Ja zo'n fucking bullshit hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schranzen in de middag, is koeltoer.
Hip wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hebben dat op het werk.Niet normaal wat mensen dan allemaal naar binnen kunnen schranzen.
En als je ze vast pakt je handen vettig worde, dan witte da ge goei sausijzzzhebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De vulling, het deeg, alles. Ze moeten wel warm zijn though.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me aan een post van jou denken.
Ja die zijn wel te doen.quote:
Ja slaat echt helemaal nergens op en het is niet eesn boeiend eten ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hebben dat op het werk.Niet normaal wat mensen dan allemaal naar binnen kunnen schranzen.
Als je geen van het vet doorweekt servetje hebt en een bureau vol kruimels doe je het niet goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als je ze vast pakt je handen vettig worde, dan witte da ge goei sausijzzzhebt.
En die biscuitjes met van dat vanille-tattie ertussen?quote:
Wat vind jij boeiend eten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja slaat echt helemaal nergens op en het is niet eesn boeiend eten ofzo.
Maar dan nog niet echt iets wat ik ga eten ofzo. Twee keer per jaar misschienquote:
Hahaha damn right, en die kruimels zijn ook altijd van die " shards " net grot crystallen hoe die uit elkaar brekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je geen van het vet doorweekt servetje hebt en een bureau vol kruimels doe je het niet goed.
Haute cuisine hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar dan nog niet echt iets wat ik ga eten ofzo. Twee keer per jaar misschien
Vind het altijd wel leuk als er dan zo'n stel dat komt doen. Die kerel zit er bijna altijd bij van "wtf zijn dit voor dingen?! IS DIT KABOUTERVOER OFZO?!"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja slaat echt helemaal nergens op en het is niet eesn boeiend eten ofzo.
Vind eten over het algemeen niet zo boeiend. Vind wel dingen lekker hoor, maar het is niet zo dat ik dingen ga eten omdat ik ze lekker vind ofzo.quote:
Oreo? 1 of 2, sure. Maar een heel pakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En die biscuitjes met van dat vanille-tattie ertussen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind eten over het algemeen niet zo boeiend. Vind wel dingen lekker hoor, maar het is niet zo dat ik dingen ga eten omdat ik ze lekker vind ofzo.
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk als er dan zo'n stel dat komt doen. Die kerel zit er bijna altijd bij van "wtf zijn dit voor dingen?! IS DIT KABOUTERVOER OFZO?!"
En chilisaus overal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je geen van het vet doorweekt servetje hebt en een bureau vol kruimels doe je het niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |