quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Oh buitenlander, ordt een nachtmerrie om naam te typen in adoptie topic
Ik dacht steeds waar ken ik dit van...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet ervan houden denk ik...
Er zit ook een halomelodietje in dit liedje
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef franklop het volgende:
Jammer dat ze vanwege cultuur niet uit de kast mag
meteen castrerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel een vrouwelijk jongetje
Echt welquote:
Je bent al te laatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
ik twijfel nu toch heel erg, moet ik hem adopteren of niet
Je bent allang te laatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
te laat, pinklow heeft hem al geadopteerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Vierde..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef PinkLow het volgende:
Hoeveelste reclameblok is dit inmiddels....pff
Ik verstond Palingsdansquote:
Ik denk alleen dat het stemtechnisch niet zo lang meer zal duren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Gia het volgende:
Wat was die jongen goed! Dacht serieus dat het een meid van een jaar of 15, bijna 16 zou zijn.
Ayoub mag wmb linea recta naar de finale.
Hij zei "Marco".quote:
Ja nee het kwartje viel al...alleen wat langzaamquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij zei "Marco".
Ik deed "Polo"
(Nu zal je misschien nog meer hebben van "", maar ik hoop dat iemand het begrijpt #rocketpower)
En ook creatief zijn geweest met de namenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef hunter2011 het volgende:
georgiefa! Minissia! Allemaal IA IA IA
Beetje maarquote:
quote:
Niet door mij maar door roos85quote:
je beweegt ook wel goedquote:
leuk tochquote:
Ja, tis alweer kinderbedtijdquote:
Hopelijk laat hij Ayoub niet tegen Georgiefa battlen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
Marco heeft dit seizoen goede kandidaten
dit is in 1 keer opgenomenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef franklop het volgende:
Huh ze zaten nog te wachten op een nieuwe auditie!
Ze blijven wachten tot het weer vrijdag isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef franklop het volgende:
Huh ze zaten nog te wachten op een nieuwe auditie!
dacht ik alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze blijven wachten tot het weer vrijdag is
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze blijven wachten tot het weer vrijdag is
Ik geloof dat er 5 komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef PinkLow het volgende:
Hoeveel afleveringen blind auditions komen er nog?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef PinkLow het volgende:
Hoeveel afleveringen blind auditions komen er nog?
Nee. Nog 3 auditiesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:38 schreef PinkLow het volgende:
Dus volgende week is alweer de laatste... kan me haast niet voorstellen.. Teams zijn nog half leeg.
Oh zijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
http://www.thevoicekids.n(...)nick-en-simon/bodine
lekker onopvallend meisje, kan verrassend hoog eindigenquote:
quote:The Voice Kids zakt naar nieuw laagterecord
Het RTL 4-programma The Voice Kids heeft vrijdagavond opnieuw een laagterecord behaald. Er keken ruim 2,1 miljoen mensen naar aflevering twee van seizoen drie, de laagste score van het programma tot nu toe. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. The Voice Kids behaalde vorige week met de aftrap van het derde seizoen ook al een laagterecord. Met 2,3 miljoen kijkers zat ze onder de minst bekeken aflevering tot dan toe: die wist in seizoen één ruim 2,5 miljoen kijkers te boeien.
Hoewel de dalende trend opmerkelijk is – er zaten vrijdag 10 procent minder kijkers klaar voor The Voice Kids dan vorige week en grote broer The Voice of Holland sloot onlangs haar minst bekeken seizoen tot nu toe af – is het programma nog altijd de nummer één op vrijdagavond.
Wel kwam Goede Tijden Slechte Tijden vrijdag behoorlijk dichtbij de score van The Voice Kids. De RTL 4-soap eindigde met bijna 2,1 miljoen kijkers op de tweede plaats in de dagelijkse top 15 van meest bekeken programma’s.
quote:
Niet echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:59 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of is dat vrijdagavondgevoel er nog niet echt bij The Voice Kids?
Dat welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar ik moet zeggen: dit seizoen mag er best zijn!
Ja he, ik vind het ook wel heel ok tot nu toequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar ik moet zeggen: dit seizoen mag er best zijn!
Minder, er zijn volgens mij maar 1275 van zulk kastjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik behoor kennelijk tot een steeds kleiner wordende groep.
Dat hele kijkonderzoek slaat nergens op. Bij 5000 mensen staat een kastje naast de tv. Velen vergeten hem wel eens aan te zetten, of programma's die ze kijken aan te melden. Laatst was er een reportage over, waarbij een gebruiker (alleenstaande man) toegaf wel eens 6 kijkers aan te melden om een programma dat hij interessant vond op die manier te steunen.
Mijn directe omgeving weet dat ik kijk, maar ik zal bij een enquête nooit toegeven dat ik TVK kijk. Als je zelf geen kinderen hebt ben je al verdacht als je kijkt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
flikker op met die homopromotie vlak voor een kinderprogramma
quote:
Welke homopromotie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
flikker op met die homopromotie vlak voor een kinderprogramma
leuk toch ?quote:
beter Pim dan Premquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo'n halfbloed kindje en dan heet 'ie Pim
echt hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:42 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
En dan heet ie Pim. Lekker exotisch.
extra muzikaliteit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van jezelf begeleiden zo
Muzikaliteit tonen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van jezelf begeleiden zo
digitale pianoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef iBenny het volgende:
Lijkt het een vleugel te zijn... Is het gewoon een keyboard!
dat hoorde ik al, voor ik het zagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:43 schreef iBenny het volgende:
Lijkt het een vleugel te zijn... Is het gewoon een keyboard!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:46 schreef Marieke_w het volgende:
Marco heeft de baard in de keel gehad??? waar is ie nu? op zijn gezicht???
Marco heeft de baard in de keel "gehad"??? waar is ie nu? op zijn gezicht???
Marcoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
naar welk team was die mocrogozer van vorige week gegaan?
Marco heeft de baard in de keel "gehad"??? waar is ie nu? op zijn gezicht???
weer een 3 op 3 finale dusquote:
quote:
komt omdat haar rechtervoet naar binnen staatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Als e nog niet eens op de muziek op de maat van links naar echts kan wiegen dan is ze niet zo muzikaal aangelegd.. maat houden enzo
nog een?quote:
Martijn verklapt dat het een 'ze' isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef iBenny het volgende:
Ik twijfel... Zou ook een jongen kunnen zijn
Ik had verwacht dat ze haar met die reden achter dat scherm gezet hadden toen ik de rest van de familie zagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
dat had ik niet verwacht toen ik de rest van de familie zag
ik ken haar niet, ik kijk nooit tvquote:
Maar hij is je boyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
Monsif![]()
Irritant kutjoch. Gene idee wie het is, maar hij mag van mij een goede klap tegen zijn gezicht krijgen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef AF_ het volgende:
Oke ik kwam een of andere monsif tegen en wil nu gal spugen over deze 'ster'
quote:
Ach het zijn kids hèquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
Ik word moe van de positieve commentaren, het was gewoon slecht
datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
Ik word moe van de positieve commentaren, het was gewoon slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |