quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Een hybride zal ook nooit sportief worden
Ik wou niet volgas, omdat de auto vol zat en het blok koud was. Maar door 380nm koppel rij je iets te soepel lekker vlotquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Was dat rondje daar sportief bedoeld dan??! Merkte ik anders niks van!
Je achterkantje ging wel lekker heen en weer geloof ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik wou niet volgas, omdat de auto vol zat en het blok koud was. Maar door 380nm koppel rij je iets te soepel lekker vlot
Ma's groene Golf 3 1.6 75pk uit 1995. Klinkt simpel, maar hij rijdt lekkerder dan de gemiddelde A- en B-segmenter en is op de snelweg nog zuinig ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef S-RS het volgende:
[..]
Huuuh, ik heb je auto helemaal niet gezien? Wat voor een had je mee?
Hier kan die niet tegenop natuurlijk. Al is 135nm ook prima op 950kgquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik wou niet volgas, omdat de auto vol zat en het blok koud was. Maar door 380nm koppel rij je iets te soepel lekker vlot
Ach man, volgens mij zitten er nu krassen op beide spiegels, zo helde dat ding overquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je achterkantje ging wel lekker heen en weer geloof ik
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Ach man, volgens mij zitten er nu krassen op beide spiegels, zo helde dat ding over
Op het industrieterrein wel even, daar kon toch niks gebeuren. Op de openbare weg doe ik liever niet al te wild met passagiers. Kom daar in de buurt wel vaker met vrienden die echt petrolheads zijn, dan is het nog iets meer tokkie stijlquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je achterkantje ging wel lekker heen en weer geloof ik
Oef, dat is wel heeeeeel netjes zeg. Want ik irriteer me inderdaad te pletter dat de MX-5 en de 207CC bij 120km/u al 3550/3600 toeren doen. Echt waardeloos, voelt gelijk zo goedkoopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ma's groene Golf 3 1.6 75pk uit 1995. Klinkt simpel, maar hij rijdt lekkerder dan de gemiddelde A- en B-segmenter en is op de snelweg nog zuinig ook![]()
En: 120km/u @ 3000rpm, is ook niet standaard tegenwoordig.
[..]
Hier kan die niet tegenop natuurlijk. Al is 135nm ook prima op 950kg
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Ach man, volgens mij zitten er nu krassen op beide spiegels, zo helde dat ding over
Geen dank! Jij nogmaals bedankt voor de chocola, op de terugweg vergeten uit het dashboard kastje te halen.. Maar aan de inhoud van de doos te zien stelt m'n vader het ook op prijsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:52 schreef Sarasi het volgende:
Bijna thuis!Nogmaals alle dank voor de lift, SRS.
Haha, komt dat dus wel goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:57 schreef S-RS het volgende:
[..]
Geen dank! Jij nogmaals bedankt voor de chocola, op de terugweg vergeten uit het dashboard kastje te halen.. Maar aan de inhoud van de doos te zien stelt m'n vader het ook op prijs
Geen dank!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Was erg geslaagd! En S-RS, nogmaals dank voor 't vervoer.
Vond al dat je rustig reed, maar dat heb je dus nog wel ff gecompenseerd
Ik zit al te knikkebollen in de stoel, dus ga er zo ook maar inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, komt dat dus wel goed.
Ik pak een kopje thee, even opwarmen, en dan m'n bed in. Net nog even heel lief een verdwaalde man de weg gewezen, hij zocht al een uur naar de parallelweg.
Ach, de mijne doet 6.500 rpm bij 120quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:29 schreef S-RS het volgende:
[..]
Oef, dat is wel heeeeeel netjes zeg. Want ik irriteer me inderdaad te pletter dat de MX-5 en de 207CC bij 120km/u al 3550/3600 toeren doen. Echt waardeloos, voelt gelijk zo goedkoop
Slaap lekker dan. Ik mag morgenochtend direct door voor een uitgebreide brunch bij vriendlief.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:08 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik zit al te knikkebollen in de stoel, dus ga er zo ook maar in
Ik moest even denken, maar jij reed motor toch? Vals spelerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, de mijne doet 6.500 rpm bij 120
Toch had ik het niet zo erg verwacht, aangezien er nog veel auto's vorig zijn uitgeleverd ivm nieuwe bijtellingsregels.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:45 schreef MuurStraat het volgende:
Januari is ivm uitleveren leasewagens altijd gekkenhuis
Bustedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik moest even denken, maar jij reed motor toch? Vals speler
Welkom!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:47 schreef Drilboor het volgende:
Zo, na een maand alleen gelezen te hebben, ga ik me hier ook maar melden. Gisteren de rijtest gehaald dus binnekort hopelijk mijn eerste ritjes. Regio Breda sorry maar er is weer een nieuwe hiker bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |