Je moet vooral naar lounges gaan waar wat jongere meiden komen. Gebeurt best vaak dat ze naar de wc worden mee genomen en dan gaan seksen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vrijdag 27 dec watergepijpt, wel meisjes daar die gewillig zijn denk ik , zijn ze met zn tweeen
enige wat je nodig heb dan is nog wingman klaar
Haha, mooi dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je moet vooral naar lounges gaan waar wat jongere meiden komen. Gebeurt best vaak dat ze naar de wc worden mee genomen en dan gaan seksen.
slag in het wielquote:
daar waren jongere meidenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je moet vooral naar lounges gaan waar wat jongere meiden komen. Gebeurt best vaak dat ze naar de wc worden mee genomen en dan gaan seksen.
567 keer van eigenaar gewisseldquote:
Kom je ook?quote:
Ik ben nog nooit in Friesland geweest en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Robophatt het volgende:
Nog zo'n plaats waar ik nooit geweest ben
Ook niet nee. Niet bewust iig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Friesland geweest en dat wil ik graag zo houden.
Alles buiten je wijk is jou te ver ja.quote:
Niets aan ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
Ook nog nooit geweestMaar hoor er nooit iets goeds over dus zoek het niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |