Wat dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow Chloro, je bent echt veranderd.
Vind dat echt een mooi nummer. En gelukkig ben jij er.quote:
Dimi plsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Dit nummer.
Christina.
Die oudjes in de clip.![]()
![]()
![]()
So many feels.
Wrom meteen zo lullig weer.quote:
Blij dat je dat ook vindt.quote:
Spread the love.quote:
Heb al zo'n magneetketting besteld voor een evenwichtig leven.quote:
Of van die armbandjes, MET ECHT EDELMETEAAAAAL.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al zo'n magneetketting besteld voor een evenwichtig leven.
Haha ahw supercute.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:44 schreef Gridlok het volgende:
Haze gaat spinnen als ik dat knor geluid na probeer te doen.
Lekker knorren tegen elkaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet ie s'morgens ook als het koud is, komt ie tegen me aan knorren.
Het word nog wel ooit een knuffelkat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker knorren tegen elkaar.En knuffelen.
Eerder kwam je altijd over als een ongelukkige, haatdragende, jaloerse, zure pruim. Dus inderdaad, je was voorheen niet echt lief en leuk, imo. Ik vind je zo veel leuker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:54 schreef Chloroform het volgende:
Alsof ik voorheen nooit lief en leuk was ofzo, wow.
Ik vond zuurpruim leuker ;$quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerder kwam je altijd over als een ongelukkige, haatdragende, jaloerse, zure pruim. Dus inderdaad, je was voorheen niet echt lief en leuk, imo. Ik vind je zo veel leuker.
Jij nu juist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerder kwam je altijd over als een ongelukkige, haatdragende, jaloerse, zure pruim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |