Jij bent niet bekend met 'mooi ondanks'?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef Zaktabak het volgende:
Onterechte klacht. Normaal ben ik van sterke argumentatie in tekstvorm, nu geef ik de voorkeur aan plaatjes.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoezo dit dan weer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als je meisjes gaat beoordelen ofdat ze wel of niet brildragend zijn is er volgens mij wel een steekje aan je los.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat maakt dat nou voor je uit, TS? Het is niet dat hun interesse in jou verandert.
Ah, de bril leidt af van de rest van haar gezicht?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
Wat is er mis met horken?
Tevens ziet mijn vrouw er beter uit met bril.
Fixedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
Tevens ziet mijn vrouw beter met bril.
Op vrijdag 14 augustus 2015 13:14 schreef Iwanius het volgende:
lelijke brilquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 03:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Onterechte klacht man.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
De staff, who else? Maar het ging om brildragende meiden wat ik een zeer onterechte klacht vind. Ik vind meiden met een bril wel leuk. Heb je er een hekel aan denk ik dat je maagd bent. Dat zei ik en ik zeg het nog een keer.
Getver jesses bleh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:27 schreef Hexagon het volgende:
Nog een paar van die schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |