Ja. Verdraag het alleen niet om van een serie verschillende omslagen te hebbenquote:
Zou doen, incl. fucking lekker tropisch fruitquote:
quote:
Voer me stukjes tropisch fruit terwijl ik je masseer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou doen, incl. fucking lekker tropisch fruit.
Net zoals Sandwich Spread. Wat een gore zut.quote:
Noemde ik vroeger pittekettie omdat ik het niet uit kon sprekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net zoals Sandwich Spread. Wat een gore zut.
haya?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
MMG, neem je dan ook pitahaya voor me mee?
Heb ik ook wel eens dat ik mijn mouw met mijn mond verwar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:
Fuck man drinken ging verkeerd giet alles in m'n mouw
1 op de 10 biertjes loopt over mn borstkasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:
Ja weet echt niet hoe het gebeurdequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens dat ik mijn mouw met mijn mond verwar.
Pitahaya ja.quote:
Ja als ik dronken ben mis ik best vaak is echt triestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 op de 10 biertjes loopt over mn borstkas
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Robophatt het volgende:
Als ik dronken ben krijg ik me glas niet eens omhoog.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als ik dronken ben mis ik best vaak is echt triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een schoon drankje?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja weet echt niet hoe het gebeurde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |