SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Maar, wat is er zo speciaal aan dan? Is het zoet?quote:
Het gat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, wat is er zo speciaal aan dan? Is het zoet?
Nee. Maar omdat het brood dus gekookt word voordat ze het bakken, is de structuur wat anders. Het is wat zwaarder. Lekker met wat roomkaas of zalm of iets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, wat is er zo speciaal aan dan? Is het zoet?
Hmm. Nou, morgen maar eens 1 halen dan en met gerookte zalm proberen. Klinkt wel goed thoughquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Maar omdat het brood dus gekookt word voordat ze het bakken, is de structuur wat anders. Het is wat zwaarder. Lekker met wat roomkaas of zalm of iets.
Of, als we toch zondigen: met geitenkaas, rucola, honing en walnotenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Maar omdat het brood dus gekookt word voordat ze het bakken, is de structuur wat anders. Het is wat zwaarder. Lekker met wat roomkaas of zalm of iets.
Ik ben niet zo goed in smaken uitleggen.quote:
Ik heb nog geitenkaas in huis.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Of, als we toch zondigen: met geitenkaas, rucola, honing en walnoten
quote:
Ik had met kerst bij mijn moeder gekookt, als amuse gevulde vijgen. Met geitenkaas dus. En nu is er nog geitenkaas. Moet eigenlijk wel op, maar ik ben er eigenlijk helemaal niet zo'n fan van. Al was deze wel erg zacht en romig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]Ik niet. Ik heb op 1 januari een Engelse kaasplank met wat vrienden gedeeld, mijn kaasfeest is even een paar dagen op een laag pitje
Dat vind ik bij de La Place ook. Alsof meer altijd maar lekkerder is. Wat ik overigens zeker met roomkaas etc echt niet zo vind.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Bagles & beans
Maar ze gooien altijd wel heel veel beleg op die krengen.
Eens. Als ik die ijsknijper vol roomkaas zie ben ik al aan het rillen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik bij de La Place ook. Alsof meer altijd maar lekkerder is. Wat ik overigens zeker met roomkaas etc echt niet zo vind.
Ik kan met één zo'n broodje drie broodjes beleggen. Het ziet er luxe en lekker uit, maar het is echt niet weg te krijgen. Persoonlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eens. Als ik die ijsknijper vol roomkaas zie ben ik al aan het rillen.
Joh, relaxquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef Zeester het volgende:
Mijn bagel was trouwens wel de allerdonkerste die ze hadden. En smaakte ook niet alsof er suiker aan toegevoegd was. Had ik liever een muffin gehad, als ik dan toch ongezonde shit nam. Zo zonde dit, terwijl ik zo lekker bezig was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |