Nee, dat kan weleens raar vallen. Soort van dubbele pijn krijg je daarvan .quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terpetine schijnt ook te helpen.
Dubbele pijn moet je niet willen idd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat kan weleens raar vallen. Soort van dubbele pijn krijg je daarvan .
Welke drink je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook ja. En thee. Maar jenever vind ik lekker dus dat is mooi meegenomen dan
Altijd als ik ziek ben dan drink ik thee ja en beschuit etenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook ja. En thee. Maar jenever vind ik lekker dus dat is mooi meegenomen dan
zacht = smakeloos?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Viermaster. Onbekend merk, maar lekker zacht.
Kreeg ik vroeger van mijn moeder ook altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd als ik ziek ben dan drink ik thee ja en beschuit eten
Nee hoor, zit heerlijke smaak aan. Maar bij bijv Harteveld vind ik er zo'n scherpe nasmaak aan zitten.quote:
Harteveld is een van mijn favo'squote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, zit heerlijke smaak aan. Maar bij bijv Harteveld vind ik er zo'n scherpe nasmaak aan zitten.
Zuydam is idd top. En ook duur ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Harteveld is een van mijn favo's
En Hoppe
Lekkerste vind ik Zuydam, maar dat wordt al snel duur.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef jordyvdeem het volgende:
[..]
Kapiteintje ik heb je een prive bericht gestuurd, zou je erop kunnen antwoorden?
Bijzonder is het wel. Zo heb je ook steeds lui die even gaan vragen hoe je profvoetballer kan worden.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je had het gewoon kunnen vragen en geen kloon voor hoeven maken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |