Nee
Emil vind ik ook een zak patat.Je denkt dat hij nog wel wat hersenen heeft alleen gebruikt hij ze niet.

(Weet niet wat en of hij wat doet)
Giorgio en Ruud zijn zijn 2 vazallen.

Boring en doen Emiles werk wat inhoud wat Paul wil want Emile doet ook wat Paul wilt. (weet niet wat zij doen)
Isabella: Ik ken haar niet. Kijkt altijd heel sacherijnig

(doet de koeien?)
Vanessa: Ik begin iets meer waardering voor Vanessa te krijgen. Nu dat had ik echt nooit verwacht. Ze leek zo een irritante burgerlijke huisvrouw, maar ze is eigenlijk best oke. .

(Huishoudster, bedoelt het goed maar slechte inkoopster en kok)
Paul: Die vond ik in het begin leuk. Hij wordt in de uitzendingen nog steeds wel aardig neergezet maar helaas lees ik de cossen en de verslagen en heb soms de streams aan. Ik weet beter. Agressief kereltje.

(Klust? Doet hij dat dan nog? zie hem meestal roddelen)
Hakim: Kan lullen als brugman. Kan ook kei en keihard zijn

(werkt niet)
Billy: Ik was in het begin de enige, dat leek zo die voor haar op kwam. Ik had haar verkeerd ingeschat. Dacht dat ze erg onzeker was maar eigenlijk heel gevoelig en daarom een people pleaser was. Nee want ze kan keihard zijn en dan ben je toch niet zo gevoelig hoor. Zij heeft heel slecht inzicht in zichzelf en wil dat ook zo houden. Lekker makkelijk. .

(Zij voert niets uit. ze kan nergens tegen en kan niets afmaken)
Aike: 
Die zit altijd aan of op de tafel met haar pen en papier en doet volgens mij niet veel daar. Ze praat altijd met met Paul en Hakim. Weet niet of ze ook zo roddelt als die 2. (Geld uitgeven)
Lot: Vermoeiend. Doet de koeien, enorme roddeltante. lult ook met iedereen mee maar heeft nog wel inzicht wordt alleen helaas door anderen overgehaald. Ik heb nog wel hoop in haar.
Laura belooft veel maar was meer aan het toneel spelen. Verschrikkelijk accent. Doet alsof ze een Marokkaan is want een ander kleurtje zijn is nu helemaal in.

Ga ik denk ik heel erg hekel aan krijgen, als ik blijf kijken that is.
Jimmy Ken ik niet.