Die gps coördinaten zitten in de meta data van de foto. Ik kan het dus alleen weghalen met een computer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Upload die pic dan beetje inzoomen dat je gps coordinaten weg zijn. En upload het gewoon vanaf je mobiel. Beetje raar he dat ook niemand je meer geloofd ?
Net zoals dat heel Fok! het geen ene flikker boeit dat je muggen op je kamer heb en toch er een topic over opentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Die gps coördinaten zitten in de meta data van de foto. Ik kan het dus alleen weghalen met een computer.
Bovendien opnieuw interesseert het mij geen rest wat je van me vind.
Niet als je Erno, R-K Berk-Egberts, en 91573 meetelt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef Roadtrip het volgende:
Oh en zaktabak zit zelf 2x zoveel op Fok!
Waarom kloon je zoveel man?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 23:26:19 ]
Zelfs Braddie kan beter klonen dan dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom kloon je zoveel man?
En waarom verraad je jezelf dan weer als een rasechte teringdebiel?
Ja, dat zegt alles wel eigenlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zelfs Braddie kan beter klonen dan dat.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar serieus TS, dit topic is gewoon totaal overbodig. Maar zodra iedereen iets heeft van die roadtripmongool opent weer een topic en daarom niet serieus is ga je weer lopen janken.Ik zie gewoon dat jij, hoink, spiritus, BozeHaas, deadprez, smack10 en nig wat andere users een soort vriendenclub vormen die bepaalde users (met name Roadtrip) zoveel mogelijk zwart te maken, terwijl er echt veel mensen met plezier de topics van Roadtrip lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He bah, vriendjespolitiek (op Fok)
Ach, liever vriendjespolitiek dan een troll aan te moeten maken om je andere troll te verdedigen, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef 91735 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon dat jij, hoink, spiritus, BozeHaas, deadprez, smack10 en nig wat andere users een soort vriendenclub vormen die bepaalde users (met name Roadtrip) zoveel mogelijk zwart te maken, terwijl er echt veel mensen met plezier de topics van Roadtrip lezen.
Bemoei je met je eigen zaak, ipv andere topics de grond in te trappen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, liever vriendjespolitiek dan een troll aan te moeten maken om je andere troll te verdedigen, toch?
Dit heb ik ergens eerder gelezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef 91735 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon dat jij, hoink, spiritus, BozeHaas, deadprez, smack10 en nig wat andere users een soort vriendenclub vormen die bepaalde users (met name Roadtrip) zoveel mogelijk zwart te maken, terwijl er echt veel mensen met plezier de topics van Roadtrip lezen.
Fok is een open internetforum en dit betekent dat de wil van een paar users geen wet is, het is geen Noord-Korea.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit heb ik ergens eerder gelezen.
Online pesten is inderdaad vervelend, spreek erover met een lotgenoot zoals Erno of R-K. Dit kan een gevolg zijn van sociale onhandigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |