Ja. Verdraag het alleen niet om van een serie verschillende omslagen te hebbenquote:
Zou doen, incl. fucking lekker tropisch fruitquote:
quote:
Voer me stukjes tropisch fruit terwijl ik je masseer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou doen, incl. fucking lekker tropisch fruit.
Net zoals Sandwich Spread. Wat een gore zut.quote:
Noemde ik vroeger pittekettie omdat ik het niet uit kon sprekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net zoals Sandwich Spread. Wat een gore zut.
haya?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
MMG, neem je dan ook pitahaya voor me mee?
Heb ik ook wel eens dat ik mijn mouw met mijn mond verwar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:
Fuck man drinken ging verkeerd giet alles in m'n mouw
1 op de 10 biertjes loopt over mn borstkasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:
Ja weet echt niet hoe het gebeurdequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens dat ik mijn mouw met mijn mond verwar.
Pitahaya ja.quote:
Ja als ik dronken ben mis ik best vaak is echt triestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 op de 10 biertjes loopt over mn borstkas
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:
Als ik dronken ben krijg ik me glas niet eens omhoog.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als ik dronken ben mis ik best vaak is echt triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een schoon drankje?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja weet echt niet hoe het gebeurde
Groene thee bitchquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik dronken ben krijg ik me glas niet eens omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Doe m'n best.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, eindelijk de erkenning die ik verdien.
Weejooo nee man, die shit is goddelijk.quote:[..]
Kende ik niet, ziet er nasty uit.
Ik neem wel zuurzak/guanabana voor je mee, fucking lekker is die juice. Of ijsblokjes ervan
!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
Weejooo nee man, die shit is goddelijk.Zacht en zoet (just like my huheuhueuhuhue).
![]()
Zuurzak, hahaha.![]()
Ben benieuwd.
Ik ga morgen dat sapje halen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze shit, maar dan zonder de mango. Of guave.
[ afbeelding ]
Jam hiervan![]()
![]()
!
Zijn moeilijk lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga morgen dat sapje halen.
Wat vind je van lychees?
Lychees, deze sma weetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga morgen dat sapje halen.
Wat vind je van lychees?
Ga frikandelbroodjes vreten danquote:
Echt hequote:
Ohhh man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lychees, deze sma weet!
[ afbeelding ]
Zak leegeten, hehe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhh man.Mijn moeder haalde vroeger weleens zo'n grote zak met lychees op de markt. Zaten we daar met z'n tweeën die zak leeg te eten.
Lolled @ gif.
Jij hebt echt een dirty mind.quote:
quote:
Ik heb het leren accepteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt echt een dirty mind.
I like it.
Zeg ik dat zo vaak ja?quote:
Ja echt pissig gewoonquote:
Zo irritant eigenlijk, maar kan gewoon altijd als antwoord. Net zoals 'snap ik'quote:
Ik zei gisteren nog tegen iemand: je kunt pas echt rust hebben als je de dingen accepteert.quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo irritant eigenlijk, maar kan gewoon altijd als antwoord. Net zoals 'snap ik'
Ik ken iemand die de hele tijd 'snap jeeeee' zegt. Op alles.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo irritant eigenlijk, maar kan gewoon altijd als antwoord. Net zoals 'snap ik'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |