quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wat ontzettend fijn dat het gewoon goed loopt!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef bitterend het volgende:
Soemp even een dikkevoor je! en uiteraard een hele fijne link: http://kellymom.com/bf/normal/newborn-nursing/
http://kellymom.com/parenting/parenting-faq/fussy-evening/
Ik ga vanavond meer vertellen over hoe het hier ging!!
Mijnes heeft vanaf dag 5 bijvoeding met een fles gekregen (omdat hij te zwak was om uit de borst te drinken). Verpleegkundige op de neonatologie zei dat als een baby al goed de borst pakt, de kans erg klein is dat hij dat afleert door af en toe een flesje erbij. Het is bij ons inderdaad geen probleem geweest, aanhappen deed hij al vanaf de eerste voeding goed en dat is zo gebleven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:03 schreef Soempie het volgende:
OofThanks!
Hier dus ook knikkebollend en -sinds 3 dagen- huilend 's nachts. Ik pak er expres een boek bij, zodat ik direct wakker schrik als ik die laat vallen (op m'n eigen hoofd als ik lig of op het matras als ik zit, niet op J.).
![]()
Het helpt al als je vertelt dat het bij jullie beter werd.Ik kan volgende week gratis naar een lactatiedeskundige, dus als ik het nog trek wacht ik dat nog even af.
Hier vertelde de mevrouw van het cb bij de intake dat tot 7 weken (of 6?) er een reflex is dat zorgt dat baby's ook de fles pakken. Dat het daarna moeilijk(er?) wordt om ze nog aan de fles te krijgen.Tegelijk wil ik ook niet te vroeg beginnen met de fles, omdat J. er toch meer uit zal kunnen krijgen dan een kolf (productie) en omdat ik toch bang ben voor niet meer goed aanhappen straks of een 'luie' baby.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Maar, vannacht kan alweer veel beter gaan!! Ik vond het verschil tussen 2 uur slaap en 3 uur slaap echt gigantisch veel uitmaken!
+1!quote:Op zondag 5 januari 2014 11:47 schreef Phaidra het volgende:
Hahaha Davinia
Soempie, klinkt al een stuk beter! En bv geven is de eerste weken (of soms maanden) echt hard werken. Maar het wordt echt makkelijker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door LadyBlack op 05-01-2014 13:43:58 ]
Ja ik snap niet wat er aan de hand is bij jou hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 14:22 schreef bitterend het volgende:
Soemp![]()
LB ik heb een peuter die elke keer als ze mij op de bank ziet, boven op mij springt en om mijn borst vraagt![]()
Mineola wat fijn dat hij zo lang heeft gedronkenik heb een vraagje..ik lees bij sommige mensen dat hun kind het niet aangeeft te willen drinken...maar een kind moet toch honger hebben? huilt hij nooit? of zoekt met zijn mond? sabbelen op zijn handjes?
Hoe ging dat eigenlijk? (oprecht interesse omdat ik een borst verslaafd heb die vaak aan het zoeken was, ging hijgen en met haar hoofd heen en weer bewegen als ze de borst wou)
Maar de hongersignalen, waren ze om de 4 uur? omdat je zei dat hij niet om de borst vroeg..of is het veranderd na een jaar?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:27 schreef Mineola het volgende:
Oh, hongersignalen wel hoor, maar ik bedoel echt hetgeen jij beschrijft. Trekken aan je shirt, zoeken etc. Dat heb ik nooit gehad. Dat uhuhuh deed hij pas als ik m'n shirt omhoog deed en hem op schoot nam. Alsof hij er even aan herinnerd moest worden. Oja! Drinken!
Maar dat deed hij dus niet als ik hem een uur na een voeding op schoot had.
Haha ja ik weet het, ik dacht ik kan het makkelijk zeggen zo'n geintjequote:Op zondag 5 januari 2014 14:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Maar de hongersignalen, waren ze om de 4 uur? omdat je zei dat hij niet om de borst vroeg..of is het veranderd na een jaar?
TJ![]()
Er is allemaal niks aan de hand![]()
De melk bar is gewoon altijd open hier
+1quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Kyara het volgende:
Mineola, mooi dat je zo lang hebt kunnen voeden. Ik vind dat een mooi gegeven: voeden zo zolang het kind zelf wil
Lief dat je het vraagt. Na vannacht heb ik niet meer bijgeslapen, maar ik heb ook niet het idee dat dat nu nodig was. Als de nachten zo gaan dan kan ik het wel volhouden.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie hoe is het bij jullie nu? Heb je wat kunnen bijslapen op het weekend en met de hulp van Wiebel?
Ah minder voor jullie, maar ben toch blij om het te horen. Krijg echt het gevoel dat ik de enige ben met een "afwijkend" kind dat met 2 jaar nog niet doorslaapt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Morretje het volgende:
TJ, mijn dochter heb ik tot ruim 2.5 aan de borst gehad, maar slaapt nog steeds niet structureel door hoor. Ik vond het toen ook zwaar, de nachten, maar nu doet mijn man ze en duurt het langer voor ze weer slaapt.En in geval van honger helemaal, want dan moet er eerst pap gemaakt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |