Welke vrijheid?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lekker vrijheid beperken, dat helpt.
Begin daar dan ook niet over in een klooster.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de laatste keren dat ik over seks begon klapte ze de deur gelijk dicht dus late we dat maar niet doen
"Ik ben Chloro, ik houd van puzzelen, lekker eten en een wit wijntjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wat je precies lekker vindt.
Aquaria zeker?quote:
Stop hetquote:
Ik vind puzzelen helemaal niet zo leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ik ben Chloro, ik houd van puzzelen, lekker eten en een wit wijntje."
of
"Ik ben Chloro, ik houd van puzzelen, pizza, hotwings, spaghetti bolognese, kebab, couscous en een wit wijntje."
hahaha ik snap het hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Staat gewoon niet mooi in je boekenkast.
Slaine nooit gelezen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ik ben Chloro, ik houd van puzzelen, lekker eten en een wit wijntje."
of
"Ik ben Chloro, ik houd van puzzelen, pizza, hotwings, spaghetti bolognese, kebab, couscous en een wit wijntje."
Ging jij maar eens diep hè.quote:
Het enige wat niet eetbaar is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind puzzelen helemaal niet zo leuk eigenlijk.
Waterquote:
Wijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat niet eetbaar is.
Ja net opgezocht, ziet er best vet uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha ik snap het hoor![]()
Alles netjes op deel en dan een andere kaft ertussen gvd![]()
Probeer t eens
Heb je de donkere toren van Stephen King als comic ooit gezien?
Was geen doodsverwensing overigens.quote:
Drinkbaarquote:
Daaromquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |