Als antwoord?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de hele tijd 'snap jeeeee' zegt. Op alles.
Knippa, lijkt eropquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhh man.Mijn moeder haalde vroeger weleens zo'n grote zak met lychees op de markt. Zaten we daar met z'n tweeën die zak leeg te eten.
Lolled @ gif.
Sommige dingen zijn niet te accepteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog tegen iemand: je kunt pas echt rust hebben als je de dingen accepteert.
Nee niet zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als antwoord?
'Ik heb vandaag vis gegeten'
'Snap jeeeee'
WAAROM KEN IK DEZE SHIT NIET omg. Ik ga emigreren naar een land waar zulke shit gewoon groeit man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Knippa, lijkt erop. Zelfde formaat ongeveer.
[ afbeelding ]
Kijk hoe fucking juicy dat zoetzure vruchtvlees eruit ziet dan!
Zoals?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet te accepteren.
Ohquote:
SURINAME G, gewoon op het erf van m'n tante allemaalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WAAROM KEN IK DEZE SHIT NIET omg. Ik ga emigreren naar een land waar zulke shit gewoon groeit man.
Oh, ik dacht in het algemeen.quote:
Niet accepteren op zo'n manier. Dingen die geweest zijn waar je niets aan kunt veranderen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Robophatt het volgende:
Als je altijd maar alles accepteert ben je gewoon een pussy.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Robophatt het volgende:
Als je altijd maar alles accepteert ben je gewoon een pussy.
Wil nog niet zeggen dat je het er mee eens bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet accepteren op zo'n manier. Dingen die geweest zijn waar je niets aan kunt veranderen.
Ja, wordt wel tijd dat je me aan m'n toekomstige schoonfamilie voorstelt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SURINAME G, gewoon op het erf van m'n tante allemaal [ afbeelding ].
Het verleden accepteren zoals het is =/= ermee eens zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat je het er mee eens bent.
Ik moet echt leren meer dan 1 post terug te lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet accepteren op zo'n manier. Dingen die geweest zijn waar je niets aan kunt veranderen.
Krio ken je iig al, m'n gekke oomquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wordt wel tijd dat je me aan m'n toekomstige schoonfamilie voorstelt.
Weet niet of rust altijd beter is dan het niet accepterenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het verleden accepteren zoals het is =/= ermee eens zijn.
Ok.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het verleden accepteren zoals het is =/= ermee eens zijn.
Wel als rust hetgeen is dat je zoekt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet niet of rust altijd beter is dan het niet accepteren
Wie doet dat niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als rust hetgeen is dat je zoekt.
Genoeg mensen.quote:
Ja, hij probeerde me meermaals het bed in te smokkelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio ken je iig al, m'n gekke oom.
Welke ben jij?quote:
Dat jochie achter haar probeert gewoon die stok in te brengen bij haar.quote:
weer eens wat anders dan ondervoede negertjesquote:
oude fietsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
ik praat met een 43-jarige asian op tinder
Tis nog waar ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat jochie achter haar probeert gewoon die stok in te brengen bij haar.
lekke bandenquote:
vrijdag 27 dec watergepijpt, wel meisjes daar die gewillig zijn denk ik , zijn ze met zn tweeenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef tetouaribo het volgende:
Weet je wat je ook kunt proberen dima. Als een gladde jongen naar shishalounge gaan en chimi's de wc in nemen.
vervellende zadel jaquote:
piepende kettingquote:
verroest mandjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |