Je moet vooral naar lounges gaan waar wat jongere meiden komen. Gebeurt best vaak dat ze naar de wc worden mee genomen en dan gaan seksen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vrijdag 27 dec watergepijpt, wel meisjes daar die gewillig zijn denk ik , zijn ze met zn tweeen
enige wat je nodig heb dan is nog wingman klaar
Haha, mooi dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je moet vooral naar lounges gaan waar wat jongere meiden komen. Gebeurt best vaak dat ze naar de wc worden mee genomen en dan gaan seksen.
slag in het wielquote:
daar waren jongere meidenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je moet vooral naar lounges gaan waar wat jongere meiden komen. Gebeurt best vaak dat ze naar de wc worden mee genomen en dan gaan seksen.
567 keer van eigenaar gewisseldquote:
Kom je ook?quote:
Ik ben nog nooit in Friesland geweest en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:42 schreef Robophatt het volgende:
Nog zo'n plaats waar ik nooit geweest ben
Ook niet nee. Niet bewust iig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Friesland geweest en dat wil ik graag zo houden.
Alles buiten je wijk is jou te ver ja.quote:
Niets aan ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
Ook nog nooit geweestMaar hoor er nooit iets goeds over dus zoek het niet echt.
Zou ook echt niet weten wat ik daar zou moeten gaan doen.quote:
Vriendin van me ging na haar anderhalf jaar in Australië weer bij haar ouders wonen. In Almere. Kun je nagaan wat voor domper dat is als je net terugkomt uit Australië.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou ook echt niet weten wat ik daar zou moeten gaan doen.
Net alsof je in een van die huizen naast een rollercoaster tycoon park woontquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vriendin van me ging na haar anderhalf jaar in Australië weer bij haar ouders wonen. In Almere. Kun je nagaan wat voor domper dat is als je net terugkomt uit Australië.
Hahaha shiiit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Net alsof je in een van die huizen naast een rollercoaster tycoon park woont
Vond ik altijd zo vet hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha shiiit.Inderdaad. Mooi spel wel, moet echt RT2 ergens kunnen downloaden. Laatst geprobeerd, had ik zo'n vercrackte versie.
![]()
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond ik altijd zo vet heDat ze die tuinen enzo ook gewoon helemaal ingericht hadden.
Oh ja sims vond ik ook altijd wel vet. Alleen waren ze altijd meteen depressief en dan had ik zoiets van flikker maar op danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ook.En mensen in het water laten verdrinken enzo.
Heb vandaag hele dag Sims 3 gespeeld. Cheat code voor geld erbij gepakt en hele middag bezig geweest met m'n droomhuis bouwen.
!
Toonstruck.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja sims vond ik ook altijd wel vet. Alleen waren ze altijd meteen depressief en dan had ik zoiets van flikker maar op dan![]()
Huis bouwen is sowieso het leukste aan dat spel
Fuck ga even kijken of ze Toonstruck hebben voor op mac.
Kan hem gvd niet vindenquote:
Hoort er wel te zijn. Maar ja, is dan nog altijd een feest om zoiets te zoekenquote:
Daarom dat ik van mac terug ben gegaan naar windows. Altijd dat gemekker als je gewoon een game wil spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoort er wel te zijn. Maar ja, is dan nog altijd een feest om zoiets te zoeken
Ja doe ik toch bijna nooit meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom dat ik van mac terug ben gegaan naar windows. Altijd dat gemekker als je gewoon een game wil spelen.
Ik ook niet, maar als ik het wel wil doen wil ik dat zonder een hoop gedoe. Dan maar wat minder hip.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja doe ik toch bijna nooit meerMaar nu ben ik wel even gefrustreerd en bootcamp shit heb ik ook geen zin in. Zou dan sowieso gewoon xp erop zetten
Oh ja maakt wat dat betreft ook geen flikker uit al zou ik zelf niet meer terugstappen naar windows maar gewoon omdat ik dit nu eenmaal gewend ben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik het wel wil doen wil ik dat zonder een hoop gedoe. Dan maar wat minder hip.
Jij niet nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja maakt wat dat betreft ook geen flikker uit al zou ik zelf niet meer terugstappen naar windows maar gewoon omdat ik dit nu eenmaal gewend ben.
Heb wel nog oude cd-rom van Toonstruck maar ja heb ik natuurlijk geen flikker aan.
Ga ik ook niet echt doen. Ben gewoon enigszins gefrustreerd.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga ik ook niet echt doen. Ben gewoon enigszins gefrustreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |