Oh minder, hoop dat het snel overging.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee...
laatste keer was niet helemaal geweldig: op eerste dag grote blaar onder linkervoet opgelopen en op de laatste dag de halve route met ontstoken scheenbenen gelopen![]()
Totale oogst was uiteindelijk lichtelijk ontstoken voet door de blaar, 3 teennagels kwijt en 2 ontstoken scheenbenen die langzaamaan beter werden als ik ze maar niet teveel overbelastte...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh minder, hoop dat het snel overging.
En jammer dat je dit jaar niet meedoet, anders had je aangemoedigd.
whut?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Cat22 het volgende:
OMG en Takke heeft zelf het nummer opgehoogd. Nu komt het niet meer goed.
Fijne situatie ja...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Totale oogst was uiteindelijk lichtelijk ontstoken voet door de blaar, 3 teennagels kwijt en 2 ontstoken scheenbenen die langzaamaan beter werden als ik ze maar niet teveel overbelastte...
Beetje lastig als je baan op dat moment postbode is
N00bje.quote:
Jij klinkt als een ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fijne situatie ja...
Ga je dit jaar feesten dan? Kan je leuk tot een uur of 4-5 doorzuipen en dan de starters aanmoedigen, slapen als ze lopen en dan met vers bier bij de finish staan
Ik ben onschuldig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij klinkt als een ervaringsdeskundige.
Die dronken torren heb ik laatste keer vervloektquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fijne situatie ja...
Ga je dit jaar feesten dan? Kan je leuk tot een uur of 4-5 doorzuipen en dan de starters aanmoedigen, slapen als ze lopen en dan met vers bier bij de finish staan
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die dronken torren heb ik laatste keer vervloekt
Ben je helemaal gaar van het lopen, gaan ze je in een polonaise dwingen die te snel voor je gaat! Pleurt op!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
N00bje.In een reeks wordt het topicnummer automagisch opgehoogd.
Ik zet hem wel eentje terug anders kan de autist in mij er niet mee omgaan.
If you can't beat them, join them!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die dronken torren heb ik laatste keer vervloekt
Ben je helemaal gaar van het lopen, gaan ze je in een polonaise dwingen die te snel voor je gaat! Pleurt op!![]()
![]()
Kon ze ook niet meer.quote:
Dit jaar dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |