Hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 15:01 schreef Koosnaam het volgende:
(foutje)
@ Peter kelder.
Dank u!![]()
Eindelijk eens beelden van Tony gezien. (Op een stukje van de blast destijds na dan.)![]()
Ik had gehoopt op een schietpartij, bij de bevrijding van Grace. (30 december) met van mijn part als enige overlever, Jim.
Afijn gauw verder.
Was dat eigenlijk een storende verhaallijn?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks casts Doctor Browning's son Alex
Ach, nee hè?
En dit alles om Krakwood's lievelingetje Jennifer Metcalfe maar aan het werk te houden. Zó doorzichtig...
Had ook gemogen ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Ja, of dat Jim ineens in het wilde weg gaat schieten met een pistool
Nou, het punt is eerder dat dit veel te lang duurt, met teveel zijwegen. Ik ben al bijna vergeten waar het ook alweer om begonnen isquote:Op zondag 12 januari 2014 15:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk een storende verhaallijn?
En is Mercedes echt zo'n vervelend personage? Heb eigenlijk nog niet zo heel veel gezien van haar..
Aan haar verschijning kan het niet liggen volgens mij.
Oké! Ja, ik snap het. Ik heb het ook al wel. Dat ik hoop op een vervolg van een verhaallijn, waar je dan weer een aantal afleveringen op moet wachten.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, het punt is eerder dat dit veel te lang duurt, met teveel zijwegen. Ik ben al bijna vergeten waar het ook alweer om begonnen isHet is te duidelijk dat Mercedes een lievelingetje van Krakwood is, waardoor ze deze verhaallijn zo lang mogelijk rekken om haar zoveel mogelijk screentime te geven. Ik zie liever meer van Patrick/Maxine/Dodger, van Nancy/Darren en Dirk/Cindy.
En de verschijning van Mercedes is ook een puntje voor mij. Wat kan zij een enorme rotkop trekken zeg, niet normaal
Grutjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks casts Doctor Browning's son Alex
Ach, nee hè?
En dit alles om Krakwood's lievelingetje Jennifer Metcalfe maar aan het werk te houden. Zó doorzichtig...
In de gevallen die ik heb genoemd soms wel weken; er is al ruim een maand geen scène met Dindy (Dirk en Cindy) geweest, terwijl ik (en velen met mij) het juist een leuk koppel vind. Maar de makers geven liever de voorkeur aan de Roscoes en de Blacks.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké! Ja, ik snap het. Ik heb het ook al wel. Dat ik hoop op een vervolg van een verhaallijn, waar je dan weer een aantal afleveringen op moet wachten.
Vergeet de irritante Finn niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In de gevallen die ik heb genoemd soms wel weken; er is al ruim een maand geen scène met Dindy (Dirk en Cindy) geweest, terwijl ik (en velen met mij) het juist een leuk koppel vind. Maar de makers geven liever de voorkeur aan de Roscoes en de Blacks.
Nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Heb je de Donald Duck soms net gelezen?
Ik moest even zoeken bij de naam Dirk Savage:quote:Op zondag 12 januari 2014 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In de gevallen die ik heb genoemd soms wel weken; er is al ruim een maand geen scène met Dindy (Dirk en Cindy) geweest, terwijl ik (en velen met mij) het juist een leuk koppel vind. Maar de makers geven liever de voorkeur aan de Roscoes en de Blacks.
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken bij de naam Dirk Savage:
de grote allemansvriend met de nog grotere bierbuik!![]()
(Luftersel)
![]()
Het kan nu bijna niet anders dan dat ik het personage ook wel mag.
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee.Ik had gewoon even niks anders te zeggen... Wat zijn ze toch aan het doen daar bij het schrijversteam. Alsof Charlie Clapham (Freddie) ze constant drugs voert of zo.
Het is echt een leuk personagequote:Op zondag 12 januari 2014 15:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken bij de naam Dirk Savage:
de grote allemansvriend met de nog grotere bierbuik!![]()
(Luftersel)
![]()
Het kan nu bijna niet anders dan dat ik het personage ook wel mag.
Ik geloof het graag.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is echt een leuk personageZo jammer dat ze er zo weinig mee doen
En David (Dirk) en Stephanie (Cindy) hebben ook wel een goeie chemie
Dat zal ongetwijfeld kloppen vrees ikquote:Op zondag 12 januari 2014 15:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik geloof het graag.![]()
Terwijl ik het gevoel een beetje heb. Dat ik bijv. de heer F. Roscoe zo'n beetje de hele maand december gezien heb.
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld kloppen vrees ik
De Roscoes zijn net als ratten: als je er niet op tijd bij bent om ze te bestrijden, kom je er nooit meer van af
Ze proberen hem wel een andere, gevoeligere kant mee te geven door zijn gevoelens voor Phoebe, alleen wordt daar nauwelijks iets mee gedaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik vind het jammer dat Robbie zo overdreven irritant en slecht moet zijn. Anders had ik het personage misschien nog best kunnen waarderen.
Een beetje een rebelse tiener in zo'n serie past wel vind ik.
Die rebelse tieners bevielen niet zo bij het publiek, dus hebben ze die er eind 2012 en begin 2013 uitgekickt.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik vind het jammer dat Robbie zo overdreven irritant en slecht moet zijn. Anders had ik het personage misschien nog best kunnen waarderen.
Een beetje een rebelse tiener in zo'n serie past wel vind ik.
Het is sowieso opmerkelijk dat vrijwel alle Sixth Formers en Freshers van de afgelopen 3 jaar de serie alweer verlaten hebben. Met wat interessante verhaallijnen zou daar best nog iets van te maken zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die rebelse tieners bevielen niet zo bij het publiek, dus hebben ze die er eind 2012 en begin 2013 uitgekickt.Dat waren de welbekende Sixth Formers, een clubje van acht personen, waarvan nu alleen George en Sinead nog over zijn.
![]()
[ afbeelding ]
In plaats daarvan hebben we nu de overdreven irritante Finn en Robbie...
Correct.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze proberen hem wel een andere, gevoeligere kant mee te geven door zijn gevoelens voor Phoebe, alleen wordt daar nauwelijks iets mee gedaan.
Rebelse tieners passen zeker in een serie als Hollyoaks, maar ze moeten veelzijdiger zijn. Robbie en Finn zijn té eenzijdig.
Oké!quote:Op zondag 12 januari 2014 16:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die rebelse tieners bevielen niet zo bij het publiek, dus hebben ze die er eind 2012 en begin 2013 uitgekickt.Dat waren de welbekende Sixth Formers, een clubje van acht personen, waarvan nu alleen George en Sinead nog over zijn.
![]()
[ afbeelding ]
In plaats daarvan hebben we nu de overdreven irritante Finn en Robbie...
George zit volgens mij vooral bij Vincent momenteel. Off-screen gelukkig, want Vincent zien en/of horen is geen pretjequote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Oké!![]()
Het kan snel lopen met de personages he!![]()
Die George heeft ook niet echt veel te doen of wel?
Sinead vind ik eigenlijk 'nog' wel redelijk oké!
Hij heeft een 'relatie' met meneer Jankneger (Vincent) en probeert hem vrij te krijgen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!![]()
Het kan snel lopen met de personages he!![]()
Die George heeft ook niet echt veel te doen of wel?
quote:Sinead vind ik eigenlijk 'nog' wel redelijk oké!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |