Ik weet ook niet zeker meer of mijn poll stem Aike was. Maar wekelijkse poll zou mooi zijn. Paar zijn er weer door de mand gevallen, paar zijn meegevallen. Rest zweeft in het midden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:16 schreef mootie het volgende:
Tijd voor een vers polletje? De meningen zullen hier en daar al veranderd zijn.
Of ben ik te snel?![]()
Hier sluit ik me graag bij aan. Beter zou ik het niet kunnen verwoordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:05 schreef Za het volgende:
Minst favoriet is nog zwak uigedrukt, ik vind die Paulecht een bloedzuiger.
Wat een walgelijk schepsel, hoe hij zichzelf als een leider probeert neer te zetten, zoals hij schreeuwt tegen Emil. Ik word zo agressief van dat soort kereltjes, ik hoop dat Emil hem in elkaar mept binnenkort, ik kan die kop van Paul echt niet langer aanzien dus haak af.
Veel plezier met deze OhOh Cherso meets BB mensen.
Of een favorietenlijstjestopicquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:16 schreef mootie het volgende:
Tijd voor een vers polletje? De meningen zullen hier en daar al veranderd zijn.
Of ben ik te snel?![]()
Er is nog niemand aan wie ik me vreselijk kan ergeren, maar dat zal de komende tijd veranderen.quote:
Dat is typisch Hellemonds.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef Tamaartje het volgende:
Vanessa, ze zeikt constant en haar stem is vreselijk irritant om naar te luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |