Nee, die goedkope shit in die lange pakken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oreo? 1 of 2, sure. Maar een heel pak
Fucking hardcorequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef Modus het volgende:
Saucijzenbroodjes niet eerst in chocoladesaus dopen..
Die gelijk liep met de novel zekf, vond dat echt tofquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Robophatt het volgende:
En daarnaast zit er nog een graphic novel in de graphic novel zeg maar
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Blij dat er eens een keer iemand het daar mee eens is.
Tenminste, daar ga ik van uit.
Niet zo onverschillig ja!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind eten over het algemeen niet zo boeiend. Vind wel dingen lekker hoor, maar het is niet zo dat ik dingen ga eten omdat ik ze lekker vind ofzo.
Ooooh die, met die " ronde " randjes, net of het een bloemblad is, ongeveer diameter van een pringles bus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, die goedkope shit in die lange pakken.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die gelijk liep met de novel zelf, vond dat echt tof
Best tof dat einde in het verhaal, denken dat je helpt, alles kapot maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die gelijk liep met de novel zekf, vond dat echt tof
Ja, die. Ik kan me daar echt ziek aan eten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ooooh die, met die " ronde " randjes, net of het een bloemblad is, ongeveer diameter van een pringles bus?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
metafoor voor dat je kannibaal bent en brein-burger wil eten?
Op een saucijzenbroodje ja?quote:
Guiltyquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, die. Ik kan me daar echt ziek aan eten.
quote:
Hoezo nou weer onverschilligquote:
Oh over heen gelezen. Dat was inderdaad vet aangepaktquote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Op een saucijzenbroodje ja?Nee, ik eet ze gewoon het liefst plain
.
Hahaha ja precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
GuiltyMe zus had die eergisteren pak meegenomen, was na 1 smokesessie weg.
en daarna walgen van jezelf.
Die bovenste ja, alleen dan nep-merk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoelen jullie deze?
Doe mij maar deze.
[ afbeelding ]
Schoon eten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
Hoezo nou weer onverschillig
Ik eet gewoon gezond en het liefst schoon, lekker dat boeit me allemaal niet zo want vind de meeste dingen wel prima.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoelen jullie deze?
Doe mij maar deze.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.Ik eet worstenbroodjes ook met chilisaus.
Zal jou eens plain eten.
Chilisaus met Plain'Ol doritos is lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Chilisaus is vies man, alleen op loempia's lekker, en dan die pittige variant.
Thanks, morgen even een Cool American Doritos coppen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chilisaus met Plain'Ol doritos is lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |