quote:Met maar liefst veertig camera's in en rondom De School laten we zien hoe het er écht aan toe gaat op een middelbare school.
Niet eerder werd het schoolleven zo direct en volledig in beeld gebracht. Welkom bij De School!
Ik vind het eigenlijk wel wat hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef Plofkipje het volgende:
Alsof iemand daar behoefte aan heeft, kan me niet voorstellen dat iemand het wilt kijken terwijl elk persoon zelf ooit op de middelbare gezeten heeft.
TV-programma's worden alsmaar slechter
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben
Tuurlijk. Reken maar dat sommige leerlingen bewust bepaalt gedrag voor de camera's vertonen gewoon omdat ze nog tiener zijn en zich willen waarmaken. Vergeet niet: het gaat er niet om om zo een 'realistisch' beeld neer te zetten. Maar om spannende tv te maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ga het kijken.
Maar ik vraag mij af of je dan geen geforceerde boel krijgt als iedereen weet dat er camera's hangen. Ik zou, als havo'er, lekker lollig gaan doen voor tv.
Die aardrijkskunde-docent? Dat soort figuren zorgen hoogstpersoonlijk voor het verneuken van de jeugd.quote:
Nee. Die vrouwquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die aardrijkskunde-docent? Dat soort figuren zorgen hoogstpersoonlijk voor het verneuken van de jeugd.
"Het voornaamste is dat de leerlingen het hier leuk gehad hebben. De lesstof is niet eens het belangrijkste"![]()
Ik begreep dat er leerlingen uit verschillende 4 havo klassen gevolgd werden. Als ze dan geen leerlingen uit zouden lichten zou het niet te volgen zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef iBenny het volgende:
Oh. Ze doen het door leerlingen uit te lichten. Das wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |