Ik welk opzicht is dit een antwoord op mijn post?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent zo'n slijmballetje wat lacht om domme grapjes van meisjes in een wanhopige poging in hun broekje te komen.
Wat vervolgens faalt omdat je er onfris uit ziet.
Met je Jack Sparrow-baardje.
Okay byequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil niet boven de 150 uitkomen vandaag. Ik heb nu nog 55 posts.
Wat heb je gegeten?quote:
Not too bad thanks, yourself?quote:
Geen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik welk opzicht is dit een antwoord op mijn post?
Chicken doner met salade en patatquote:
Ik faal in deze opzetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil niet boven de 150 uitkomen vandaag. Ik heb nu nog 55 posts.
Oh. Bedankt voor deze opheldering. Dan is dit ook weer duidelijk tenminste.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen.
Gewoon even een aanvulling van mijn kant.
We zitten hier niet in Vraagbaak.
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks, yourself?
Weekend en morgen even naar Harvey
quote:
http://arcee862.com/vandaag.php?user=1424 14.gifquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=mexicanobakker
ouwe spamhoerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=1424 14.gif
Hmmz, klinkt niet echt bijzonder dusquote:
Ja dat zeg ik, ik blijf niet onder de 150 posts vandaagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aantal posts voor essnhills voor vandaag tot nu toe: 477
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aantal posts voor essnhills voor vandaag tot nu toe: 477
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmz, klinkt niet echt bijzonder dus
Nee, ben woensdag teruggekomen in London en moest gisteren en vandaag werkenquote:
Ik faal daar ook te vaak inquote:
Allemaal ontopicquote:
Doe eens lief tegen elan. Het is een goede jongen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef Tjacka het volgende:
elan is zo'n persoon die op de kleuterschool altijd gepest werd
en toen op de middelbare in een andere omgeving de stoere jongen uit ging hangen
deze act is hij altijd vol blijven houden
maar ik en lr prikken door hem heen
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen elan. Het is een goede jongen.
Stelletje klootzakken !quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
Godverdomme moet ik topic 3392 bijwerken
Rustig blijven, Stuart.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
quote:
Klopt. Op het stukje stoere jongens na dan. Hij is nooit uit de hoek waar de klappen vielen geklommen en compenseert het daarom maar online.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef Tjacka het volgende:
en toen op de middelbare in een andere omgeving de stoere jongen uit ging hangen
LR en ik.....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef Tjacka het volgende:
neequote:
Oh meteen aan de slag dus weerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ben woensdag teruggekomen in London en moest gisteren en vandaag werken
Hoe was jouw NYE
Sorry, ik liet me gaan. Dat gebeurt normaal gesproken nooitquote:
Ik niet zo vaak hoorquote:
quote:
fijn dat je weer op de feiten in gaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
LR en ik.....
Als jij nou wat meer had opgelet op school in plaats van om je heen te kijken dan had je tenminste normale posts kunnen neerzetten in plaats van in elke zin minstens drie taal of spelfouten te maken.
Tjacka haat mij die teringjood altijd haten maar gelukkig weten wij hoe hij echt is.quote:
Als ze geen 301 of meer posts tellen eruit halen en dan opnieuw erin zetten. Misschien ben ik wel de enige die de stats leuk vind thoughquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doe je eigenlijk met die topics, Stu.
Het topic was van slag omdat de TT van het topic ervoor zo lief wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
Mijn postaantallen van SR en T2K waren best leukquote:
Plasticman stuartquote:
Tering jij bent echt domquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fijn dat je weer op de feiten in gaan
kut loek
IRL is het vast een schatje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka haat mij die teringjood altijd haten maar gelukkig weten wij hoe hij echt is.
DE stuart?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Plasticman stuart
hoe kom je daar weer aan dan ? die is echt allejezus oud
Dat is Stuwie, eindelijk ingepakt in zijn foliequote:
Ik houd ook van statistieken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze geen 301 of meer posts tellen eruit halen en dan opnieuw erin zetten. Misschien ben ik wel de enige die de stats leuk vind though![]()
Ik vind ze ook leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze geen 301 of meer posts tellen eruit halen en dan opnieuw erin zetten. Misschien ben ik wel de enige die de stats leuk vind though![]()
Goede zin weer dit, echt manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fijn dat je weer op de feiten in gaan
kut loek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |