Ik heb 2 bulten op die botten boven m'n bips door het heen en weer schommelen in die comfortabele stoeltjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Was zeker gezellig gister. Al loop ik nu wel met een ziek ei op m'n linker knie door het karten. Toch weer te lomp geweest
Haha meen je nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Was zeker gezellig gister. Al loop ik nu wel met een ziek ei op m'n linker knie door het karten. Toch weer te lomp geweest
Veel wel, meeste gaan echter pas in Januari eruit ivm de boekhouding van de bedrijven enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Toch had ik het niet zo erg verwacht, aangezien er nog veel auto's vorig zijn uitgeleverd ivm nieuwe bijtellingsregels.
+1!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil wel graag de foto van de drie musketiers met helm nog zien.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil wel graag de foto van de drie musketiers met helm nog zien.
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:00 schreef Fiorano het volgende:
Haha zo herkenbaar. Hun vonden ons waarschijnlijk lomp en asociaal
Yes, dat hoorde ik inderdaad! Een van die chicks zat te zeuren tegen die andere dat een van ons arrogant was, wie kon ik vervolgens niet horenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef Kiprollade het volgende:
Ik hoorde van 1 van jullie dat zo'n wijfie zei dat iemand van ons arrogant is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |