Ja dat zei ik net al, dat de 'leiders' aan het bonden zijn. Erg subtiel gaat dat echter niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar wordt een band gesmeed Gert, het begin van de vorming van groepjes, "de zelfbenoemde leiders" in dit geval. Het wordt interessant
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:07 schreef waxmask het volgende:
Trutje...Ik had Pannenkoekmachine is niet duur als TT
ah, de firma Koopmans.quote:
Arme koeien, elke dag een andere amateur aan je tepels...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef DJMO het volgende:
ik hoorde er net eentje zeggen dat ze die rondleidingen anders willen organiseren. laat de gasten 's middags helpen met de koeien melken en eieren rapen dan ! scheelt ze zelf ook weer werk
ach ze zijn minder dan de koningin, en die werd elke dag gelikt door miljoenen nederlands, zowel man als vrouwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Arme koeien, elke dag een andere amateur aan je tepels...
Het is zo lui, dat het bijna geniaal isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:11 schreef Delenlill het volgende:
Dus mensen moeten entree betalen om een rondje van 10 seconden te lopen en daarna al het werk te doen? En dan nog voor pannenkoeken betalen? lol
In Utopiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billy maken Isa en Peter zó een carnavalshit. Die staat dan in no time op 1.
Waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |