Neuh, doe maar niet. De winter tot nu toe bevalt me primaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Laat de control maar uitkomen, ben dit regenachtige winderige weer zat.
En jij beweert dat het niet warm en zonnig of koud en grijs kan zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Niet aan deze kant van het landquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En jij beweert dat het niet warm en zonnig of koud en grijs kan zijn?
Nee, dat beweer ik niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En jij beweert dat het niet warm en zonnig of koud en grijs kan zijn?
Gooi het Elfstedentochtforum maar alvast openquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, zo'n pluim had ik niet verwacht! Die is mooi, ik teken ook voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit, die control is weer eens ouderwets van het padje!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
En daarna gaat ie door over propaganda, manipulatie en zelfs ons kouder wordende klimaat. De beste man is namelijk een aanhanger van de nieuwe ijstijd theorie. Nog een tikje erger dan een winterfanaat dusquote:Ja hij is mooi! In mijn hoofd komen spontaan melodieën op zoals “Zo ‘ne goeie hebbe wij nog niet gehad, zo ‘ne goeie …”. Het model – dat mijns inziens echt complex genoeg is om een “ziel” te hebben – brengt ons met name met de controlerun in hogere staten. Dat is wat ik de afgelopen dagen in bepaalde commentaren bedoelde: meteofiction is pas meteofiction als het ook echt alles erop en eraan heeft…. als de meteofiction ook nog slappe hap is …. dan is er echt geen hoop. Er moeten eerst echt harde tendensen zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef Evertjan het volgende:
In Rio is het nu 40 gradenhttp://nos.nl/artikel/593358/
Iemand post één pluim en zegt dat hij dat wel graag wil hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, het is nog erger, de proza van de wintersportweerman:
[..]
En daarna gaat ie door over propaganda, manipulatie en zelfs ons kouder wordende klimaat. De beste man is namelijk een aanhanger van de nieuwe ijstijd theorie. Nog een tikje erger dan een winterfanaat dus
We weten ondertussen wel dat jij geen winter wilquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, het is nog erger, de proza van de wintersportweerman:
[..]
En daarna gaat ie door over propaganda, manipulatie en zelfs ons kouder wordende klimaat. De beste man is namelijk een aanhanger van de nieuwe ijstijd theorie. Nog een tikje erger dan een winterfanaat dus
Je begrijpt me verkeerd. Door het posten van deze pluim kon ik niet wachten om de reactie daarop op dat blog van de wintersportweerman te lezen. Heeft niets met jullie te maken, maar is toch wel entertainment?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Iemand post één pluim en zegt dat hij dat wel graag wil hebben.
Kom jij met al deze zooi aan!
En jij begrijpt het ook niet. Wat ik wil is niet relevant in deze. Ik post even eens stukje van een ander blog, meer niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef aloa het volgende:
[..]
We weten ondertussen wel dat jij geen winter wil![]()
De boodschap is duidelijk...
Misschien moet je iets duidelijker zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En jij begrijpt het ook niet. Wat ik wil is niet relevant in deze. Ik post even eens stukje van een ander blog, meer niet.
Haten is sterk overdreven. Maar ik word wel heel enthousiast van het huidige weer ja. Verder vind ik de reacties op langetermijn voorspellingen gewoon puur vermaak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien moet je iets duidelijker zijn.![]()
Je komt over als iemand die de winter haat.
Duidelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Haten is sterk overdreven. Maar ik wordt wel heel enthousiast van het huidige weer ja. Verder vind ik de reacties op langetermijn voorspellingen gewoon puur vermaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |