd dat deze zoon in 2012 nog tussen de 13-15 jaar oud was toen Browning werd geďntroduceerd, terwijl hij hier al 20 lijkt of zo.
Maar, zo lang hij kan acteren en geen 'baddie' is, kan hij de verhaallijn misschien nog redden.
Mercedes kan er toch niet mee blijven wegkomen...
NANCY!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:05 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Nancy to become suspicious over Maxine, Patrick
Wéér een mooie twist. Ik wist trouwens niet dat Nancy zelf ook ooit in zo'n relatie heeft gezeten.(zoals die Taylor reageert). Inderdaad mooi dat ze dat niet zijn vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer veel favoriete personages![]()
![]()
![]()
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
De vierde achtereenvolgende post van mij, maar ik heb een idee voor de volgende TT:
Hollyoaks #8: Nancy Osborne, the angel of the village
Want Nancy is gewoon een engel () en daarnaast verdient deze dame wat mij betreft een TT
Dank jequote:
AAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!!quote:Of je moet zoiets hebben. Dat je het graag over de komende Roscoe bruiloft wilt hebben..
Haha! Het kan bijna niet anders denk ik, dan dat luftersel het ook goed vindt. Dus ik zeg maak maar vol!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank je
[..]
AAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |