Bram Stoker? Of hoe heeft ze dat weergegeven?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja net opgezocht, ziet er best vet uit.
Nee, is die vet? Heeft hij hem zelf omgeschreven of iemand anders?
Ken je Leah Moore? Is de dochter van Alan Moore en zij schrijft dus bestaande boeken om naar graphic novels. Heb Alice in Wonderland en Dracula van haar. Beide met een ander illustratie team, maar allebei echt heel goed omgezet
Wat is er met je aan de hand? Maak me zorgen om je, bby.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ork, ork, ork, wijn weet je met een vork.
Hehe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand? Maak me zorgen om je, bby.
Je hebt de normale versie en special edition, elk plaatje een fuxking meesterwerkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja net opgezocht, ziet er best vet uit.
Nee, is die vet? Heeft hij hem zelf omgeschreven of iemand anders?
Ken je Leah Moore? Is de dochter van Alan Moore en zij schrijft dus bestaande boeken om naar graphic novels. Heb Alice in Wonderland en Dracula van haar. Beide met een ander illustratie team, maar allebei echt heel goed omgezet
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand? Maak me zorgen om je, bby.
Ahw.quote:
Ja die ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bram Stoker? Of hoe heeft ze dat weergegeven?
pics?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die ja.
Nou moet eerlijk zeggen dat ik daarvan het origineel nooit gelezen heb, maar bij Alice heeft ze het bijzonder goed gedaan. Uiteindelijk is de graphic novel een stuk dunner dan het echte boek, maar je mist helemaal niets en ze blijft trouw aan de tekst van de karakters.
Weet dat ze het ook heeft gedaan met verhalen van Sherlock, die moet ik ook nog eens bij elkaar zien te krijgen.
Die Dracula is overigens echt heel apart getekend, zijn net allemaal kleine schilderijen.
Nice, die zijn fucking lekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.
Kom je samen met mij hazelnoten omhuld met chocolade eten?
Ja dat is echt een vak apart inderdaad, maar wel vet als het goed gedaan wordt. Wordt vaak beter gedaan dan bij films heb ik het idee. Maar is ook niet goed te vergelijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt de normale versie en special edition, elk plaatje een fuxking meesterwerk
Hij heeft er wel hand in gehad, maar hij is geen comic schrijver, dat is toch wel een vak apart, dus een ander team, maar vind die zo tof
Zegt me niets, zal het thuis eens opzoeken
Ok, het is dus een samenraapsel van verscheidene vormen van klassieke literatuur, maar er zijn wat populaire toevoegingen aan gedaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die ja.
Nou moet eerlijk zeggen dat ik daarvan het origineel nooit gelezen heb, maar bij Alice heeft ze het bijzonder goed gedaan. Uiteindelijk is de graphic novel een stuk dunner dan het echte boek, maar je mist helemaal niets en ze blijft trouw aan de tekst van de karakters.
Weet dat ze het ook heeft gedaan met verhalen van Sherlock, die moet ik ook nog eens bij elkaar zien te krijgen.
Die Dracula is overigens echt heel apart getekend, zijn net allemaal kleine schilderijen.
Ja echt hè.quote:
Iets in Rome op NG geloof ik, dat was het niet neem ik aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie gisteren overigens Scam City gezien?
Nee geen toevoegingen. Je moet het een beetje zien als een verfilming, maar dan van boek naar graphic novel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, het is dus een samenraapsel van verscheidene vormen van klassieke literatuur, maar er zijn wat populaire toevoegingen aan gedaan?
Nee, ging over Amsterdam. Ben benieuwd of het iets was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Iets in Rome op NG geloof ik, dat was het niet neem ik aan.
Dat vind ik wel acceptabel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee geen toevoegingen. Je moet het een beetje zien als een verfilming, maar dan van boek naar graphic novel.
Zeg me dat je steeds probeert langzaam die chocolade eraf te sabbelen, maar ze toch kapotbijt en wegkauwtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt hè.Heb ze sinds lange tijd weer gehaald. Bodemdrift.
Wow lekker rebels, tegendraads en eigenzinnig van je.quote:
Kwestie van goede smaak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow lekker rebels, tegendraads en eigenzinnig van je.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow lekker rebels, tegendraads en eigenzinnig van je.
quote:
K ga maar eens door de stripZaak struinen danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is echt een vak apart inderdaad, maar wel vet als het goed gedaan wordt. Wordt vaak beter gedaan dan bij films heb ik het idee. Maar is ook niet goed te vergelijken.
Is best vet. Ze heeft ook samen met Alan Moore een strip gemaakt, die moet ook wel hard zijn. Alan Moore is sowieso echt een held.
Ik vind het gewoon niet zo lekker, maar nee, dat is weer rebels en zo. Hehe.quote:
Hahaha ja zoiets. In je mond stoppen, chocolade beetje zacht laten worden en dan kauwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg me dat je steeds probeert langzaam die chocolade eraf te sabbelen, maar ze toch kapotbijt en wegkauwt.
Als het goed gedaan wordt wel. Zo heb ik ook een graphic novel van Coraline, best vet. Wel raar want Neil Gaiman schrijft ook gewoon graphic novels, maar deze is door iemand anders omgeschreven en geillustreerd (1 persoon)quote:
Heb je die van Street Fighter ooit eens gelezen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als het goed gedaan wordt wel. Zo heb ik ook een graphic novel van Coraline, best vet. Wel raar want Neil Gaiman schrijft ook gewoon graphic novels, maar deze is door iemand anders omgeschreven en geillustreerd (1 persoon)
Wow so sophisticated, chocolade is voor plebs ja, deze high rollin' mawfakka wow wow.quote:
Zal allemaal wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow so sophisticated, chocolade is voor plebs ja, deze high rollin' mawfakka wow wow.
Ja moet binnenkort ook maar weer eens wat nieuwe dingen gaan aanschaffen. Eerst League of Extraordinary Gentlemen lezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
K ga maar eens door de stripZaak struinen dan
Oh Rome was ook Scam City, uit een eerder seizoen zie ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ging over Amsterdam. Ben benieuwd of het iets was.
Maar vooral niet kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet binnenkort ook maar weer eens wat nieuwe dingen gaan aanschaffen. Eerst League of Extraordinary Gentlemen lezen.
Nee weet niet of ik die vet zou vinden..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb je die van Street Fighter ooit eens gelezen?
Ik vond hem wel ok.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee weet niet of ik die vet zou vinden..
Kun je die ergens terugkijken allemaal? Vind dat wel interessant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh Rome was ook Scam City, uit een eerder seizoen zie ik.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je die ergens terugkijken allemaal? Vind dat wel interessant.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow so sophisticated, chocolade is voor plebs ja, deze high rollin' mawfakka wow wow.
Hoorde ik ja... Vond het concept achter het verhaal gewoon echt heel vet en heb veel vertrouwen in Alan Moore, dus wilde deze graag hebben.quote:
Niet te manga?quote:
Mwa nee, het aanraden niet waard.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoorde ik ja... Vond het concept achter het verhaal gewoon echt heel vet en heb veel vertrouwen in Alan Moore, dus wilde deze graag hebben.
Beetje misplaatst wel, maar goed, ben blij dat het steekt.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje misplaatst wel, maar goed, ben blij dat het steekt.
quote:
Graphic Novel schijnt sowieso heel anders te zijn. Maja, is wel vaker met verfilmingen. Hoewel ze Watchmen op zich nog heel goed gedaan hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa nee, het aanraden niet waard.
Mwa, kon beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Graphic Novel schijnt sowieso heel anders te zijn. Maja, is wel vaker met verfilmingen. Hoewel ze Watchmen op zich nog heel goed gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |