Almost Human en The Blacklist zijn ook goed.quote:
oh hebben ze die ook vna series inmiddels, was vroeger alleen maar voor boekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee er is hier een topic van, dan kon je zelf je top in sturen en ergens deze maand komt dan de uitslag ofzo.
Het is Jhaliquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee onvrouwelijk figuur ik baf nog liever de opgerekte ster van Jahli uit
Ja die is pas een paar weken oudquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh hebben ze die ook vna series inmiddels, was vroeger alleen maar voor boeken
Blacklist is tof idd, almost human kijk mn vriendin, vind het nogal een vrouwen seriequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Almost Human en The Blacklist zijn ook goed.
Sleepy Hollow maar moet je van houden
Zal zo eens zoeken, dankquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die is pas een paar weken oudDaar staan misshien ook nog wel wat leuke dingen tussen die je nog niet hebt gezien
ik welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vraag mij bij Elan weleens af of hij daadwerkelijk om zijn eigen posts moet lachen.
ik moet dat nooitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vraag mij bij Elan weleens af of hij daadwerkelijk om zijn eigen posts moet lachen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Toto69 het volgende:
Dag LETMEIN, dappere strijder.
Voor eeuwig de shredder in.
iets te uitgelubberd denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee onvrouwelijk figuur ik baf nog liever de opgerekte ster van Jahli uit
Ik ben het jaar aangeschoten begonnenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel het jaar nog niet gedronken.
Gaat ook zo blijven.
ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel het jaar nog niet gedronken.
Gaat ook zo blijven.
Je zit al op 319 posts vandaag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
als je drinkt ben je tenminste nog een beetje normaal
op hoeveel posts zit ik?quote:
Jij bent zo'n slijmballetje wat lacht om domme grapjes van meisjes in een wanhopige poging in hun broekje te komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |