Koop zo'n ding voor om je bed, hoe heet dat, zo'n net.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Roadtrip het volgende:
Het is amper januari en ik wordt alweer helemaal lek gestoken Door die kun beesten.
Ik bedoel ik begrijp dat ze niet van een gele beer als mij kunnen afblijven. Maar ik kan ook niet zomaar over iedere vrouw heen gaan.
Klacht: muggen raken mijn lichaam aan. Dat wil ik niet.
klamboequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Koop zo'n ding voor om je bed, hoe heet dat, zo'n net.
Bedankt makker, bedankt!quote:
Ik dacht dat die invalide debiele gehandicapte mongool met down minder ging postenquote:
Dat kan wel hoor, alleen krijg jij dan de bulten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Roadtrip het volgende:
Ik bedoel ik begrijp dat ze niet van een geile beer als mij kunnen afblijven. Maar ik kan ook niet zomaar over iedere vrouw heen gaan.
Gisteren; donderdag 2 januari:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:39 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Ik dacht dat die invalide debiele gehandicapte mongool met down minder ging posten
wat een kutleven moet die sukkel hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gisteren; donderdag 2 januari:
5 KLB-topics van hem;
1 KLB-topic over hem;
1 UVT-topic;
1 R&P-topic;
Roadtrip is een baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gisteren; donderdag 2 januari:
5 KLB-topics van hem;
1 KLB-topic over hem;
1 UVT-topic;
1 R&P-topic;
Gisteren wel. Ik was te ziek om uit mijn bed te komen, maar kon niet meer slapen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
wat een kutleven moet die sukkel hebben
Ik heb een pic alleen ben te lui achter de computer te gaan om gps coördinaten weg te halen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef BoleroPower het volgende:
Muggen in januarilul toch niet zoveel uit je speknek stuk ongeluk dat je der rondloopt, met je verzonnen topics.
Koop dan een klamboe klacht opgelost. Next.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb een pic alleen ben te lui achter de computer te gaan om gps coördinaten weg te halen...
Bovendien /care dat je me niet geloofd.
Upload die pic dan beetje inzoomen dat je gps coordinaten weg zijn. En upload het gewoon vanaf je mobiel. Beetje raar he dat ook niemand je meer geloofd ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb een pic alleen ben te lui achter de computer te gaan om gps coördinaten weg te halen...
Bovendien /care dat je me niet geloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |